Dirigent napisal/-a:Bolj na hitro sem prilimal slike, pa so se mi kar v vrsto postavile....
vsem navzočim se opravičujem.....
Na račun tega posta, sem si dovolil urediti zadevo.
lp
Mod.Dolfe
Dirigent napisal/-a:Bolj na hitro sem prilimal slike, pa so se mi kar v vrsto postavile....
vsem navzočim se opravičujem.....
Na prvi pogled je res tako. Ampak samo na prvi.mario napisal/-a: Veliko ljudi v varni senci
Posodobitve prometnih povezav na tretji razvojni osi
Začetek obnove železniške proge Grosuplje–Kočevje
Najprej bodo obnovili progo do Ortneka, nato bo na vrsti obnova proge do Kočevja, na koncu bodo uredili še signalizacijo
Kočevje – Po železniški progi Grosuplje-Kočevje predvidoma do septembra ne bodo vozili vlaki, saj so začeli obnavljati dotrajano regionalno železniško povezavo. Kdaj bo odsek obnovljen v celoti, na prometnem ministrstvu ne znajo napovedati, prvi del proge od Grosuplja do državnih blagovnih rezerv naftnih derivatov v Ortneku pa bodo za promet najbrž znova odprli do leta 2010.
Na začetku meseca so zaradi obnovitvenih del zaprli progo med Grosupljem in Kočevjem, ki je bila zgrajena leta 1893 za potrebe rudnika in gozdarske dejavnosti. Povezava je bila za prebivalce kočevskoribniškega območja pomembna vse do leta 1971, ko so na njej odpravili potniški promet. Tako so po progi, ki je zgrajena iz starih materialov in delov, ki jih ni več mogoče dobiti ali zamenjati, do nedavnega vozili le tovorni vlaki in tu in tam kakšen izreden prevoz potnikov. Vendar jo je vsak dan v povprečju prevozil komaj en tovorni vlak, ki je moral zaradi dotrajanosti proge večino časa voziti s 50, 40 in celo 20 kilometrov na uro!
Vendar bi bila lahko proga, ki ima malo manj kot 50 kilometrov, veliko pomembnejša za približno 30.000 prebivalcev območja od Barja do Kolpe, od koder se po nekaterih ocenah v Ljubljano vsak dan vozi okoli 3000 ljudi. Na ministrstvu za promet so se zato že pred časom odločili za obnovo proge v treh korakih. Po odseku med Grosupljim in Ortnekombo na vrsti obnova dela proge med Ortnekom in Kočevjem, nato pa bodo progo opremili še z novimi signalnovarnostnimi napravami, ki bodo omogočale daljinsko vodenje prometa.
Obnova celotne proge bo po zdajšnjih ocenah stala 44 milijonov evrov. Za prvi del prve faze prenove je zagotovljenih 6,5 milijona evrov, nadaljevanje pa bo odvisno od zagotavljanja denarja za obnovo, pravijo na Slovenskih železnicah in na ministrstvu za promet. Po predvidenem programu bi lahko po koncu druge faze obnove znova uvedli potniški promet; med prometnimi konicami bi lahko vsak dan v obe smeri peljalo osem vlakov.
Simona Fajfar