Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Včeraj, 6.10. 2012 sta prvič zasvetila US A2 in Ps A2 za postajo Grosuplje iz smeri Kočevje.....likovna signala se poslavljata.
Re: Čudež na kočevski progi!
Zaključila sta svoje poslanstvo . Zamenjala pa se je tudi postavljalna miza pri prometniku. Se ker precej razlikuje od stareDirigent napisal/-a:Včeraj, 6.10. 2012 sta prvič zasvetila US A2 in Ps A2 za postajo Grosuplje iz smeri Kočevje.....likovna signala se poslavljata.
Je pa (spet) prišlo do spremembe, kajti iz Kočevja se uvaža na tira 3 in 4.
To zna biti neugodno kadar bo vlak iz Ljubljane zamujen, iz Kočevja pa ne.
Imajo pa sedaj prometniki še eno skrb na grbi: zapornice
proti VG je prej zapiral kretnik, zdaj pa jih morajo sami. Izvoznih signalov pa ni. Na mizi je tudi že mozaik za zapornice v km 1.1, ki bi morale delovati do novega VR. Bomo videli.
Re: Čudež na kočevski progi!
Na mozaiku so narisani samo trije tiri. Glede na to, da naj bi se iz Kočevja (predpostavljam, da zgoraj levo) uvažalo na tira 3 in 4, očitno na shemi manjka 1. tir? Ali pa slabo vidim?ŽAT32 napisal/-a:http://shrani.si/f/3N/II/wN1mUQJ/p1020316.jpg
Je pa (spet) prišlo do spremembe, kajti iz Kočevja se uvaža na tira 3 in 4.
To zna biti neugodno kadar bo vlak iz Ljubljane zamujen, iz Kočevja pa ne.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Kot laik predvidevam da tira 1 in 5 nista vključena v mozaik, odcepi so, tirov pa ni. Ali se mogoče motim, poznavalci?Na mozaiku so narisani samo trije tiri. Glede na to, da naj bi se iz Kočevja (predpostavljam, da zgoraj levo) uvažalo na tira 3 in 4, očitno na shemi manjka 1. tir? Ali pa slabo vidim?
LPL
Re: Čudež na kočevski progi!
Tir ena služi kot skladiščni tir, peti je odstavni tir, tiri 6,7,8 in 9 pa so kurilniški, zato jih tudi ni v shemi.Ljubitelj napisal/-a: Kot laik predvidevam da tira 1 in 5 nista vključena v mozaik, odcepi so, tirov pa ni. Ali se mogoče motim, poznavalci?
LPL
Načrt postaje konec leta 1986 pa je izgledal takole
Tine
Re: Čudež na kočevski progi!
Prostost oz zasedenost tirov se bo kontrolirala s pomočjo izolirk le na tirih 2,3,4.To je običajna praksa pač se varčuje.Kretnice ki vodijo na tir 1 in 5,katere so prikazane v mozaiku bodo domnevam opremljene z motorjem,ostale kurilniške pa bo ostala hruška.
Re: Čudež na kočevski progi!
Po čem sklepaš, da bo motorni pogon, namreč na mizi ni niti ene tipke na kretniških mozaikih?Mirče napisal/-a:Kretnice ki vodijo na tir 1 in 5,katere so prikazane v mozaiku bodo domnevam opremljene z motorjem,ostale kurilniške pa bo ostala hruška.
Lep dan
Tomaž
Re: Čudež na kočevski progi!
Žal prihaja kanček krute resnice . V Grosupljem ni montirana nobena Hi-tech SV naprava, ampak samo še tretja relejna skupina ROSP.Mirče napisal/-a:Prostost oz zasedenost tirov se bo kontrolirala s pomočjo izolirk le na tirih 2,3,4.To je običajna praksa pač se varčuje.Kretnice ki vodijo na tir 1 in 5,katere so prikazane v mozaiku bodo domnevam opremljene z motorjem,ostale kurilniške pa bo ostala hruška.
Izolirk in kretniških pogonov (motorjev) še nekaj časa ne bo. Kar je na mozaiku videti kot izolirka je samo indikacija, kam je postavljena vozna pot in nič drugega. Na tirih 2 in 4 sta dve, ker se lahko uvaža z dveh strani, tretji tir pa ima tri, ker pač naprava omogoča uvoz s treh strani. Edina indikacija je uvoz vlaka je na tistem mozaiku, ki ima tipko TVP A1, TVP A2 ali TVP B. Ko vlak povozi tirni kontakt se belo polje obarva rdeče in zapiska brenčač.
Način zavarovanja in dela na postaji pa je enak kot leta 1960, ko so postavili bločno napravo: privolitve z induktorjem, fonogrami, ključi, kretniki in hruške levo - desno. Žal. Tista dva raztirnika na B strani na tirih 5 in 6 pa bi tudi že zdavnaj morala biti.
Žal gre razvoj zeeelooo pooočasii naprej. S takimi koraki je zrel za ortopedsko kliniko
Re: Čudež na kočevski progi!
A ni bilo govora, da se ROSP-a naj ne bi več vgrajevalo?
Re: Čudež na kočevski progi!
Saj je bilo tudi govora, da se ne sme krastidingo napisal/-a:A ni bilo govora, da se ROSP-a naj ne bi več vgrajevalo?
Verjetno je 'šlo skozi' zaradi tega, ker je ROSP že na dve strani, pa da se nebi nekaj spet kompliciralo ...
Re: Čudež na kočevski progi!
Po rekonstrukcijah tudi naj ne bi bilo več 700 metrskih zavornih razdalij, na kočevki pa menda vseeno bo kljub rekonstrukciji SV naprav.
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa še marsičesa naj več ne bi bilo........ Recimo remontov na evropskih koridorjih v lažjem terenu za progovno hitrost 80 km/h, ali pa na skoraj premih odsekih za 100 -120 km/h. Sicer pa zakaj bi vgrajeval signale na 1000 m zavorno razdaljo, če so hitrosti na progi med 60 in 80 km/h.541:
Po rekonstrukcijah tudi naj ne bi bilo več 700 metrskih zavornih razdalij,
LPL
Re: Čudež na kočevski progi!
Danes so sestavili novo progo z postajo Ribnica. Posnetka žal nimam, so pa iz končne točke do koder smo peljali tolčenec.
Pogled proti Ortneku
v daljavi za podbijalkami je stroj za prage, katere nosi proti postaji
Ljubljančan je razkladal pesek, naš pa je počival v Ortneku
tudi cestna ekipa je hitela
Pogled proti Ortneku
v daljavi za podbijalkami je stroj za prage, katere nosi proti postaji
Ljubljančan je razkladal pesek, naš pa je počival v Ortneku
tudi cestna ekipa je hitela
kurjač
Re: Čudež na kočevski progi!
A ste spet obležali pod Čušperkom?
Re: Čudež na kočevski progi!
Stik nove proge z razvalinami starega:
Med novim in starim je karantena ... da trohnoba s 65 let starih pragov ne bi prehitro skočila na letošnje
Kaj se sveti tam v daljavi?
Gradbena jama
Bojda bo tole podhod na peron. Začeli so ta ponedeljek, skala pa je menda tako trda, da je bilo potrebno miniranje.
Med novim in starim je karantena ... da trohnoba s 65 let starih pragov ne bi prehitro skočila na letošnje
Kaj se sveti tam v daljavi?
Gradbena jama
Bojda bo tole podhod na peron. Začeli so ta ponedeljek, skala pa je menda tako trda, da je bilo potrebno miniranje.
LP, Metod