Če misliš resno sodelovat prilepi slike za katere sodiš,da spadajo sem gor in nahaj že enkrat SRAT z to povezavo.Kdor si bo želel ogledat tvoj blog se bo že sam odločil in ga odprl.RitterVonGhega napisal/-a:nekaj poprav peron 3a v Mariboru, več slika ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... -city.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lp,m.
Železniška postaja Maribor
Re: Železniška postaja Maribor
Re: Železniška postaja Maribor
"Baat" na glavni železniški postaji v Mariboru
Našel tukaj:
http://www.podstresje.si/default.asp?kaj=2&id=192215
Opis:
Našel tukaj:
http://www.podstresje.si/default.asp?kaj=2&id=192215
Opis:
www.posdtresje.si napisal/-a:31. marec 1960, Maribor
Danes zjutraj je iz Maribora odpotovala ll. mladinska delovna brigada mariborskega okraja, ki nosi ime Pohorski bataljon. V brigado so vključeni predsvem mladinci občine Tabor, nekaj pa jih je tudi iz drugih občin mariborskega okraja. Brigada šteje 119 brigadirjev. Na včerajšnji brigadni konferenci je direktor tovarne dušika iz Ruš Viktor Stopar izročil brigadi prapor, izvolili pa so tudi brigadno vodstvo. Danes zjutraj so se od brigadirjev na železniški postaji poslovili mladinci Maribora in OK LMS Maribor.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Železniška postaja Maribor
http://demokracija.si/slovenija/nadgrad ... treh-fazahNadgradnja železnice Maribor-Šentilj predvidena v treh fazah
23.04.2016
Nadgradnja železniške proge med Mariborom in Šentiljem, ki vključuje tudi načrte za gradnjo drugega tira, je po nedavnem sprejemu novega sklepa o začetku priprave državnega prostorskega načrta (DPN) predvidena v treh fazah. Kot so pojasnili na direkciji za infrastrukturo, naj bi glede na trenutne potrebe v tej finančni perspektivi izvedli le prvo.
Vlada je sklep o začetku priprave DPN sprejela že leta 2010, ta mesec pa so sprejeli nov sklep, s katerim bo postopek priprave načrta potekal brez postopka presoje vplivov na okolje. Tako je predvideno, da bi prvo fazo zaključili predvidoma leta 2021.
"Z nadgradnjo železniške proge se bo trenutna prepustna zmogljivost enotirnega odseka Maribor-Šentilj povečala iz trenutnih 63 na 84 vlakov na dan. Postopki za izgradnjo drugega tira se bodo pričeli glede na prometne potrebe," pojasnjujejo na direkciji.
Predinvesticijska zasnova iz lanskega septembra predvideva, da bi med leti 2019 in 2021 poskrbeli za nadgradnjo obstoječe proge z novimi objekti na odseku Maribor-Pesnica, ki vključujejo tudi viadukt Pesnica in predor Pekel. Investicija je ocenjena na okoli 191 milijonov evrov, pri tem pa si država obeta tudi sofinanciranje v okviru kohezijskih sredstev.
Druga faza, ki vključuje gradnjo drugega tira, in tretja, s katero bi nadgradili obstoječi tir za vzporeden potek obeh tirov, pa po informacijah z direkcije za zdaj nista časovno in finančno definirani, saj bosta odvisni od prometnih potreb. Kot so še dodali na direkciji, bo za realizacijo projekta treba odkupiti nekatera zemljišča.
Na vprašanje, ali naj bi v okviru projekta načrtovali tudi povezavo železnice z mariborskim letališčem, na direkciji odgovarjajo, da je to odvisno od državnega prostorskega načrta, ki ga za ureditev območja letališča pripravlja direktorat za promet. Povezava železniške proge z letališčem ni preveč zahteven projekt, saj gre le za okoli 1,5 kilometra dodatne železniške proge.
Smiselnost projekta je že leta 2000 po naročilu Avstrijskih železnic in Slovenskih železnic potrdila študija izvedljivosti izgradnje drugega tira proge Šentilj-Maribor, ki jo je za naročnika izdelal konzorcij podjetij Austria Rail Egineering, Slovenske železnice Projektivno podjetje Ljubljana in Prometni inštitut.
Sicer pa je omenjeni projekt v prihodnje lahko pomemben prav za razvoj multimodalnega logističnega centra na mariborskem letališču. Slednji bi lahko pomenil velik razvojni potencial za regijo in državo, njegova izvedba pa bi pomenila vzpostavitev vstopno-izstopne gospodarske točke in gospodarski razvoj.
STA, B.S.
Re: Železniška postaja Maribor
Tretja faza obsega obnovo obstoječega tira na odseku kjer je bila izvedena nova trasa, se pravi da bodo potem na dveh odsekih trije tiri, mogoče mislijo stari tir uporabiti kot obvoz v primeru nesreče v predorih? Nepotrebno zapravljanje! Ne verjamem da bo tretja faza sploh kdaj izvedena, še za drugo fazo ki obsega gradnjo drugega tira se bodo po letu 2021 odločali glede na promet. Kako pa kaj avstrijska stran, imajo kakšne načrte o gradnji drugega tira? Tako kot je že nekdo omenil, začelo se je zavlačevanje in siromašenje projekta, zadostili bodo zahtevam EU to je pa očitno vse!
Re: Železniška postaja Maribor
Danes sem si po nekaj tednih ogledal situacijo na ŽP Maribor in razočarano ugotovil, da se od zadnjega obiska ni dosti spremenilo glede dostopa potnikov na perone.
Tekoče stopnice (predvidene za perona 1 in 2) še niso vgrajene.
Dvigalo (peron 3) je vgrajeno, vendar še ne obratuje. Na peronih 1 in 2 sta že dalj časa pripravljeni odprtini za vgradnjo dvigal, ki se še ni zgodila.
Glede tirov in SVN (nova je elektronska) zgleda, da je posodobitev le-teh zaključena.
Število glavnih tirov se je zmanjšalo z enajst na šest.
- Tir 1 / peron 1 / nepravilni glavni prevozni tir
- Tir 2 / peron 2 / glavni prevozni tir
- Tir 3 / peron 2 / nepravilni glavni prevozni tir
- Tir 4 / peron 3 / glavni tir
- Tir 5 / peron 3 / glavni tir
- Tir 6 / brez perona / glavni tir
Mejni tirni signali razdeljujejo tire 1, 2 in 4 na posamezne odseke.
Število kretnic (nobena ni angleška), vključenih v elektronsko SVN, se zmanjšalo s 63 na 28.
Izolirane odseke so nadomestili števci osi.
Stranski tiri so zavarovani z osmimi raztirniki.
Če ima kdo tirno sliko, ga prosim, da jo prilepi, ker je v programu omrežja za 2021 objavljena stara, neveljavna tirna slika.
Tekoče stopnice (predvidene za perona 1 in 2) še niso vgrajene.
Dvigalo (peron 3) je vgrajeno, vendar še ne obratuje. Na peronih 1 in 2 sta že dalj časa pripravljeni odprtini za vgradnjo dvigal, ki se še ni zgodila.
Glede tirov in SVN (nova je elektronska) zgleda, da je posodobitev le-teh zaključena.
Število glavnih tirov se je zmanjšalo z enajst na šest.
- Tir 1 / peron 1 / nepravilni glavni prevozni tir
- Tir 2 / peron 2 / glavni prevozni tir
- Tir 3 / peron 2 / nepravilni glavni prevozni tir
- Tir 4 / peron 3 / glavni tir
- Tir 5 / peron 3 / glavni tir
- Tir 6 / brez perona / glavni tir
Mejni tirni signali razdeljujejo tire 1, 2 in 4 na posamezne odseke.
Število kretnic (nobena ni angleška), vključenih v elektronsko SVN, se zmanjšalo s 63 na 28.
Izolirane odseke so nadomestili števci osi.
Stranski tiri so zavarovani z osmimi raztirniki.
Če ima kdo tirno sliko, ga prosim, da jo prilepi, ker je v programu omrežja za 2021 objavljena stara, neveljavna tirna slika.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Železniška postaja Maribor
Da malo obudimo tole temo z mojim novim videoposnetkom iz te železniške postaje:
https://www.youtube.com/watch?v=KZIpyTLk9uo&t=35s
Povezavo do posnetka pa sem objavil tudi v moj videopis tukaj: viewtopic.php?f=19&p=230447#p230447
https://www.youtube.com/watch?v=KZIpyTLk9uo&t=35s
Povezavo do posnetka pa sem objavil tudi v moj videopis tukaj: viewtopic.php?f=19&p=230447#p230447
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Železniška postaja Maribor
Na ŽP Mb sem opazil nove kretniške pogone in nove premikalne signale.
Oboji zaenkrat ležijo poleg obstoječih naprav in čakajo na zamenjavo.
Se obeta posodobitev SVN
Oboji zaenkrat ležijo poleg obstoječih naprav in čakajo na zamenjavo.
Se obeta posodobitev SVN
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal