za 711 MODRA BARVA

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
IC-Pohorje503

za 711 MODRA BARVA

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

HOJLA vsem!

sem vidim sliki na galeriju od vlaki.info , sprembe barve modre za Dmv vlak 711 ,mogoče za ICS za Murske Sobote ali drugo poti? kmalu bo novo vozni red, 711 naprej vozi za ICS ? lepo odgovori in da rad zanimivo me!

LP #17

Slika[/URL]
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

ja zanimiva barvna kombinacija v stilu ICS. Kako da so se na SŽ odločili za spremembo barvne kombinacije? Mogoče zaradi zamenjave vlaka ICS z zelenim vlakom ob popravilih ICS-ja, ali kaj drugega, morebiti za kakšne načrtovane spremembe v novem voznem redu?
kaksne informacije?
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

SŽ menjava barve, zato tudi 711 ni izjema. Ta garnitura naj bi bila kot nadomestna garnitura za izpad garniture 310, ampak bo vozila normalno kot ostale 711 in če bo treba, bo pač "stari" zelenc nadomestil ICS, če bo ta kje drugje in ne v LJ ali MB. Tako vsaj pravijo in tudi najbolj logično je.
Mislim da na vozni red ne bi moglo to vplivat, tak da bo v MS še vedno vozil zelenc oziroma pač prosta garnitura 711, katere koli barve že bo.
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

ja res je najbolj logično, ker sedaj ob izpadu pendolina ponavadi vozijo siemensi, ki ob prihodu na končno postajo naberejo kar precejšno zamudo.
Mogoče ves za katero garnituro gre? mogoče 019/020?
Kaj pa se namerava z ostalimi tremi zelenci, ki so že nekaj časa v mostah?
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

ne 711-019/020 ker že ima vozi na SŽ . ne ve št. 711-0--/0--?

danes sem slišal da bo vozi za ICS vrste "711" od Ljubljana do Mariborom in Lj, letos december že vozi.
stadt_haag
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 29.09.2005, 23:13
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a stadt_haag »

gapi_1 napisal/-a:ja res je najbolj logično, ker sedaj ob izpadu pendolina ponavadi vozijo siemensi, ki ob prihodu na končno postajo naberejo kar precejšno zamudo.
Mogoče ves za katero garnituro gre? mogoče 019/020?
Kaj pa se namerava z ostalimi tremi zelenci, ki so že nekaj časa v mostah?
Se opravičujem, ampak ne razumem najbolj tega, kar je zapisano, da naj bi bilo logično.

Da se namreč razumeti tako, da naj bi bilo logično, da se v bodoče izpadle garniture pendolina nadomešča z garniturami serije 711, ker se ob sedanjem nadomeščanju s siemensi pojavljajo zamude. Ali je to pravilno razumevanje zapisanega?

Lep pozdrav,
Tomislav Vauda
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

tako nekako je bilo mišljeno. Lp :wink:
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Ne, ne, logično je to, da ne bo samo ta 019/020 -modra kot nadomestna garnitura, ampak vsaka, ki bo "pri roki", ne glede na barvo.
Recimo izkušnje z 363 adria kombi - vozita vse kar pride.
Ostale tri 711 (005, 009 in 017) čakajo, vprašal sem če bodo rezali, pa pravijo, da (še) ne, mogoče se pa najde kak tolarček in bodo spet v prometu.
Pa še nekaj glede nadomeščanja pendolinov. Mislim, da bi bilo najbolj pametno "predelati" dva siemensa, s tem mislim najbolj na menjavo teh sedežev z bolj udobnimi in to bi bila najboljša varianta, glede na to da siemens lahko "potegne" do 140, če pa imam prave informacije, naj bi pendolini itak vozili samo do 120 in nič več, tudi tam kjer je bila prvotno hitrost višja, zato bi tudi zamude morale biti minimalne. Seveda je pa osnovni pogoj za vožnjo sploh, urejena proga - teh pa pri nas manjka.
Pri nas so "štreke" zanič, ne vlaki. Se strinjate?
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Ja nadomestne garniture za Pendolinota ja.. Mimo grede dones naj bi en crknu, ne me spraševat keri ker ne vem.

Kar se zamud tiče, pa mislim, da se 711 vsekakor ne more kosati z 312, ker potem bi bile kvečemu še večje zamude. Udobnost stolov je pa čisto svoja kategorija, kjer pa te naši siemensi padejo čisto na dno lestvice, še gomulka ma udobnejše.

Siemensov majo pa že tako premalo (premalo kapacitete s sedeži) in si ne predstavljam, da bi še sedeže menjavali in namenjali cele garniture samo za menjavo pri ICS-u.

Kvečemu, če nazaj odkupimo gomulke, k so pa naboljši stroj na svetu.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
virtualec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 05.10.2005, 18:25

Odgovor Napisal/-a virtualec »

Umikam se iz Foruma!
Zadnjič spremenil virtualec, dne 10.05.2006, 18:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Vsekakor se strinjam da gre pri 711 za izjemen stroj, ki se čudovito obnese. Čeprav mogoče nismo najbolj navdušeni, da ne bo več "zelenc", pa smo lahko veseli, ker verjetno te nove barve pomenijo tudi to, da bo še kar nekaj časa v prometu. Udobje je zelo zadovoljivo, ko smo že pri kanarčkih - v prikolici 715 je še malo boljše, ker nič ne "brni" pod sedeži.
Pri 713 (zelencih) je bilo zgrešeno to, da niso ob nabavi bili klimatizirani in zdaj je verjetno to prevelik strošek, zato jih je doletelo to, da so postali navadni potniški vlaki. Absolutno je pa pri obeh serijah udobje boljše kot na pendolinu.
Samo še to: kje bi lahko (tisti mlajši ljubitelji) videli kakšen posnetek motornikov 711 v prejšnjih barvah? Nisem vedel, da je pred to zeleno bila še ena zelena, vedel sem samo za rjavo.
stadt_haag
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 29.09.2005, 23:13
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a stadt_haag »

virtualec napisal/-a:Malce v bran seriji 711. Garniture te serije je tednje ŽG Ljubljana nabavilo leta 1970, z namenom čimhitreje in čimbolj udobneje povezati Ljubljano z Beogradom. Naj dodam še to, da je omenjena garnitura imela že takrat klimatiziran in ozvočen potniški prostor.

Prvotna barva serije 711 je bila temno in svetlo rjava. Kasneje pa so omenjeno serijo po umiku iz relacije Ljubljana Beograd prebarvali v temno in nekoliko svetlejšo zeleno barvo. Takrat je nastal tudi Zeleni vlak, kateri je povezoval posamezne kraje znotraj Slovenije z Ljubljano. Še vedno hiter predvsem pa udoben.

Ob prihodu Kanarčkov pa se je zopet menjala barvna podoba serije 711, tokrat od temno zelene preko svetlo zelene do bele v sltilu Kanarčka pač.

Sedaj pa doživljamo že četrto barvno varianto te serije, kar dokazuje, da je to eden izmed najboljših nakupov vozil pri nas po parni vleki. Dodam naj še to, da omenjena serija doseže max. hitrost 125 km/h. Po udobju vam lahko po lastnih izkušnjah povem, da prekaša Pendolina kar nekajkrat. Zamude v primerjavi z Pendolinom na relaciji LJ-MB pa ne pridela tako veliko saj je Pendolino iz dneva v dan počasnejši zaradi omejitev na omenjeni relaciji.


K zapisu dr. Žagarja bi dodal samo še naslednje:

Garniture JŽ serije 711 so leta 1970 pričele obratovati z naslednjimi imeni in na naslednjih relacijah:

Emona ekspres, na relaciji Ljubljana – Beograd,
Arena ekspres, na relaciji Zagreb – Ljubljana – Pula,
Pohorje ekspres, na relaciji Maribor – Rijeka in
Salona ekspres, na relaciji Ljubljana – Split.

Žal danes ne morem več časovno natančno opredeliti, kdaj je Rijeko kot končno postajo Pohorje ekspresa zamenjal Koper (bi bilo potrebno pogledati na stare vozne rede), in tudi tega ne, kdaj in zakaj je po zgolj nekaj letih obratovanja (mogoče leta 1974 ali 1975?) serija 711 prenehala voziti kot Pohorje ekspres ter bila v celoti umaknjena iz prometa proti Mariboru. Predvidevam, da so z garnituro okrepili eno od »pomembnejših« relacij (najverjetneje proti Beogradu), kot Pohorje ekspres pa je (kar je iz današnjega zornega kota verjetno popolnoma nepredstavljivo) pričela obratovati JŽ serija 813/814. Menim, da je trajalo kar kakšna tri leta, predno je ta vlak prevzela klasična sestava s štiriosnimi potniškimi vagoni črkovne serije Bllm (takrat, če se prav spomnim, v sestavu še ni bilo vagonov prvega razreda, uvedli so jih po letu 1980).

Garniture JŽ serije 711 pa so se »vrnile« v Slovenijo leta 1979, ko je bila uvedena nova blagovna znamka, Zeleni vlak, ki naj bi kot poslovni vlak povezoval različne slovenske kraje z Ljubljano. Pred tem so bile garniture tudi nekoliko predelane (navzven predvsem na čelnih stranicah, kjer so bile odstranjene zaščitne mreže na oknih in spremenjene luči ter uvedena nova barvna shema, ki pa je bila spremenjena že po slabih 4 letih), zdi pa se mi, da so bile izvršene določene spremembe tudi na pogonskih sklopih; ali kdo ve kaj več o vrsti teh posegov?

Lep pozdrav,
Tomislav Vauda
stadt_haag
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 29.09.2005, 23:13
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a stadt_haag »

stadt_haag napisal/-a: ... zdi pa se mi, da so bile izvršene določene spremembe tudi na pogonskih sklopih; ali kdo ve kaj več o vrsti teh posegov?

Lep pozdrav,
Tomislav Vauda

Žal nikjer več ne najdem ustreznega časopisnega izrezka iz tistega časa, kaže, da sem ga izgubil. Kakorkoli že, zdi se mi, da je bilo takrat govora tudi o povečanju hitrosti na 140 km/h.

Lep pozdrav,
Tomislav Vauda
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

stadt_haag napisal/-a: Žal nikjer več ne najdem ustreznega časopisnega izrezka iz tistega časa, kaže, da sem ga izgubil. Kakorkoli že, zdi se mi, da je bilo takrat govora tudi o povečanju hitrosti na 140 km/h.

Lep pozdrav,
Tomislav Vauda
Da, kolikor se spomnim, je bil pred nekaj leti v Novi progi objavljen neki sestavek o DMU 711, kjer je bilo tudi nekaj govora o predelavi pogonskih sklopov. Bom poiskušal najti kakšne podrobnosti. Lp
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

malo sem poiskal in našel neki članek, ki se nanaša na opis DMU Slovenskih železnic. Med drugim je omenjena tudi posodobitev pogonskega sklopa serije 711.
Tako je leta 1978 prišlo do zamenjave prvotnih šetvaljnih motorjev z novimi, tip OM-404. To naj bi ibilop otrebno zaradi pokanja glav in zadiranja ležajev dizelskih motorjev.
Zaradi višjih vrtljajev novih motorjev je bilo potrebno temu prilagoditi tudi menjalnike.

Če koga zanima več podrobnosti mu lahko pošljem celoten članek po mailu. Lp
Odgovori