Čudež na kočevski progi!
Isto zadevo lahko vidiš ob cestah, ki jih divjad pogosto prečka. Tudi sam sem se pred časom čudil, kaj za ena zadeva je to, pa mi je potem nekdo iz zelene bratovščine pojasnil za kaj gre. Lahko, pa da so ajzenpanarji prevzeli sistem označevanja ter si zacajhnali štreko. Nikol se ne ve
Aja, pa ne gre za purpen, izgleda pa res podobno.
Lp,
Tono
Aja, pa ne gre za purpen, izgleda pa res podobno.
Lp,
Tono
LP!
Že ne kaj časa pasivno sodelujem na forumu ter berem prispevke.
Sam nimam kaj dosti veze s SŽ, redno pa spremljam napredek tega čudeža na kočevski železnici, na kateri je že skrajni čas da se je zgodil.
Sam namreč živim v Predstrugah (po domače 'štacjon'-glavna železniška postaja v občini Dobrepolje) in sem do sedaj opazil že število napak.
Npr. ko se zapornice ob prihodu vlaka čez cesto ne zapirajo, ali pa se zaprejo sredi belega dne v soboto, ko ni nobenega vlaka in zato zamanj nastajajo zastoji na cesti.
Že samo prečkanje ceste (blizu moje hiše) vlaka preglasi zvok tistih ukrivljenih in slabo pritrjenih 'švelerjev'.
Sam upam, da se bo čimprej uvedel potniški promet. Če ne čez 5, pa čez 10 let. Mogel se bo, ker to ne pelje več nikamor.
Lp, Doron!
Že ne kaj časa pasivno sodelujem na forumu ter berem prispevke.
Sam nimam kaj dosti veze s SŽ, redno pa spremljam napredek tega čudeža na kočevski železnici, na kateri je že skrajni čas da se je zgodil.
Sam namreč živim v Predstrugah (po domače 'štacjon'-glavna železniška postaja v občini Dobrepolje) in sem do sedaj opazil že število napak.
Npr. ko se zapornice ob prihodu vlaka čez cesto ne zapirajo, ali pa se zaprejo sredi belega dne v soboto, ko ni nobenega vlaka in zato zamanj nastajajo zastoji na cesti.
Že samo prečkanje ceste (blizu moje hiše) vlaka preglasi zvok tistih ukrivljenih in slabo pritrjenih 'švelerjev'.
Sam upam, da se bo čimprej uvedel potniški promet. Če ne čez 5, pa čez 10 let. Mogel se bo, ker to ne pelje več nikamor.
Lp, Doron!
>>Fiksne točke se postavljajo nalemente krivin ( ne na 25 m ampak točno pri lementu ), ti elementi so ZPL ( začetek prehodnega loka ), KPL - ZL ( konec prehodnega loka - začetek polnega loka ) KL ( konec polnega loka in še nekaj kombinacij. V premi se označuje os ter višina tira na 25 m. Podatke potrebuje vzdrževalec za svoje delo - redno vzdrževanje smeri in nivelete tira pri strojnem podbijanju gramozne grede.Cepi napisal/-a:Mi eden lahko bolj natančno razloži kaj pomenijo te številkegrikos napisal/-a:Tole so fiksne točke, ki označujejo geometrijo tira.Cepi napisal/-a: Kaj označujejo ti znaki, ki so zelo pogosti na tem odseku (vsakih cca 50 m)
V tem primeru je to Konec Prehodnice ( pravilno KPL ), Radij polnega loka = 237 m, Dolžina prehodnice je 85 m in nadvišanje polnega loka je 5 mm ( kar dejansko ne more držati )... Tista 41 spodaj bi lahko bila zaporedna številka fiksne točke, v standardu to ni navedeno.... tudi nikjer drugje v SLO označeno.
Če te zanima še kaj, samo napiši.
LP
+
Nekaj novih slik iz remonta kočevske proge.
Že muzejski znak.
Zanimiv kamen.
Po oznakah sodeč bodo vgrajevali stare tirnice.
Do tega kamna s kilometražo je nasut gramoz.
Od tu naprej pa blato.
tirnice so pa zeloooo dooolggeee. (očitno se jim ni ljubilo večkrat rezat) poravnane so pri označbi v daljavi.
Čisto nova ograja.
Že muzejski znak.
Zanimiv kamen.
Po oznakah sodeč bodo vgrajevali stare tirnice.
Do tega kamna s kilometražo je nasut gramoz.
Od tu naprej pa blato.
tirnice so pa zeloooo dooolggeee. (očitno se jim ni ljubilo večkrat rezat) poravnane so pri označbi v daljavi.
Čisto nova ograja.
Ni panike. Tiri bodo vsak čas na mestu, če niso že. @mario že išče blagajno
Prihaja ognjena kočija. press
mario napisal/-a:20.09. naj bi bil muzejski vlak do Ribnice...
Kje rezrevirati karte, kje je vozni red ????
Hvala.
Prihaja ognjena kočija. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Ne msili sem bolj na manipulacijo z njimi.541 napisal/-a:A da bi jih lahko na več mestih varili po vgradnji?
Moje mnenje je, da so skrajšali kakšen ovinek, ker so ne nekaterih delih na zunanji strani pustili zelo na široko razkopano, na drug strani je pa skrajno do brežine nasut pesek.Kremšnita napisal/-a:Glede na to da se obnavlja proga in da v Novi Progi piše da ima proga nekaj krivin z majhnim radijem , mogoče kdo ve, se bodo tudi ovinki kaj peglali ali je to samo obnova spodnjega in zgornjega ustroja?
Bo vraga. Tega je dal vreči ven, za nazaj pa je očitno že zmanjkalo denarja. Ko se bo denar našel, če se sploh bo, bodo pa ugotovili, da so tirnice dobile noge in shodile, ter šle v neznano. Proga bo pa le še spomin.grikos napisal/-a:Mogoče si bo dr. V. omislil še drugi tir...
K sreči imamo @Dirigenta in njegov arhiv čudovitih slik. Tako bo ostalo o kočevski progi vsaj nekaj.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!