Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 25.09.2020, 6:39

sraka1 napisal/-a:
ŽAT32 napisal/-a:V Grosupljem je treba predelati SV napravo, ker trenutno ne omogoča vožnje vlakov iz Kočevja na tir 2.


Kje je pa tukaj težava? In SŽ in Siemens (ki izvaja montažo SVN) imata dovolj sposobnih inženirjev, da lahko zadevo rešijo. In to hitro.



Grosupeljska SVN blok naprava nima dosti veze s tem, kar Siemens sedaj montira na progo Grosuplje - Kočevje. Za predelavo Grosupeljske SVN naprave bi najbrž namesto inženirjev prej rabili finomehanika ;-)
LP, Metod
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 644
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Anzee » 25.09.2020, 7:05

mkx napisal/-a:
sraka1 napisal/-a:
ŽAT32 napisal/-a:Za predelavo Grosupeljske SVN naprave bi najbrž namesto inženirjev prej rabili finomehanika ;-)


Meni se tudi tole, da ni bilo dovolj casa za vgradnjo in testiranje vsega, ena navadna farsa. Ze samo packanje proge toliko casa je komedija. Pac kot je ze omenil @sraka1, naj se najame vec ljudi. Saj nihce ne dvomi da se delavci trudijo, ce pa imajo toliko dela da so ze izmozgani potem pa sploh potrebujejo dodatne okrepitve. In isto za testiranje, saj se zna planirati, ce ne znajo pa je ze zdavnaj cas za kaksne kadrovske zamenjave..

S takimi zamudami se dela velika skoda ugledu prevoznika, ki ze tako nima velikega. Morebitnim potnikom pa ze v startu zbija zaupanje do kvalitetne storitve. Obratno pa bi lahko s prvimi voznjami Flirtov po Sloveniji ravno po kocevski progi naredili lepo promocijo samemu sebi. Osebno bi tako nekoga pri infrastrukturi resno povprasal po zdravju, tako smo pa ocitno leta 1977 in "nikome nista".. #-o
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 422
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a suha » 25.09.2020, 10:16

sraka1 napisal/-a:
ŽAT32 napisal/-a:Kaj ko bi nehali tako na hudičevo tiščati s tem potniškim iz Kočevja.

Fantje monterji se trudijo, kot sem že enkrat napisal, cele dneve kljub vsem takšnim in drugačnim virusom.


Sicer pohvalno, a vendar - če ne morejo z obstoječo ekipo realizirati obljubljenega roka, naj pripeljejo več monterjev, to ni ravno raketna znanost. V vsakem primeru pa naj SŽ uveljavlja penale; epidemija je uradno trajala dobrih 60 dni (od 12. marca do 15. maja), za ta čas se lahko upravičeno uveljavlja višja sila oz. force majeure, vsakršen dodatni dan zamude pa bi morali nemudoma biti penali!

ŽAT32 napisal/-a:Proga je zaraščena. Saj so se trudili z žagami in mulčerjem, vendar so požagali le nizkorastoče grmovje, drevja, ki nad progo ustvari tunel pa ne. Po vsakem malce močnejšem vetru je kakšno drevo na progi.
Verjeli ali ne, ŽGP trenutno menja gnile prage, cca 150.


Kako gnile prage - niso bili v toku remonta vsi menjani? A so torej pragovi iz 2008 gnili? Kar se pa tiče zelenja, a tovorni promet, ki je na progi aktiven že leto in pol, nič ne omejuje tega zaraščanja?

ŽAT32 napisal/-a:V Grosupljem je treba predelati SV napravo, ker trenutno ne omogoča vožnje vlakov iz Kočevja na tir 2.


Kje je pa tukaj težava? In SŽ in Siemens (ki izvaja montažo SVN) imata dovolj sposobnih inženirjev, da lahko zadevo rešijo. In to hitro.


Iz firbca me zanima, a če bi bili švelerji betonski tehle težav vraščeno rastlinje nebi povzročalo? Kako bodo sedaj sploh tole reševali na železnicah? Od aprila 2021 bo namreč Glifosfat prepovedan, katerega največji porabnik v Sloveniji pa so prav železnice.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 25.09.2020, 10:44

suha napisal/-a:
sraka1 napisal/-a:
ŽAT32 napisal/-a:Verjeli ali ne, ŽGP trenutno menja gnile prage, cca 150.

Kako gnile prage - niso bili v toku remonta vsi menjani? A so torej pragovi iz 2008 gnili?

Iz firbca me zanima, a če bi bili švelerji betonski tehle težav vraščeno rastlinje nebi povzročalo?

Tudi betonski švelerji imajo svoje težave ... predvsem ponavljajoči cikli zamrzovanje/odmrzovanje (ki so v naših klimatskih pogojih pogosti) jim precej škodijo. Za razliko od lesenih, kjer je glavna težava trohnenje. V obeh primerih se trajnost švelerjev bistveno izboljša, če je drenaža tirne grede taka, kot je treba.
LP, Metod
sraka1
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 74
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a sraka1 » 25.09.2020, 11:24

mkx napisal/-a:Tudi betonski švelerji imajo svoje težave ... predvsem ponavljajoči cikli zamrzovanje/odmrzovanje (ki so v naših klimatskih pogojih pogosti) jim precej škodijo. Za razliko od lesenih, kjer je glavna težava trohnenje. V obeh primerih se trajnost švelerjev bistveno izboljša, če je drenaža tirne grede taka, kot je treba.


No ja. Na progi Ljutomer - Gornja Radgona so betonski pragovi (in to ne ravno novi) in je proga (vsaj vizualno, ultrazvočno seveda ne vem) odlično ohranjena. Po njej prav tako poteka le tovorni promet. Niti ni zaraščena.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a desiro » 25.09.2020, 17:30

ŽAT32 napisal/-a:
V Grosupljem je treba predelati SV napravo, ker trenutno ne omogoča vožnje vlakov iz Kočevja na tir 2. Če jih vozimo na tir 3, kar naprava omogoča, je treba garnituro umakniti s tira pred uvozom vlaka iz Nm. Kdor pozna razmere v Gp, mu je jasno o čem pišem. Ali ima smisel vse to delati glede na to, da naj bi se prihodnje leto začelo z prenovo postaje, je vprašanje.



Ker uvoz na zaseden tir je pa ja tak bav bav?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3583
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 25.09.2020, 19:02

desiro napisal/-a:Ker uvoz na zaseden tir je pa ja tak bav bav?


Mislim, da je generalna ideja, da večina vlakov iz Kočevja zaključi vožnjo v Grosupljem (pri čemer garniture odpeljejo nazaj v Kočevje). Potem pa je uvažanje Novomeščana na zasedeni tir brezveze ker bi bil Kočevar potem v napoto pri odhodu (zato @ŽAT32 omenja umikanje garniture).
Poleg tega je peron v Grosupljem precej prekratek za tri garniture ... zaradi majhne širine perona mora(jo) biti garnituri(e) na sosednjih tirih (tira 2 in 3) vzdolžno zamaknjene, tako da bi tretja garnitura stala izven območja perona.

Situacija ne bi bila dosti drugačna če bi v Grosupljem spenjali oz. razpenjali garniture, v tem primeru bi bile na postaji sočasno celo 4 garniture, pa še logistika voznega parka (obvezno garnituri iste serije v smeri proti Ljubljani) bi bila precej otežena.
LP, Metod
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a desiro » 26.09.2020, 3:25

mkx napisal/-a:
desiro napisal/-a:Ker uvoz na zaseden tir je pa ja tak bav bav?


Mislim, da je generalna ideja, da večina vlakov iz Kočevja zaključi vožnjo v Grosupljem (pri čemer garniture odpeljejo nazaj v Kočevje). Potem pa je uvažanje Novomeščana na zasedeni tir brezveze ker bi bil Kočevar potem v napoto pri odhodu (zato @ŽAT32 omenja umikanje garniture).
Poleg tega je peron v Grosupljem precej prekratek za tri garniture ... zaradi majhne širine perona mora(jo) biti garnituri(e) na sosednjih tirih (tira 2 in 3) vzdolžno zamaknjene, tako da bi tretja garnitura stala izven območja perona.

Situacija ne bi bila dosti drugačna če bi v Grosupljem spenjali oz. razpenjali garniture, v tem primeru bi bile na postaji sočasno celo 4 garniture, pa še logistika voznega parka (obvezno garnituri iste serije v smeri proti Ljubljani) bi bila precej otežena.



No ja vozni red se da prilagoditi tudi tako da vlak iz Kočevja uvozi za novomeščanom, mar ne? Pravtako se bi v kolikor naprava ne dopušča dalo začasbo izjemoma voziti mimo neuporabnega uvoznega signala na tir 2....

Krajevne situacije ne poznam saj proga ne sodi v moj repetoar ampak vendar se zadeve da začasno premostiti...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 422
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a suha » 28.09.2020, 12:04

Ko sem hodil po Evropi imajo to ponavadi tako uštimano, da se vlaki izmenjujejo. Torej en vlak pride iz Ljubljane in pelje preko Grosupljega do Kočevja, naslednji preko Grosupljega do Novega mesta, spet naslednji do Kočevja, spet naslednji npr. do Metlike/Dobove itd. Na drugi strani končna postaja vlaka ni Ljubljana, ampak npr. Kamnik, pa spet naslednjega Kranj, pa spet naslednjega Kamnik, pa spet naslednjega Jesenice/Kranj itd. Nič spenjanja in kompliciranja.
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 87
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a IggyAUT » 29.09.2020, 12:26

v čemu je zdaj problem, da se je začetek voženj potniškega premaknil? a bodo prej obnovili železniško postajo grosuplje al je ta zamik še realen, da se začne promet 2020?
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 22.10.2020, 8:51

Izjava republiškega sekretarja Aleša Miheliča o vzrokih, da potniški promet na kočevski progi ni stekel v predvidenem roku. Posnetek je objavil lokalni studio R-kanal na svoji FB strani. Ta ponedeljek je na območju ribniške postaje bilo kar živahno. S posameznih signalnih naprav so sneli plastične vreče, da se vidi njihovo delovanje, katerega so kontrolirali. Svetile so sicer že nekaj časa prej, vendar le pod črnimi vrečami.

https://www.facebook.com/televizija.rka ... 5077284387
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 23.10.2020, 20:45

Slika


Potem, ko bi že morali voziti potniški vlaki v začetku oktobra, so še potekala posamezna zaključna dela na posameznih prehodih. Tako je bilo tudi na prehodu pri AMZS v Lepovčah. Stali so prometni znaki, postavljeni mehanizmi za zapornice.


Slika


Potem pa včeraj ta sprememba. Mehanizmov ni bilo več.


Slika


Pogled na prehod je pokazal, da nekaj manjka in to ne kakšna malenkost. Najprej človek pomisli, da si je nekdo privoščil nekaj več. Tako pa so včeraj mehanizme demontirali in odpeljali tudi na ostalih prehodih, ne samo na tem. Lepo naložene na kamionu so jih odpeljali. Človek bi naivno pomislil, da je vmes kakšen virus in se mora vsa zadeva dekontaminirati, če ne korona, potem pa kakšen tehnični.
Izgleda, da bo datum začetka vožnje podoben naslovu slovenskega filma "Tistega lepega dne".


Slika


V septembru se je začela tudi obnova cesta od prehoda pri RIKU vse do gozda. Tako se je začela ta obnova hkrati z zaključnimi deli na prehodu. Še preden je bil položen zaključni sloj asfalta in urejeni robniki, so bii postavljeni tudi mehanizmi zapornic.


Slika


Slika


Slika


Z včerajšnjim dnem pa so bili tudi na tem prehodu mehanizmi odmontirani in odpeljani.
SouthernPacific
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 80
Pridružen: 26.09.2011, 17:13

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a SouthernPacific » 24.10.2020, 8:44

Tako pa so včeraj mehanizme demontirali in odpeljali tudi na ostalih prehodih, ne samo na tem. Lepo naložene na kamionu so jih odpeljali. Človek bi naivno pomislil, da je vmes kakšen virus in se mora vsa zadeva dekontaminirati, če ne korona, potem pa kakšen tehnični.

Mogoče pa so prav zaporniški pogoni eden od vzrokov za zamudo. Problem naj bi bil z ustreznostjo signalnovarnostnih naprav.

Pogoni oz. mehanizmi izgledajo zelo podobni Iskrinim, ampak se glede na fotografije nekoliko razlikujejo. Ali je komu znano, kdo je proizvajalec teh zaporniških pogonov?

Nenavadno je tudi, da so prehode, ki so jih na kočevski progi na novo opremili do letošnjega leta, vgradili Scheidt & Bachmann hidravlične zaporniške pogone. Te na slikah pa izgledajo zelo podobni klasičnim Iskrinim elektromehanskim pogonom.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 24.10.2020, 11:15

Tu je nekaj posnetkov teh mehanizmov in sicer na spodnjem prehodu pri postaji Ortnek.

Slika


Slika


Slika


Na ohišju mehanizma je evidenčna tablica z vsemi podatki. Kot je običajno, so v tujem in ne slovenskem jeziku, kar bi bilo za pričakovati. Še ena pomanjkljivost ali pri sklepanju pogodbe o nakupu, ali pa pri prevzemu. Za nekoga malenkost, kažejo pa tudi na "podrobnosti" obvladovanja procesa.

KONČAR- inženjering za
energetiku i transport

Naziv proizvoda : Hidravlički postavljač
polubranika
Tip proizvoda: HP 75/1- SLC
Tvornički broj: HP 75/1-20-1-0050
Godina proizvoda: 2020

Kvadratni osovini na obeh straneh sta namenjeni obojestranski pričvrstitvi nosilca okrogle letve, kar je prikazano na posnetku hrvaškega proizvajalca .

Ročica za ročni dvig zapornice izključi avtomatiko in je zavarovana, učvrščena z obešanko.


Slika


Slika


Mehanizem zapornice ob prehodu v Žlebiču je zaradi bližine ceste in zavijanja vozil na desno zavarovan z dvema kosoma iz tirnic.


Slika


Običajno prehod varujeta dve zapornici, v primeru širših cestišč pa so uporabljene tri, dve na eni in ena na drugi strani prehoda.


Slika


Slika


Zadnje tri slike so prevzete z Internetne strani hrvaškega podjetja ALTPRO, katerega izdelki pokrivajo področje zavarovanja železniških prehodov, števce osovin in sisteme identifikacije vlakov. Iz njihove predstavitve je razvidno, da ponujajo celostno rešitev za prehod od mehanizma zapornic z letvami, signalov do potrebne elektronike, ki ponuja potrebne rešitve.


Slika


Slika
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 661
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a bisabre » 25.10.2020, 11:11

inovak napisal/-a:Izjava republiškega sekretarja Aleša Miheliča o vzrokih, da potniški promet na kočevski progi ni stekel v predvidenem roku. Posnetek je objavil lokalni studio R-kanal na svoji FB strani. Ta ponedeljek je na območju ribniške postaje bilo kar živahno. S posameznih signalnih naprav so sneli plastične vreče, da se vidi njihovo delovanje, katerega so kontrolirali. Svetile so sicer že nekaj časa prej, vendar le pod črnimi vrečami.

https://www.facebook.com/televizija.rka ... 5077284387

Ko vse tole berem, se ne čudim, zakaj smo infratsruktrno in tudi logistično 100 let za drugimi. Vse našteto bi Nemci, Francozi ali Angeži poštimali v tednu dni. Sploh pa je tale balkanska rešitev grosupeljskega "vozlišča" dokaz, da smo tako po strokovni kot izvedbeni plati Butalci.
Simpl je tanartabul.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov