Čudež na kočevski progi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Od kilometra 24,6 naprej, tla še niso utrjena.
Bager, ki se bori z neugodnim terenom.
Potrebno je bilo napraviti preprosto kamnito škarpo zaradi nenehnega posipanja.
Bager in drenaža ob levi strani.
Komaj nekaj dni na tleh, pa že prve poškodbe.
Na nasipu.
Na forumu že omenjeni podvoz (zgrajen leta 1916).
Tik pred postajo Ortnek ležijo stari pragovi, ki pa bodo verjetno ponovno uporabljeni.
Ponovno nekaj mehanizacije.
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Pogled na postajo Ortnek iz grosupeljske smeri...
... in obratno.
Nove tračnice.
S postaje proti Kočevju.
Že urejena drenaža.
Meja med staro in novo progo se nahaja na km 27,3.
Stari tir, obkrožen z zelenjem.
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
To so gabioni ....leteči vlak napisal/-a:
Potrebno je bilo napraviti preprosto kamnito škarpo zaradi nenehnega posipanja.
+
Re: Čudež na kočevski progi!
Me je vedno zanimalo iz česa so one žične kletke/košare/??? ... mislim si, da iz pocinkane žicemario napisal/-a:To so gabioni ....
Kako je pa kaj s trajnostjo takihle gabionov?
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Zadevo izdelujejo v Kamnolomu Verd, o trajnosti je še težko govoriti saj so bili prvi vgrajeni kot protihrupna zaščita v Laškem ...mkx napisal/-a:Me je vedno zanimalo iz česa so one žične kletke/košare/??? ... mislim si, da iz pocinkane žicemario napisal/-a:To so gabioni ....
Kako je pa kaj s trajnostjo takihle gabionov?
Bomo videli
+
Re: Čudež na kočevski progi!
Garantirano doživljensko. Kot betonski pragi. pressmkx napisal/-a:
Kako je pa kaj s trajnostjo takihle gabionov?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Čudež na kočevski progi!
Super slike!
Stari tir, obkrožen z zelenjem skriva imenitne stare pragove iz oddaljenih let. Tam sem našel numerator (žebelj z oznako letnice praga) iz leta 1937...
Stari tir, obkrožen z zelenjem skriva imenitne stare pragove iz oddaljenih let. Tam sem našel numerator (žebelj z oznako letnice praga) iz leta 1937...
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Čudež na kočevski progi!
Še ena fotka za intermezzo...železocestnik napisal/-a:Za intermezzo...
http://www.shrani.si/f/2D/Qq/3hTSaGyB/kocevje1943.jpg
Pod fotko piše:
Jeseni 1943 so partizani na osvobojenem ozemlju vzpostavili železniški prevoz na progi od Velikih Lašč do Kočevja.
iz knjige: Podobe iz življenja Slovencev v drugi svetovni vojni, Mladinska knjiga 2005
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Čudež na kočevski progi!
Mater ,ampak po slikah sodeč,tudi ene krivine niso zravnal
Re: Čudež na kočevski progi!
Lepo, da se ta proga uredi in vzpostavi potniški promet, ter tako razbremeni cestni promet. Samo problem je v tem, če nebo preveč stricev ,ki bodo prislonili lončke, kateri bodo v globalu tem potnikom povečai stroške do te mere, da se bo prevoz izenačil z ceno prevoza z osebnim avtomobilom.negec69 napisal/-a:Mater ,ampak po slikah sodeč,tudi ene krivine niso zravnal
Glede slik pa so fenomenalne in prkazujejo res lepo pokrajino in delo na tej progi. ŽAl pa moramo hitrost obnove povezati tudi z količino denarja, kateri je na razpolago. Mislim, da si Agencija ne sme dovoliti sramote, katero si je dovolil DARS, ko niso plačani podizvajalci.
Re: Čudež na kočevski progi!
Moja pripomba je bila namenjena zgolj poteku trase.Ker same proge vživo ne poznam,lahko komentiram slike!po njih se vidi, da je trasa stara in z tem hitrost vlakov in vse kar spada poleg, ne bo bistveno prispevalo ,k konkurenčnosti žel. prevoza .dare20 napisal/-a:Lepo, da se ta proga uredi in vzpostavi potniški promet, ter tako razbremeni cestni promet. Samo problem je v tem, če nebo preveč stricev ,ki bodo prislonili lončke, kateri bodo v globalu tem potnikom povečai stroške do te mere, da se bo prevoz izenačil z ceno prevoza z osebnim avtomobilom.negec69 napisal/-a:Mater ,ampak po slikah sodeč,tudi ene krivine niso zravnal
Glede slik pa so fenomenalne in prkazujejo res lepo pokrajino in delo na tej progi. ŽAl pa moramo hitrost obnove povezati tudi z količino denarja, kateri je na razpolago. Mislim, da si Agencija ne sme dovoliti sramote, katero si je dovolil DARS, ko niso plačani podizvajalci.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ne zanikam tvojih ugotovitev. Sam namreč gledam takšno početje, ko se pri gradnji varčuje in sočasno zapravlja na veliko. Cena končnega izdelka pa je običajno višja od tega, kot bi naredili doloečno delo vredu. V tem primeru, če bi porezavi oziroma zmanjšali nekaj krivin.negec69 napisal/-a:dare20 napisal/-a:Moja pripomba je bila namenjena zgolj poteku trase.Ker same proge vživo ne poznam,lahko komentiram slike!po njih se vidi, da je trasa stara in z tem hitrost vlakov in vse kar spada poleg, ne bo bistveno prispevalo ,k konkurenčnosti žel. prevoza .negec69 napisal/-a:Mater ,ampak po slikah sodeč,tudi ene krivine niso zravnal
Re: Čudež na kočevski progi!
Ni greh, če se to temo pregleda od začetka. Tam je kar nekaj odgovorov na vajino modrovanje.Mater ,ampak po slikah sodeč,tudi ene krivine niso zravnal
Moja pripomba je bila namenjena zgolj poteku trase.Ker same proge vživo ne poznam,lahko komentiram slike!po njih se vidi, da je trasa stara in z tem hitrost vlakov in vse kar spada poleg, ne bo bistveno prispevalo ,k konkurenčnosti žel. prevoza .
Ne zanikam tvojih ugotovitev. Sam namreč gledam takšno početje, ko se pri gradnji varčuje in sočasno zapravlja na veliko. Cena končnega izdelka pa je običajno višja od tega, kot bi naredili doloečno delo vredu. V tem primeru, če bi porezavi oziroma zmanjšali nekaj krivin.
Re: Čudež na kočevski progi!
Je pa greh,tako šlamparijo zganjat v21.stoletju,sploh pa pri nas ,k mamo tolk dnarja ,da si lahko to privščimo!EG 3100 napisal/-a:Ni greh, če se to temo pregleda od začetka. Tam je kar nekaj odgovorov na vajino modrovanje.Mater ,ampak po slikah sodeč,tudi ene krivine niso zravnal
Moja pripomba je bila namenjena zgolj poteku trase.Ker same proge vživo ne poznam,lahko komentiram slike!po njih se vidi, da je trasa stara in z tem hitrost vlakov in vse kar spada poleg, ne bo bistveno prispevalo ,k konkurenčnosti žel. prevoza .
Ne zanikam tvojih ugotovitev. Sam namreč gledam takšno početje, ko se pri gradnji varčuje in sočasno zapravlja na veliko. Cena končnega izdelka pa je običajno višja od tega, kot bi naredili doloečno delo vredu. V tem primeru, če bi porezavi oziroma zmanjšali nekaj krivin.
Re: Čudež na kočevski progi!
JAz pravim, da smo lahko veseli, da se je začelo mišljenje obračati v prid Železnici. Bodimo realni. Kdaj pa je bila ta proga sploh obnovljena. Ali se ni raje zmetalo progo ven in zasulo. NA tem forumu je bilo celo slikovno predstavljeno kako se je je počelo v prejšnjem režimu. ZAto menim, da v kolikor bi se proga z KOČEVJEM uredila in bi potniški promet zaživel bi lahko bila železnica kot glavna hrbtenica razvoja v teh krajih, saj se sedaj vozi veliko ljudi iz teh krajev v LJubljano. DAjmo podporo na pozitiven napredek železnice. Zraven pa še turistične vožnje, katere bodo izredno zanimive.negec69 napisal/-a:EG 3100 napisal/-a:Mater ,ampak po slikah sodeč,tudi ene krivine niso zravnal
Je pa greh,tako šlamparijo zganjat v21.stoletju,sploh pa pri nas ,k mamo tolk dnarja ,da si lahko to privščimo!