Postaja Ruše
Postaja Ruše
Postaja Ruše (tirna slika z napako(*)) že dalj časa kaže klavrno podobo. Tir 3 je že nekaj let zaprt , ostali so "zatravljeni", posebno 4 in 5, ki sta last Tovarne dušika Ruše.
Očitno je, da je obseg pretovarjanja zelo upadel zaradi propadanja TDR.
Zanima me, kaj se še pretovarja na p. Ruše in če tirna tehtnica še obratuje. V Prometniku 85 (Glej članek Koroška dežela priložnosti, str. 9) namreč piše, da Koroška proga nima tirne tehtnice.
(*) Tir 1 se cepi pri K1, tir 3 pa pri K2
Lp Mirko
Očitno je, da je obseg pretovarjanja zelo upadel zaradi propadanja TDR.
Zanima me, kaj se še pretovarja na p. Ruše in če tirna tehtnica še obratuje. V Prometniku 85 (Glej članek Koroška dežela priložnosti, str. 9) namreč piše, da Koroška proga nima tirne tehtnice.
(*) Tir 1 se cepi pri K1, tir 3 pa pri K2
Lp Mirko
Hvala za odgovor.Jembah napisal/-a:V Rusah se ne pretovarja nic vec, parkrat na leto se dostavlja se v tovarno boksit za pec, pa se to vprasanje kako dolgo glede na to, da vsaki mesec zaprejo en del tovarne. Tamkajsnja tirna tehtnica pa je se vedno v uporabi saj se dnevno tam tehtajo vagoni s lesom iz Marlesa.
Dovoli, da te kot bivši "dušikovec" malo dopolnim.
Boksit rabijo v avstrijski firmi TREIBACHER SCHLEIFMITTEL (bivši TDR TOZD Nekovine ), ki nima nobene zveze več z sedanjim ostankom TDR. Firma uspešno posluje brez upadanja proizvodnje (neuradne informacije).
To, da se dovaža boksit po železnici, kljub skromnemu obsegu, je lepo slišati. "Poučeni" so mi povedali, da so kamionarji prevzeli že ves transport.
Lp Mirko
Re: Postaja Ruše
Kaj se dogaja v Rušah So morda planirane posodobitve SVN
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Postaja Ruše
V Rušah se dogaja.
Odstranjena sta industrijska tira 4 in 5 ter angleška kretnica, nekdaj v lasti Tovarne dušika Ruše.
Usposobljen je tir 3, ki je bil dolgo zaprt, morda celo 10 let.
Vagonska tehtnica (Zadnja nalepka meroslovne organizacije izvira iz leta 2007.) sameva ob bivšem tiru 5.
MMG, kje se bo tehtala hlodovina Ali je v načrtu, razen omenjene, še kakšna posodobitev
Prilogi:
- tirna skica postaje Ruše
- 'neuradna' tirna skica (@Signal) postaje Ruše po rekonstrukciji
Odstranjena sta industrijska tira 4 in 5 ter angleška kretnica, nekdaj v lasti Tovarne dušika Ruše.
Usposobljen je tir 3, ki je bil dolgo zaprt, morda celo 10 let.
Vagonska tehtnica (Zadnja nalepka meroslovne organizacije izvira iz leta 2007.) sameva ob bivšem tiru 5.
MMG, kje se bo tehtala hlodovina Ali je v načrtu, razen omenjene, še kakšna posodobitev
Prilogi:
- tirna skica postaje Ruše
- 'neuradna' tirna skica (@Signal) postaje Ruše po rekonstrukciji
Zadnjič spremenil Signal, dne 07.09.2011, 21:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Postaja Ruše
Hlapon 153-004 je še vedno na svojem mestu pred fabriko?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Postaja Ruše
Ja, ampak v obupnem stanju.Tono napisal/-a:Hlapon 153-004 je še vedno na svojem mestu pred fabriko?
MMG, sem pristaš mnenja, da naj bodo lokomotive le v muzejih, zaščitene (predvsem) pred vandali.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Postaja Ruše
Dela se na rešitvi konkretnega primera.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Postaja Ruše
Pred pribl. 2 mesecema je bil s ceste takole videti v nepokošeni travi:Tono napisal/-a:Hlapon 153-004 je še vedno na svojem mestu pred fabriko?
Še eno leto prej (spomladi, ko trava še ni zrasla) pa tako:
Še več slik iz pomladi 2010 (vključno s pogledom na "šporhet").
Glede na oznake pa sklepam, da je (bil) v lasti TDR oz. karkoli že je njen naslednik...
Re: Postaja Ruše
Odbij polovico pa si tam tam nekjeSignal napisal/-a: Usposobljen je tir 3, ki je bil dolgo zaprt, morda celo 10 let.
Tam kot do zdaj, na Teznem .Signal napisal/-a:Vagonska tehtnica (Zadnja nalepka meroslovne organizacije izvira iz leta 2007.) sameva ob bivšem tiru 5.
MMG, kje se bo tehtala hlodovina