MAV tridelna garnitura - merilni vlak
Če je gdo gledal omizje na RTS v torek zvečer kjer je bilo govora o SŽ, je lahko slišal, da se obetajo kar lepi miljončki € za posodobitev infrastrukture.
Upam samo, da se denar na poti na železnico ne bo zataknil na kakšni avtocesti ali kaj podobnega in upam, da bo EU nadzorovala porabo namenjenega denarja.
Kar se politikov tiče - na omizju so bili razen direktorja AŽP prisotni sami politiki in kot železničar upam, da jim bomo v tem primeru lahko verjeli, če ne.....
Upam samo, da se denar na poti na železnico ne bo zataknil na kakšni avtocesti ali kaj podobnega in upam, da bo EU nadzorovala porabo namenjenega denarja.
Kar se politikov tiče - na omizju so bili razen direktorja AŽP prisotni sami politiki in kot železničar upam, da jim bomo v tem primeru lahko verjeli, če ne.....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Tročlenska garnitura MAV
Pozdrav.
V LJ sem videl tročlenski dizelski (najverjetneje potniški) vlak MAV. Ve kdo kaj več o tem vlaku? So kakšne slike tega vlaka? Barvni vzorec je podoben tistemu na čeških vagonih.
V LJ sem videl tročlenski dizelski (najverjetneje potniški) vlak MAV. Ve kdo kaj več o tem vlaku? So kakšne slike tega vlaka? Barvni vzorec je podoben tistemu na čeških vagonih.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Verjetno si videl tole:
Slika je pa iz galerije, prispeval IC-Pohorje503
Slika je pa iz galerije, prispeval IC-Pohorje503
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Seveda je to merilmi vlak Madžarskih železnic. Zanimivost tega vlaka je, da imata čelna člena oba prva (zunanja) podstavna vozička dvoosna, druga (notranja) pa triosna. V sredino med oba pa je vpet štiriosni vagon z ultrazvočno merilno napravo. Več slik si lahko ogledate tukaj.
Tine
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Ne mešati brušenje tirnic z merilnim vlakom. To je nekaj povsem drugega.Regan 664 napisal/-a:Kaj to morajo vsako leto meriti?
Pred dobrim letom so bili pri nas švicarji s SPENO in so dobro pobrusili glavne proge. Dvomim, da ta MAV vlak tudi brusi? ALi pač?
Meritve tira je potrebno opraviti kar trikrat v enoletnem časovnem obdobju za hitrost nad 120km/h. Za hitrost do 120km/h se opravi dvakrat letno. Seveda morajo biti rezultati pozitivni.
Se pravi. Proga mora biti ravno tako tehnično ispravna in sposobna, kot vozila ki vozijo po njej.
Kaj več bo morda Marko @ 541 vedel povedati, saj je specilalist za to področje.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Te stvari predpisuje Pravilnik o pogojih za projektiranje, gradnjo in vzdrževanje zgornjega ustroja železniških prog. Ta garnitura je menda opravljala ultrazvočni pregled tirnic, ker je predpisano enkrat letno za vse proge. Rezultat - ponavadi je na zvarih tirnic, ki na zunaj zgledajo v redu, možno opaziti dodatne vezne elemenete tirnic - to pomeni, da je zvar slab ... Naj bi pa to bila le začasna rešitev.
Merilne vožnje za merjenje stabilnosti, nadvišanja, vegavosti itd. se pa izvajajo 1 do 3 krat letno, odvisno od kategorije in vrste prometa ter maksimalne progovne hitrosti.
Tako pa zgleda "ojačan" zvar:
Merilne vožnje za merjenje stabilnosti, nadvišanja, vegavosti itd. se pa izvajajo 1 do 3 krat letno, odvisno od kategorije in vrste prometa ter maksimalne progovne hitrosti.
Tako pa zgleda "ojačan" zvar: