MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nekoč sem že napisal, d aje moje znanje nemščine rudimentarno, vseena pa hvala lepa za popravek. Pot je pa verjetno uspešno prverjena....
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

bisabre napisal/-a:Napiše se himmelfahrt gospod strokovnjak.

Napiše se: Himmelfahrt - (velika začetnica) če se že (kot ponavadi) delaš pametnega!!!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak


Citiram

Odgovor Napisal/-a bisabre » 09.09.2016, 6:31
Napiše se himmelfahrt gospod strokovnjak.
Simpl je tanartabul.
Če že moraš koga popravljati, stori to, lepo prosim, dosledno:
Himmelfahrt !
LP - Peter

Pripis: Vidim, da me je @_Borsig_ prehitel, pa nič zato!
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a bisabre »

_Borsig_ napisal/-a:
bisabre napisal/-a:Napiše se himmelfahrt gospod strokovnjak.

Napiše se: Himmelfahrt - (velika začetnica) če se že (kot ponavadi) delaš pametnega!!!
Glede pameti ne bi razpravljal, ker nisem strokovnjak na tem področju, bi pa ponižno dopolnil tvoj inteligenčni presežek, da je pravilno die Himmelfahrt (vnebovzetje). Se pardoniram, ker sem si drznil polemizirati s strokovnjakom za nemški jezik. Ti šmentana nemščina in njeni čudni spolniki a ne? :twisted: Vsem ki jih zanima lingvistična plat problema lahko povem, da gre za ženski spol, pri mizi pa je obratno kot pri nas, ta je v nemščini moškega spola (der Tisch). :mrgreen:
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a odbijac »

Pojdite na stranski tir s tem kreganjem, Kranj - Naklo je zaenkrat še v predobrem stanju, da bi to bil :D

Za vse ostale pa, po tej progi se kdaj pa kdaj pripelje kakšen vagon ali trije s Španko, tudi drezina se kaj sprehodi. Njeni nameni so mi neznani. Na delu proge še pred Dinosom (do tja se proga dokaj redno uporablja) so pred letom celo menjali tirnice. Vsake toliko časa pride tudi kakšen agencijski vlak, letos so tu spet bili angleži s PTG Tours.
LP, odbijac
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Medtem ko smo se kregali o vnebovzetju in pravilni pisavi nemške variante, smo vsi pozabili, da so Madžari prikazali na Innotransu novo merilno (samo2 delno) garnituro, http://www.railjournal.com/index.php/tr ... hannel=531, ki bo nadomestila staro 3 delno, , http://i1107.photobucket.com/albums/h38 ... 64yppy.jpg. Tako bo predlaganega vnebovzetja poleg enega člana foruma deležna tudi stara garnitua.

LPL
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Kdaj bom v nebo vzet ne vem, kakor tudi ti ne, so mi pa zeleno ozaljšani Vectroni na oko mnogo prijetnejši od naših rdečih spacank. Sploh pa ne razume teh ajzeponarskih koloritskih umskih presežkov, saj imamo tudi v športu na nacionalni ravni pretežno zastripane zeleno modre odtenke. Kaj je res tako težko enkrat dokončno "posvojiti" enovito barvno in siceršnjo podobo SŽ in jo ne kar naporej speminjati z že prav odvratnimi malarijami? Če ne bi imeli Desirojev, ki so vsaj dopadljivo rdeči bi bilo vse skupaj res en boh pomagaj.
Simpl je tanartabul.
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

MÁV FMK 008, 9160 008/9362 008.
Slika

Merilno kompozicijo so predstavili širši javnosti na sejmu Innotrans 2016 (glej @Ljubiteljev link dve sporočili višje). Na povezavi je pojasnjen tudi proces izdelave:
MÁV constructed the train using two former Ganz built series 00-40 postal carriages which have been completely rebuilt for their new role. One vehicle is fitted with two MTU diesel powerpacks with Voith hydraulic transmission, the other is an unpowered driving trailer.
Opis na spletni strani operaterja MÁV Központi Felépítményvizsgáló Kft.: http://www.mavkfv.hu/index.php?lngchg=e ... ika_fmk008

Garnitura z današnjim dnem zaključuje ultrazvočno diagnostiko tirnic v Sloveniji.
preglednik napisal/-a:Kakšna je delovna hitrost tega vlaka (med meritvami)?
V Sloveniji do 50 km/h.
Aljaž
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Lepa garntura! :o :mrgreen:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

leteči vlak:
V Sloveniji do 50 km/h.
matej P:
70 km/h na neprekinjeno varjenih tirnicah in 50 km/h na klasično spojenih
Kateri odgovor je sedaj smiseln, saj na slovenskem omrežju skorajda ni več proge brez varjenih tirnic. In zakaj bi v Sloveniji bila hitrost manjša kot je običajno. Po domače to pomeni, da naročnik plača več, daj je čas meritve ustrezno daljši.
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

The speed of the inspection train in case the ultrasonic inspection system is active is 70 km/h on continuous welded rail where the line speed is ≥ 160 km/h and 50 km/h otherwise.
http://www.mavkfv.hu/index.php?lngchg=e ... ika_fmk008
Aljaž
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

leteči vlak:
V Sloveniji do 50 km/h.

matej P:
70 km/h na neprekinjeno varjenih tirnicah in 50 km/h na klasično spojenih

Kateri odgovor je sedaj smiseln, saj na slovenskem omrežju skorajda ni več proge brez varjenih tirnic. In zakaj bi v Sloveniji bila hitrost manjša kot je običajno. Po domače to pomeni, da naročnik plača več, daj je čas meritve ustrezno daljši.
leteči vlak:

http://www.mavkfv.hu/index.php?lngchg=e ... ika_fmk008
Nič novega nisi povedal (že prej je to povedal matej P, na žalost brez linka), samo razloži zakaj potem trdiš, da v Sloveniji dela pri 50 km/h, če pa težko najdeš progo brez zvarjenih tirnic?
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

:roll:

Ali sem napisal, da je samo tip spoja tirnic odločilni faktor za hitrost meritev? Še enkrat preberi cel stavek:

...70 km/h on continuous welded rail where the line speed is ≥ 160 km/h
Aljaž
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ali sem napisal, da je samo tip spoja tirnic odločilni faktor za hitrost meritev? Še enkrat preberi cel stavek:

...70 km/h on continuous welded rail where the line speed is ≥ 160 km/h
Oprosti, ampak ti tega nisi nikjer napisal. Napisal si če sem pismen
V Sloveniji do 50 km/h.
in v to sem se spotaknil.
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: MAV tridelna garnitura - merilni vlak

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Vdam se. Ne razumem in ne štekam kje je problem. V mojem sporočilu ob 8.53 je bilo pojasnjeno vse.
Aljaž
Odgovori