Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Razlog za zamudo (iz druge roke): vsi peroni ob progi Gr-Ko so prekratki za dvojnike. Potnikov, ki so vstopali tja grede, pa precej, na koncu sta bili obe garnituri čisto polni. Zato so bili postanki daljši kot po voznem redu in je imel vlak že v prihodu v Kočevje skoraj 10 minut zamude.
Zaradi vsega vrveža okoli vlaka se je potem tudi čas obračanja podaljšal. Ni pa bilo kakšnih uradnih svečanosti.
Nazaj grede je bil problem prekratkih peronov še bolj pereč, praktično vsi potniki iz zadnje garniture so morali izstopati na prednjih vratih zadnje garniture. Zaradi zamude LP4496 potem LP3288 (Nm-Lj, zveza v Grosupljem) seveda ni čakal. So pa vlak v Grosuplju razdelili, ena garnitura (610-001) je kot izredni vlak odpeljala direktno v Ljubljano (brez postankov), druga garnitura (610-007) pa se je vrnila v Kočevje.
Zaradi vsega vrveža okoli vlaka se je potem tudi čas obračanja podaljšal. Ni pa bilo kakšnih uradnih svečanosti.
Nazaj grede je bil problem prekratkih peronov še bolj pereč, praktično vsi potniki iz zadnje garniture so morali izstopati na prednjih vratih zadnje garniture. Zaradi zamude LP4496 potem LP3288 (Nm-Lj, zveza v Grosupljem) seveda ni čakal. So pa vlak v Grosuplju razdelili, ena garnitura (610-001) je kot izredni vlak odpeljala direktno v Ljubljano (brez postankov), druga garnitura (610-007) pa se je vrnila v Kočevje.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Slavnostni vlak 4491 Ljubljana-Grosuplje-Kočevje skozi Predole, 3. januarja 2021.
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
Torej ni bilo predvideno, ni bilo dovolj denarja, interesa, itd., da se zgradijo/podaljšajo peroni do dolžine vsaj dveh garnitur?mkx napisal/-a:...vsi peroni ob progi Gr-Ko so prekratki za dvojnike.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Čudež na kočevski progi!
Točno to je tudi mene zbodlo - ko oz. če se bo pokazala potreba po dvojnikih, bo pa...sikos napisal/-a:Torej ni bilo predvideno, ni bilo dovolj denarja, interesa, itd., da se zgradijo/podaljšajo peroni do dolžine vsaj dveh garnitur?mkx napisal/-a:...vsi peroni ob progi Gr-Ko so prekratki za dvojnike.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Verjetno je bilo prvič in zadnjič, da je peljal dvojnik v Kočevje. Če pa že bo, naj se organizira izstopanje pri sredinskih vagonih.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
V takšno trditev jaz nisem preveč prepričan. Če se linija prime, bi znali biti kakšni dijaško-študentski vlaki precej polni. V mojih časih je vlak v Kamnik ob določenih urah vozil dvojnik nabasan do stropa. Ob redkih izjemah, ko je vozil trojnik, je bil dostojno napolnjen. Je pa res, da so takrat bile postaje (in postajališča) ob Kamniški progi opremljene s peroni približno polovično. Če ni perona, ampak samo nasutje z drobnejšim lomljencem, potem pa dolžina vlaka ni toliko problematična, v vsakem primeru je treba izskočiti kar precej globokopreglednik napisal/-a:Verjetno je bilo prvič in zadnjič, da je peljal dvojnik v Kočevje.
Je pa res, da obstajajo proge, kjer bi (po besedah @Ljubitelja) zadoščal šinobus. In v tem primeru 150-metrski peron izgleda kar malo hecno.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Podobno je bilo pred časom z navijaškim vlakom ribniških rokometnih navdušencev na tekmo v Ljubljani. Kompozicija je štrlela izven perona na ljubljanski strani. Zmanjkalo je nekaj metrov perona. Morda pa se ne računa več na številčnejši obisk oziroma prevoz.
Re: Čudež na kočevski progi!
Za prvo uradno vožnjo potniškega vlaka na našem koncu, potem ko je 25. aprila 1968 zadnjič zapeljal potniški vlak do Kočevja, je vladalo veliko zanimanje.
Čeprav ni bilo posebnega oglaševanja, se je na ribniški postaji zbrala kar precej velika množica tistih. kiso hoteli videti prvo vožnjo. Najbolj zanimiva pa je bila
starostna struktura, večino so predstavljale mlade družine z otroki.
In končno je pripeljal "Kočevar", ki bo od zdaj naprej vozil redno.
Vlak je bil lepo zaseden, posebej, če se upošteva, da sta bili dve kompoziciji. Potniki veselo razpoloženi, saj je vožnja bila udobna in v prijetni družbi.
V Kočevju pa podobna slika. Občudovalcev in tudi zainteresiranih za krajšo vožnjo kar precej.
Re: Čudež na kočevski progi!
Pozdravljeni!
Malo sam se sprehajal po google maps posnetkih nivojskih prehodov na Kočevski progi. Na prehodu v bližini Ribnice sem opazil posebna orodja na tirnica, za katere ne vem za kaj se uporabljajo.
Re: Čudež na kočevski progi!
Mislim, da so to samo pritrdilni elementi za gumijasta polnila potnega prehoda. Nič posebnega.Sž510 napisal/-a:Na prehodu v bližini Ribnice sem opazil posebna orodja na tirnica, za katere ne vem za kaj se uporabljajo.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Video odhoda prvega potniškega vlaka iz Grosuplja proti Kočevju ... izvoz v odklon.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa še en posnetek iz youtube.
Lepo je videti toliko ljudi ob progi, kateri so prišli pozdravit ponovno uvedbo železniškega potniškega prometa do Kočevja
https://www.youtube.com/watch?v=5R5cBky ... e=emb_logo
Pa eno vprašanje
Je realno za pričakovati, da bodo na ŽP Ribnica podaljšali peron v smeri Grosuplja?
Na posnetku se vidi, da je sedanji (pre)kratek za vse potnike, še posebno, če se bo sedaj potniški promet na progi "prijel"
Lepo je videti toliko ljudi ob progi, kateri so prišli pozdravit ponovno uvedbo železniškega potniškega prometa do Kočevja
https://www.youtube.com/watch?v=5R5cBky ... e=emb_logo
Pa eno vprašanje
Je realno za pričakovati, da bodo na ŽP Ribnica podaljšali peron v smeri Grosuplja?
Na posnetku se vidi, da je sedanji (pre)kratek za vse potnike, še posebno, če se bo sedaj potniški promet na progi "prijel"
Re: Čudež na kočevski progi!
A se ni govorilo nekaj, da bojo prenovili železniško postajo Grosuplje?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Čudež na kočevski progi!
Jaz mislim, da je nerealno pričakovati kakršnekoli resne posege v to progo in infrastrukturo ob progi naslednjih N let (pri tem je N gotovo več kot 10). Žal.gorican napisal/-a: Je realno za pričakovati, da bodo na ŽP Ribnica podaljšali peron v smeri Grosuplja?
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
@Vidkrt, postaja Grosuplje bo obnovljena. Vsaj upam tako .
Trenutno sta v teku dve naročili. Ministrstvo za infrastrukturo vodi postopek javnega naročila, ki obsega prenovo in prilagoditev vseh postajnih tirov, deviacijo uvoza iz smeri Nm in Lj, gradnjo dveh visokih in pokritih peronov vprašljive dolžine z izven nivojskim dostopom, postavitev novih SVN itn. Istočasno občina Grosuplje zaključuje s postopkom javnega naročila za gradnjo novega nadvoza nad južnim delom postaje, ki bo nadomestil obstoječega. Le-ta zaradi svojih mikro dimenzij (razpon podpornih stebrov, širina cestišča) ne omogoča prilagoditve tirne situacije, obenem ne zagotavlja osnovne prometne varnosti.
Skratka, obe naročili sta v sklepni fazi, pričakovati je, da se bodo dela letos spomladi/poleti vendarle začela. Če le ne bo kakšnih pritožb, civilnih iniciativ in podobno.
Trenutno sta v teku dve naročili. Ministrstvo za infrastrukturo vodi postopek javnega naročila, ki obsega prenovo in prilagoditev vseh postajnih tirov, deviacijo uvoza iz smeri Nm in Lj, gradnjo dveh visokih in pokritih peronov vprašljive dolžine z izven nivojskim dostopom, postavitev novih SVN itn. Istočasno občina Grosuplje zaključuje s postopkom javnega naročila za gradnjo novega nadvoza nad južnim delom postaje, ki bo nadomestil obstoječega. Le-ta zaradi svojih mikro dimenzij (razpon podpornih stebrov, širina cestišča) ne omogoča prilagoditve tirne situacije, obenem ne zagotavlja osnovne prometne varnosti.
Skratka, obe naročili sta v sklepni fazi, pričakovati je, da se bodo dela letos spomladi/poleti vendarle začela. Če le ne bo kakšnih pritožb, civilnih iniciativ in podobno.
Aljaž