Poglobitev železnice v Ljubljani

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Evo; so začeli poglabljat...
Slika


...in že par metrov pod zemljo našli vodo...po moje bo treba še kaj povišat :mrgreen:
Slika
LEP DAN
Igor
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Igor, tole pa verjetno nima veze s poglobitvijo železnice? Ali pač???
Goran
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Gorchi napisal/-a:Igor, tole pa verjetno nima veze s poglobitvijo železnice? Ali pač???
Tale izkop NE! Podtalnica PA BO imela!
:twisted:
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Zaradi tega izkopa - Tobačna City se je proga že začela posedati. V kolikor ne bodo hitro tega zrihtali, se nam lahko obeta deviacija tira, kot je bil oni med Bistrco in Pragerskim.... :?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

No, lepo. Morali bi nekoga po prašnikih ..... :kij
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Regan 664 napisal/-a:Zaradi tega izkopa - Tobačna City se je proga že začela posedati.
...in seveda nova počasna...30km/h...na obeh tirih :evil:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Budnik
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 20.01.2010, 23:48

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Budnik »

zdej je vse jasno #-o
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Ja, kdo bo pa za to odgovarjal, pa to plačal? A se to sme, če je pogrezanje očitno, nadaljevati? Mislim, da mora biti zdaj tam počasna vožnja... #-o
Kaj bo res treba to popravljat (ali nekaj podobnega) :?:
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Gorchi napisal/-a:Igor, tole pa verjetno nima veze s poglobitvijo železnice? Ali pač???
Vzamimo Igorjeve fotografije kot predstavitev dejnskega problema, katerega smo obdelovali pred nekaj časa. Če gledamo Igorjeve fotografije bi moala biti proga speljana cca 2,00 metra pod tisto gladino talne vode, tako, da bi dobili višinske kote do Polja.

Tako bi moral biti predor narejen tako, kot kakšen predor pod vodo. ŽAl je na tej koti najbolj močan tok talnih vod v Ljubljanski kotlini.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

SLOVENEC 1938...

Slika

povečava...

Slika

Slika
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

dare20 napisal/-a:
Gorchi napisal/-a:Igor, tole pa verjetno nima veze s poglobitvijo železnice? Ali pač???
Vzamimo Igorjeve fotografije kot predstavitev dejnskega problema, katerega smo obdelovali pred nekaj časa. Če gledamo Igorjeve fotografije bi moala biti proga speljana cca 2,00 metra pod tisto gladino talne vode, tako, da bi dobili višinske kote do Polja.

Tako bi moral biti predor narejen tako, kot kakšen predor pod vodo. ŽAl je na tej koti najbolj močan tok talnih vod v Ljubljanski kotlini.
O tem smo debatirali že par strani nazaj. Naj spomnim. Ob gradnji Cankarjevega doma so naleteli na tri nivoje podtalnic in na koncu so morali Cankarjev dom obleči v svinec. Posledica je nagibanje hiš ob Ljubljanici proti vodi.
Drugi primer je gradnja bloka Trg komandanta Staneta 8-15. Bloki so podkleteni, trije nivoji. Četudi gre za območje Avtomontaže, so tla sila prodnata, naleteli so na en nivo podtalnice, posledica izkopavanja pa je bil nagib stolpnic Celovška 179 (pa še dveh v bližini) za cca 1-2°. Zato tudi niso mogli izkopati cele luknje v celoti ampak v delih.
Ljubljana NI primerna za železnico pod nivojem tal, niti za metro razen, če se ne bo delalo ne vem kakšnih melioracijskih posegov za preusmeritev podtalnice.
P.S: Nisem arhitekt, je bil pa moj oče, za TKS pa sem zvedel prek ovinkov od upravnika bloka. Da ne govorim, da sem gledal gradnjo iz balkona...
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Na Prulah isti primer. Blok, v katerem je živel nekdanji sodelavec in prijatelj, se je pošteno nagnil in posledično izgubil tržno vrednost stanovanj.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Ampak mi v Operi jo pa dobro furamo pod zemljo...pridite pogledat!
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

@Gorchi: Izvedba gradbene jame in objektov pod zemljo ni delo arhitekta ampak gradbenika - predvsem geotehnika (se oproščam, ampak me zelo moti, da se vse meče v isti koš - pa brez zamere, saj vsi isto govorijo)

Drugače pa s sedanjo tehnologijo podtalnica ni več velika ovira. Za primer je lahko garažna hiša pod Kongresnim trgom, kjer so se pojavljale prave podtalne reke. Izvedli so cca 18 m diafragmo (po domače debel betonski zid v zemlji), ki je seveda nepropustna. Vse se da, vendar je povezano z višjimi stroški. Zato je poglobitev takega linijskega objekta kot je železnica res draga, vendar izvedljiva. Tako da če si politiki zamislijo poglobitev - seveda brez težav, ampak pripravite denarce :)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

zigc0601 napisal/-a:@Gorchi: Izvedba gradbene jame in objektov pod zemljo ni delo arhitekta ampak gradbenika - predvsem geotehnika (se oproščam, ampak me zelo moti, da se vse meče v isti koš - pa brez zamere, saj vsi isto govorijo)
Pri arhitektih in norih idejah se začne. Problemi se pokažejo pozneje, ki jih projektanti več ali manj namenoma prezrejo. Pač zato, da postane projekt zanimiv. Torej, so sokrivi.

Drugo kar je, nanaša se na mesto Ljubljana, je to, da z vkopavanjem dvigujejo podtalnico. Ko bodo ljubljanske ulice poplavljene, pa ne bodo to druge Benetke, ampak bodo ljubljančani zopet postali koliščarji. Ter vse vprek komentirali: "Le kam bi brez domišlija ..... Slika ".
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori