Problemi Bohinjske železnice

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Dobro da jih imamo te Italijane, sicer bi bile slike s Soške proge podobne onim iz Repentabra ali Kranjske Gore
LEP DAN
Igor
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a grega »

http://www.vecer.si/clanek2006092905110973


Končno se je tudi pri bohinjski progi začelo nekaj premika v pozitivno smer.
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Srčno upam, da bo oglaševanje prineslo pozitivne sadove, tako da bo naša lepa proga zaživela v polni meri, kar si tudi zasluži. :)
LP
Izidor
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Ja, upam, da ni tako, ob 100 letnici en dan slave in povzdigovanja pomena, nato pa ponovno 100 let propadanja. Koliko bi bilo potem sploh še obletnic?
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Če bo res Nova Gorica prevzela skrb za Bohinjsko, potem se nam ni treba bati, saj ima uspešna mestna občina največ denarja v regiji proge. če bi čakali na SŽ, bi se menda prej podrl Solkanski most, kot pa da bi bilo kaj postorjeno. Pravilno je, da so gonilna moč tej progi lokalne skupnosti in občine, saj se naše SŽ žal, vsepreveč otepajo z drugimi problemi.
Uporabniški avatar
rock_rail
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 54
Pridružen: 18.05.2006, 18:31

Odgovor Napisal/-a rock_rail »

Ja res, končno tudi dobra novica za bohinjsko progo, da se bo vsaj ta ohranila, če se v preteklosti druge niso mogle. :D In tudi to se vidi, kako se s pravim načinom pritegne pozornost ljudi (turistov), tudi iz tujine, kar je zelo pomembno za obstoj in preživetje proge. Proga bi bila pa iz vidika turizma (vožnja muzejskega vlaka) še malce bolj popolna, če bi bila speljana do Planice kot nekoč. Jah, ne morem mimo tega! :P :wink:
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Zadnje čase gredo stvari res vedno bolj na pleča občinam, tudi z Ljubljansko postajo je tako. Žal, pa tudi občine vsega ne zmorejo, kar ne postorijo pri SŽ. Ampak, samo, da je napredek.
Have a nice day!
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Mislim, da je edino kar manjka tej progi je odprtje v mednarodni prostor. Recimo povezava Trst-Gorica-Celovec. Glede na to, koliko turističnega prometa se že sedaj pretaka v tej smeri, bi morala zaživeti.
preglednik
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

:lol: To je pa res posrečena ideja, po taki progi, kje ponekod ne moreš hitreje kot 40 km/h in ti kamenje pada na glavo. Italjani so pod Alpami prevrtali že kilometre hitre železnice do Avstrijske meje. Naša proga je tej res huda konkurenca.
Zadnjič spremenil E.L., dne 03.10.2006, 17:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Dobro no, saj ni treba dajat posmehljivih odgovorov. Res je, da se naša proga ne more kosati z italjansko, ma naša je pa bolj zanimiva za oglede, saj je iz kamenja italjanska pa iz betona. Naša ima recimo največji kamniti lok na svetu, italjanska pa ne. In če pogledamo glede izkoriščenosti proge, bodo italjani morali še veliko energije vložiti, da bo njihova proga dovolj izkoriščena, za kar je bila narejena. Naša proga je lahko pa hitro zelo izkoriščena, samo interes mora biti, ki ga pa ni.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Interesa in idej je polno, samo majka pa volje in denarja.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Prav imaš res manjka volje in denarja?? po mojem denarja ne manjka samo se ga vlaga v druge nepomembne stvari. Bomo videli kaj se bo zgodilo, ko bo država prenehala z intenzivnimi gradnjami avtocest.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

O, marinc, vidim, da imaš novo "osebno podobo" :D . Denarja ni nikoli zadosti, že za AC križ ga je premalo in mora država najemat posojila. :?
Have a nice day!
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Kar se tiče primerjave voznih časov Bohinjske proge in t.i. Pontebanne. Samo pregledati je treba vozne rede in odšteti bruto čase za postanke. Tako pridemo do podatka, da je za relacijo od Gorice do Celovca, ob vseh počasnih vožnjah in padajočem kamenju, po Bohinjski progi daljša samo za 15 - 20 min. Komur se da, naj preveri!
preglednik
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

No, no, pri Pontebbani ali pri Bohinjski progi govorimo o dveh precej različnih zadevah. Nova Pontebbana naj bi bila moderna, hitra povezava za daljinske tokove, medtem ko ima Bohinjska proga možnosti predvsem na področju turizma, za kar pa ne potrebujemo ultra sodobne tehnologije in visokih hitrosti. Seveda ne zagovarjam, da bomo Bohinjko ohranili v nekem fosilnem muzejskem stanju; mislim, da bi morala biti vlaganja usmerjena predvsem v dolgoročno zniževanje stroškov, zlasti na področju vodenja prometa, kar doprinese tudi k večji varnosti, prepustnosti in hitrosti. Seveda pa je osnovni predpogoj začetek ustreznega vzdrževanja proge, kar vključuje odpravo kritičnih točk (padanje kamenja itd.).
Torej - s prihodki iz ustreznega, predvsem turističnega trženja proge se lahko zagotovi sredstva za postopna vlaganja, ki dolgoročno izboljšujejo funkcionalnost proge tudi za domače prebivalstvo in gospodarstvo.
Tako počasi se prebujamo ...
Odgovori