V demokraciji se dogaja tudi to.Plus blokade železniškega prometa s strani krajanov vsake kvatre enkrat.
Ljubljana - Kamnik
Kar se tiče kamniške proge, je najvišja progovna hitrost 100 km/h, tako da ni problem v progi, niti v križanjih in ne vem čem še vse, ampak je problem v tem, da želijo imeti prebivalci za vsakim ovinkom svoje postajališče in zato vlak v času med odhodom iz začetne in prihodom na končno postajo več časa stoji kot pa se premika (vozi). V tem ne vidim nobenega problema, saj gre za relacijo, ki jo je v vseh pogledih najugodneje prevoziti ravno z vlakom.
se strinjam s povedanim
zakaj šoferji ne peljejo v rdečo luč v križiščih?, ker vedo , da bo nekdo priletel v njih
kar pa se tiče izjav na TV , da se luč in znak ne vidita zaradi drevesa in ovinka pa tole, mislim, da je lažje in ceneje posekati drevo( samo ker je to privatna lastnina si ga nihše ne upa), in tudi ovinek se lažje in ceneje poravna kot pa zgraditi zapornice (cca 200 mio)
pa še to, pred kratkim smo brali in slišali, da se je enaka nesreča zgodila med Pragerskim in Ptujem , baje prehod pri Cirkovcih, šez nekaj dni pa le par kilometrov naprej OBJESTEN voznik polomi železniške zapornice
sedaj pa se vprašajmo kaj storiti s takimi ljudmi
zakaj šoferji ne peljejo v rdečo luč v križiščih?, ker vedo , da bo nekdo priletel v njih
kar pa se tiče izjav na TV , da se luč in znak ne vidita zaradi drevesa in ovinka pa tole, mislim, da je lažje in ceneje posekati drevo( samo ker je to privatna lastnina si ga nihše ne upa), in tudi ovinek se lažje in ceneje poravna kot pa zgraditi zapornice (cca 200 mio)
pa še to, pred kratkim smo brali in slišali, da se je enaka nesreča zgodila med Pragerskim in Ptujem , baje prehod pri Cirkovcih, šez nekaj dni pa le par kilometrov naprej OBJESTEN voznik polomi železniške zapornice
sedaj pa se vprašajmo kaj storiti s takimi ljudmi
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Poleg tega so vedno že 240m, 160m in 80m pred prehodom ceste čez železnico table, ki opozarjajo na približevanje nivojskemu križanju, medtem ko je prometni znak, ki opozarja na približevanje semaforiziranem križišču, postavljen zgolj izjemoma. Tiste izjave na TV so res lahko le v sramoto Depalčanom ...vagoncek napisal/-a:kar pa se tiče izjav na TV , da se luč in znak ne vidita zaradi drevesa in ovinka pa tole, mislim, da je lažje in ceneje posekati drevo( samo ker je to privatna lastnina si ga nihše ne upa), in tudi ovinek se lažje in ceneje poravna kot pa zgraditi zapornice (cca 200 mio)