Problemi Bohinjske železnice
http://www.vecer.si/clanek2006092905110973
Končno se je tudi pri bohinjski progi začelo nekaj premika v pozitivno smer.
Končno se je tudi pri bohinjski progi začelo nekaj premika v pozitivno smer.
Če bo res Nova Gorica prevzela skrb za Bohinjsko, potem se nam ni treba bati, saj ima uspešna mestna občina največ denarja v regiji proge. če bi čakali na SŽ, bi se menda prej podrl Solkanski most, kot pa da bi bilo kaj postorjeno. Pravilno je, da so gonilna moč tej progi lokalne skupnosti in občine, saj se naše SŽ žal, vsepreveč otepajo z drugimi problemi.
Ja res, končno tudi dobra novica za bohinjsko progo, da se bo vsaj ta ohranila, če se v preteklosti druge niso mogle. In tudi to se vidi, kako se s pravim načinom pritegne pozornost ljudi (turistov), tudi iz tujine, kar je zelo pomembno za obstoj in preživetje proge. Proga bi bila pa iz vidika turizma (vožnja muzejskega vlaka) še malce bolj popolna, če bi bila speljana do Planice kot nekoč. Jah, ne morem mimo tega!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
To je pa res posrečena ideja, po taki progi, kje ponekod ne moreš hitreje kot 40 km/h in ti kamenje pada na glavo. Italjani so pod Alpami prevrtali že kilometre hitre železnice do Avstrijske meje. Naša proga je tej res huda konkurenca.
Zadnjič spremenil E.L., dne 03.10.2006, 17:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Have a nice day!
Dobro no, saj ni treba dajat posmehljivih odgovorov. Res je, da se naša proga ne more kosati z italjansko, ma naša je pa bolj zanimiva za oglede, saj je iz kamenja italjanska pa iz betona. Naša ima recimo največji kamniti lok na svetu, italjanska pa ne. In če pogledamo glede izkoriščenosti proge, bodo italjani morali še veliko energije vložiti, da bo njihova proga dovolj izkoriščena, za kar je bila narejena. Naša proga je lahko pa hitro zelo izkoriščena, samo interes mora biti, ki ga pa ni.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Kar se tiče primerjave voznih časov Bohinjske proge in t.i. Pontebanne. Samo pregledati je treba vozne rede in odšteti bruto čase za postanke. Tako pridemo do podatka, da je za relacijo od Gorice do Celovca, ob vseh počasnih vožnjah in padajočem kamenju, po Bohinjski progi daljša samo za 15 - 20 min. Komur se da, naj preveri!
preglednik
No, no, pri Pontebbani ali pri Bohinjski progi govorimo o dveh precej različnih zadevah. Nova Pontebbana naj bi bila moderna, hitra povezava za daljinske tokove, medtem ko ima Bohinjska proga možnosti predvsem na področju turizma, za kar pa ne potrebujemo ultra sodobne tehnologije in visokih hitrosti. Seveda ne zagovarjam, da bomo Bohinjko ohranili v nekem fosilnem muzejskem stanju; mislim, da bi morala biti vlaganja usmerjena predvsem v dolgoročno zniževanje stroškov, zlasti na področju vodenja prometa, kar doprinese tudi k večji varnosti, prepustnosti in hitrosti. Seveda pa je osnovni predpogoj začetek ustreznega vzdrževanja proge, kar vključuje odpravo kritičnih točk (padanje kamenja itd.).
Torej - s prihodki iz ustreznega, predvsem turističnega trženja proge se lahko zagotovi sredstva za postopna vlaganja, ki dolgoročno izboljšujejo funkcionalnost proge tudi za domače prebivalstvo in gospodarstvo.
Torej - s prihodki iz ustreznega, predvsem turističnega trženja proge se lahko zagotovi sredstva za postopna vlaganja, ki dolgoročno izboljšujejo funkcionalnost proge tudi za domače prebivalstvo in gospodarstvo.
Tako počasi se prebujamo ...