Ta tema naj bo rezervirana za projekt "poglobitev proge za časa Jankovića".
Bomo videli, kako se bo odvijala.
Je pa nujno potrebno preprečiti izgradnjo stolpnice brez jasnih načrtov poglobitve železnice nekoč še v tem stoletju...
seveda v kolikor sploh imamo takšne strokovnjake, da to pripravijo...sicer jih je potrebno...uvoziti.
Nemci so uvozili 30.000 računalničarjev in Indije.press.
Ker pa še nimamo odprte teme o zgodovini ideje za poglobitev proge v Ljubljani v rubriki Železnica skozi čas, lepim tukaj današnjo "novico" iz Šlambergerjevih "Junakov svinčenih časov".
Po 50 letih se vse izve...
Vlado, hvala za "novičke"...
Pa prepišimo del današnjega feljtona Vlada Šlambergerja: Junaki svinčenih časov" v časopisu Delo...
Miloša Mikelna odnesli podvozi v Ljubljani in Stalin
Najkrajši staž glavnega urednika
Miloš Mikeln je rekorder med glavnimi uredniki
Dnevnika, saj je vodil časnik le od 1. maja 1961 do 5.maja 1962. Njegov odstrel je bil eden najbolj značilnih za tako imenovane svinčene čase, v katerih so bili - ali naj bi bili - novinarji kot družbeno-politični delavci soustvarjalci socializma in delovali predvsem za blaginjo delovnega ljudstva.
Miloš Mikeln, po duši pisatelj in satirik je opisal zadnje dni urednikovanja takole:
" V ljubljani je bila takrat vroča razprava o križiščih cest z železnico.
Stroka je zastopala stališče, da je treba vkopati železnico, politika pa, da cesto, pri tem je zlasti odločno vztrajal Edvard Kardelj. Z arhitektom Janezom Lajovicem sem se dogovoril, da napiše in predstavi strokovno mnenje, nariše skico in mi jo pošlje. Tako je tudi naredil, jaz pa sem oddal gradivo in odšel smučat.
Kmalu me je po telefonu poklical Miran Sattler in povedal, da je prišel v tiskarno
predsednik ljubljanske socialistične zveze Vitja Rode, ki je
celo stran v Nedeljskem dnevniku vrgel stran in vse tako temeljito počistil, da so morali ročni stavci celo v stolpcih zloženi svinec stresti v smeti, da ne bi mogli znova zložiti strani. Miran je ostal s prazno stranjo, na vprašanje, ali ima kaj zanimivega, mi je odgovoril, da je v italijanski reviji Epoca zanimiv članek o Stalinu in da bi ga lahko na hitro prevedel. Sattler je to naredil z mojo odobritvijo in časopis je izšel.
Ko sem se vrnil v Ljubljano, je bil cel cirkus, saj članek ni bil le protistalinističen, ampak tudi protikomunističen. In tako sem imel naenkrat na glavi dva naglavna greha:
podvoze in Stalina."
Povdaril: železocestnik
Miloš Mikeln na wikipediji...
http://sl.wikipedia.org/wiki/Milo%C5%A1_Mikeln