Tu je nekaj posnetkov teh mehanizmov in sicer na spodnjem prehodu pri postaji Ortnek.
Na ohišju mehanizma je evidenčna tablica z vsemi podatki. Kot je običajno, so v tujem in ne slovenskem jeziku, kar bi bilo za pričakovati. Še ena pomanjkljivost ali pri sklepanju pogodbe o nakupu, ali pa pri prevzemu. Za nekoga malenkost, kažejo pa tudi na "podrobnosti" obvladovanja procesa.
KONČAR- inženjering za
energetiku i transport
Naziv proizvoda : Hidravlički postavljač
polubranika
Tip proizvoda: HP 75/1- SLC
Tvornički broj: HP 75/1-20-1-0050
Godina proizvoda: 2020
Kvadratni osovini na obeh straneh sta namenjeni obojestranski pričvrstitvi nosilca okrogle letve, kar je prikazano na posnetku hrvaškega proizvajalca .
Ročica za ročni dvig zapornice izključi avtomatiko in je zavarovana, učvrščena z obešanko.
Mehanizem zapornice ob prehodu v Žlebiču je zaradi bližine ceste in zavijanja vozil na desno zavarovan z dvema kosoma iz tirnic.
Običajno prehod varujeta dve zapornici, v primeru širših cestišč pa so uporabljene tri, dve na eni in ena na drugi strani prehoda.
Zadnje tri slike so prevzete z Internetne strani hrvaškega podjetja ALTPRO, katerega izdelki pokrivajo področje zavarovanja železniških prehodov, števce osovin in sisteme identifikacije vlakov. Iz njihove predstavitve je razvidno, da ponujajo celostno rešitev za prehod od mehanizma zapornic z letvami, signalov do potrebne elektronike, ki ponuja potrebne rešitve.