Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Se opravičujem

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Dirigent napisal/-a:Bolj na hitro sem prilimal slike, pa so se mi kar v vrsto postavile....
vsem navzočim se opravičujem..... :uuuaavv



Na račun tega posta, sem si dovolil urediti zadevo. :D

lp
Mod.Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Zanimivo, koliko pritožb na račun v vrsti postavljenih slik, jaz sem jih imel lepo eno pod drugo. Pa sem kmalu po objavi novice že gledal tale čudež...

Sicer pa na tej progi se je začelo delati, upam, da ne bo delali predolgo in da bo stanje kmalu občutno boljše, proga pa prevozna. Bojim se edino, da bodo dvignili hitrost vožnje na vsaj 60 km/h plus dvignili osno obremenitev (na kar 22,5 ton?/os) do Ortneka dokaj hitro, naprej proti Kočevju pa... ob prazniku svetega Nikoli?
Goran
kurjač
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 456
Pridružen: 13.05.2006, 21:06
Kraj: kurilnica

Odgovor Napisal/-a kurjač »

... ob prazniku svetega Nikoli?
Kaj ni to decembra ko nosi Miklavž
kurjač
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

kurjač napisal/-a:
... ob prazniku svetega Nikoli?
Kaj ni to decembra ko nosi Miklavž
:lol: nak, malce se poigraj z naglasi ;)
Goran
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

nadaljevanje čudeža

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

Demontaža kočevske proge.

Tirnice gredo na vagon, ki ga vleče TMD na delu proge, ki še ni odmontiran:
Slika

Pragovi gredo na tovornjak, ki vozi po delu trase, kjer je proga že odmontirana:
Slika

K sreči je demontaža proge le prvi korak pri remontu proge :D .
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Odgovor Napisal/-a mario »

:roll: Veliko ljudi v varni senci :twisted:
+
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Bodo uporabili nove tirnice ali odstranjene s proge Ponikva - Dolga Gora?

Lp Mirko
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 972
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

Odgovor Napisal/-a Planet 1830 »

mario napisal/-a: :roll: Veliko ljudi v varni senci :twisted:
Na prvi pogled je res tako. Ampak samo na prvi.

Malo sem opazoval delo ekipe, tistih, ki so na sliki v senci in tistih, ki upravljajo stroje. Videl sem naslednje:

Demontaža proge poteka v korakih. Korak je dolg približno za dolžino tirnice. Najprej ekipa tistih, ki so v senci, odvije tirnice, loči tirnico, ki je na vrsti za demontažo od tiste, na kateri stoji TMD z vagonom za odvoz tirnic, pospravi spojni material in pri delu uporabljeno opremo. V tem času osebje na TMD in v bagru čaka, "počiva v senci kabine". Ekipa, ki je opravila ta korak, se umakne izven delovnega polja stroja (bagra), delo prevzamejo stroji. Naložijo tirnice na vagon, pragove pa na tovornjak, ki čaka za bagrom. Oboji naenkrat pač ne morejo biti na istem mestu.

In še: v senci, to je izven delovnega območja bagra, je tudi varno. Namreč, ko bager zgrabi tirnico in jo prične dvigovati, tirnica kaj hitro krepko zaniha sem in tja. Tudi, ko bager "pospravlja" pragove, zavzame precej več prostora od t.i. prostega profila proge.

Torej senca je resnično varna, ne le v prenesenem pomenu besede. Pa tudi nobene potrebe ni, da bi ekipa čakala na vročem soncu.

Še to: kot vem, naj bi se uporabile (tudi) starorabne tirnice. V eni od projektnih nalog je bila omenjena osna obremenitev 20 ton. Morebitnih (tudi verjetnih) sprememb projektne naloge ne poznam.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

O posodobitvi te proge pišejo tudi v Delu, 17.07.2008:
Posodobitve prometnih povezav na tretji razvojni osi
Začetek obnove železniške proge Grosuplje–Kočevje
Najprej bodo obnovili progo do Ortneka, nato bo na vrsti obnova proge do Kočevja, na koncu bodo uredili še signalizacijo
Kočevje – Po železniški progi Grosuplje-Kočevje predvidoma do septembra ne bodo vozili vlaki, saj so začeli obnavljati dotrajano regionalno železniško povezavo. Kdaj bo odsek obnovljen v celoti, na prometnem ministrstvu ne znajo napovedati, prvi del proge od Grosuplja do državnih blagovnih rezerv naftnih derivatov v Ortneku pa bodo za promet najbrž znova odprli do leta 2010.

Na začetku meseca so zaradi obnovitvenih del zaprli progo med Grosupljem in Kočevjem, ki je bila zgrajena leta 1893 za potrebe rudnika in gozdarske dejavnosti. Povezava je bila za prebivalce kočevskoribniškega območja pomembna vse do leta 1971, ko so na njej odpravili potniški promet. Tako so po progi, ki je zgrajena iz starih materialov in delov, ki jih ni več mogoče dobiti ali zamenjati, do nedavnega vozili le tovorni vlaki in tu in tam kakšen izreden prevoz potnikov. Vendar jo je vsak dan v povprečju prevozil komaj en tovorni vlak, ki je moral zaradi dotrajanosti proge večino časa voziti s 50, 40 in celo 20 kilometrov na uro!

Vendar bi bila lahko proga, ki ima malo manj kot 50 kilometrov, veliko pomembnejša za približno 30.000 prebivalcev območja od Barja do Kolpe, od koder se po nekaterih ocenah v Ljubljano vsak dan vozi okoli 3000 ljudi. Na ministrstvu za promet so se zato že pred časom odločili za obnovo proge v treh korakih. Po odseku med Grosupljim in Ortnekombo na vrsti obnova dela proge med Ortnekom in Kočevjem, nato pa bodo progo opremili še z novimi signalnovarnostnimi napravami, ki bodo omogočale daljinsko vodenje prometa.

Obnova celotne proge bo po zdajšnjih ocenah stala 44 milijonov evrov. Za prvi del prve faze prenove je zagotovljenih 6,5 milijona evrov, nadaljevanje pa bo odvisno od zagotavljanja denarja za obnovo, pravijo na Slovenskih železnicah in na ministrstvu za promet. Po predvidenem programu bi lahko po koncu druge faze obnove znova uvedli potniški promet; med prometnimi konicami bi lahko vsak dan v obe smeri peljalo osem vlakov.

Simona Fajfar
Goran
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Malo utrinkov iz Grosupeljskih gozdov, kjer poteka remont.

Slika

Slika

Slika

Slika


kaže, da bodo uporabili tudi stare tire
Slika

zelo nova omarica na telekomunikacijskem drogu
Slika

vsaka grapa se uporabi za zasutje s starim tolčencem
Slika

kilometrski kamen, ki so pa tu na vsakih 100 m
Slika

Slika

Kaj označujejo ti znaki, ki so zelo pogosti na tem odseku (vsakih cca 50 m)
Slika
Slika

tukaj so že očistili drevje, ki se je zaraščalo v profili proge
Slika

Na takšen način so označili, kje mora po končanju del stati kilometrski kamen
Slika

Slika

še bodo količili
Slika
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ce je kilometrski kamen na vsakih 100m se imenuje hektometrski kamen.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Odgovor Napisal/-a grikos »

Cepi napisal/-a: Kaj označujejo ti znaki, ki so zelo pogosti na tem odseku (vsakih cca 50 m)
Slika
Slika
Tole so fiksne točke, ki označujejo geometrijo tira. :wink:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jembah napisal/-a:Ce je kilometrski kamen na vsakih 100m se imenuje hektometrski kamen.
Nikar ne kompliciraj. :wink:

Če pa smo bolj natančni, je na hekto-meterskem kamnu napisana le sto-meterska lega od pripadajočega kilometrnika. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Cepi »

grikos napisal/-a:
Cepi napisal/-a: Kaj označujejo ti znaki, ki so zelo pogosti na tem odseku (vsakih cca 50 m)

Slika
Tole so fiksne točke, ki označujejo geometrijo tira. :wink:
Mi eden lahko bolj natančno razloži kaj pomenijo te številke
Uporabniški avatar
Dare
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 316
Pridružen: 14.03.2007, 14:47
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Dare »

So pa kar lepo zastavli :medic , upam le, da bodo tudi nadaljevali z istim tempom.

Pridni, pridni =D> .

.
Lep pozdrav - DARE
Odgovori