Tudi v Ilirski Bistrici se dogaja...
Tudi v Ilirski Bistrici se dogaja...
LEP DAN
Igor
Igor
Kaj pa Kidričevo?
Če se spominjate, je med postajama Pragersko in Kidričevim tehnično varovana medpostajna odvisnost, čeprav je postaja Kidričevo zavarovana z elektromehansko vanostno napravo in ,seveda , imenitnimi likovnimi signali. V prometni pisarni je na mizi mala komandna plošča za menjavo smeri privolitve. Če privolitev ni obrnjena v ustrezno smer, nima vrtenje ročice induktorja nobenega vpliva na sisteme uvoznega, oz. izvoznih signalov. Laično gledano menim, da taka MO ne more biti prav peklensko draga....Izvedena je tako, kot povsod na drugih postajah...preko števcev osi.
Se pravi, možna bi bila tudi med Bistrico in Šapjanami...
Pač pa me še nekaj muči....
Kaj bo s signali postaje Ilirska Bistrica?
Vsaj kakšen kos bi moral biti spravljen v železniškem muzeju, čeprav ti signali niso prav tipični za naše proge.
Morda bi se dalo tak signal nekako "odpreti" in tako prikazati delovanje menjavanja barvnih stekel in optike, ki je tudi neobičajna za naše razmere.
Lep pozdrav!
Se pravi, možna bi bila tudi med Bistrico in Šapjanami...
Pač pa me še nekaj muči....
Kaj bo s signali postaje Ilirska Bistrica?
Vsaj kakšen kos bi moral biti spravljen v železniškem muzeju, čeprav ti signali niso prav tipični za naše proge.
Morda bi se dalo tak signal nekako "odpreti" in tako prikazati delovanje menjavanja barvnih stekel in optike, ki je tudi neobičajna za naše razmere.
Lep pozdrav!
Re: Kaj pa Kidričevo?
He, he... rezervni deli za Sežano.Dirigent napisal/-a: Pač pa me še nekaj muči....
Kaj bo s signali postaje Ilirska Bistrica?
Vsaj kakšen kos bi moral biti spravljen v železniškem muzeju, čeprav ti signali niso prav tipični za naše proge.
Morda bi se dalo tak signal nekako "odpreti" in tako prikazati delovanje menjavanja barvnih stekel in optike, ki je tudi neobičajna za naše razmere.
Lep pozdrav!
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Pozabil...
Pozabil sem napisati, da je postaja Šapjane zavarovana zgolj z mehansko varnostno napravo ( se pravi, nima komandne in kretniških bločnih naprav) oz. z drugimi besedami : v prometni pisarni je postavljalo za signale in predsignale z nekakšno najbolj enostavno potno zaporo. Vse je v povezavi s centralno ključavnico, iz katere se potem dobi ustrezne ključe, ki sprostijo signal...eno ali dvo ročičen, odvisno od lege kretnice.
V tem primeru je medpostajna odvisnost možna le preko kakih električnih ključavnic....nobena taka rešitev mi ni znana in jo tudi najbrž ne bo....
V tem primeru je medpostajna odvisnost možna le preko kakih električnih ključavnic....nobena taka rešitev mi ni znana in jo tudi najbrž ne bo....