Stran 1 od 21

Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 18.09.2008, 0:21
Napisal/-a železocestnik
Ljubljanski župan Z. Janković je izjavil, da bo Emonika omogočila poglobitev tirov v Ljubljani...sicer gradbenega dovoljenja ne bo... :!:

Emonika organizira stalna posvetovanja z vsemi, ki lahko karkoli pripomorejo, da bo projekt speljan dobro...

Nas zanima poglobitev tirov...
Na spletni strani Emonike imajo nekaj predstavitev s 1. posvetovanja 15.5.2008 v zvezi s poglobitvijo proge:

Janez Koželj:

http://www.emonika.si/uploads/janezkoze ... j_2008.pdf


Marko Brezigar:

http://www.emonika.si/uploads/markobrez ... j_2008.pdf


Lars Ostenfeld Riemann:

http://www.emonika.si/uploads/lars_oste ... aj2008.pdf

Objavljeno: 18.09.2008, 5:39
Napisal/-a Dolfe
Železocestnik, n'č jasn. :shock:

Enkrat trdijo, da imajo pridobljena že vsa potrebna dovoljenja, drugič - po Jankoviću, da jim manjka osnovno - "gradbeno dovoljenje".
Kako je potem s tem v resnici. Bodo spet, kot je po običaju, gradili na črno, nato pa se naslednjih dvajset let prepirali okrog tega?

Hvala za linke. Zelo uporabno. Slika

Objavljeno: 18.09.2008, 14:32
Napisal/-a Tin€
Poglobitev bo... edino v kolikor postavijo Emoniko na Barje.

Močvirje bo naredilo svoje :cry1 :cry1

Objavljeno: 18.09.2008, 20:31
Napisal/-a cokla
Tin€ napisal/-a:Poglobitev bo... edino v kolikor postavijo Emoniko na Barje.

Močvirje bo naredilo svoje :cry1 :cry1
Vsako leto ena etaža. :titanic


:twisted:

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 27.08.2009, 21:12
Napisal/-a železocestnik
Ta tema naj bo rezervirana za projekt "poglobitev proge za časa Jankovića".
Bomo videli, kako se bo odvijala.
Je pa nujno potrebno preprečiti izgradnjo stolpnice brez jasnih načrtov poglobitve železnice nekoč še v tem stoletju...
seveda v kolikor sploh imamo takšne strokovnjake, da to pripravijo...sicer jih je potrebno...uvoziti.
Nemci so uvozili 30.000 računalničarjev in Indije.press.

Ker pa še nimamo odprte teme o zgodovini ideje za poglobitev proge v Ljubljani v rubriki Železnica skozi čas, lepim tukaj današnjo "novico" iz Šlambergerjevih "Junakov svinčenih časov".
Po 50 letih se vse izve... 8) :lol: :roll:
Vlado, hvala za "novičke"... =D> =D>

Pa prepišimo del današnjega feljtona Vlada Šlambergerja: Junaki svinčenih časov" v časopisu Delo...

Miloša Mikelna odnesli podvozi v Ljubljani in Stalin

Najkrajši staž glavnega urednika

Miloš Mikeln je rekorder med glavnimi uredniki Dnevnika, saj je vodil časnik le od 1. maja 1961 do 5.maja 1962. Njegov odstrel je bil eden najbolj značilnih za tako imenovane svinčene čase, v katerih so bili - ali naj bi bili - novinarji kot družbeno-politični delavci soustvarjalci socializma in delovali predvsem za blaginjo delovnega ljudstva.

Miloš Mikeln, po duši pisatelj in satirik je opisal zadnje dni urednikovanja takole:
" V ljubljani je bila takrat vroča razprava o križiščih cest z železnico. Stroka je zastopala stališče, da je treba vkopati železnico, politika pa, da cesto, pri tem je zlasti odločno vztrajal Edvard Kardelj. Z arhitektom Janezom Lajovicem sem se dogovoril, da napiše in predstavi strokovno mnenje, nariše skico in mi jo pošlje. Tako je tudi naredil, jaz pa sem oddal gradivo in odšel smučat.
Kmalu me je po telefonu poklical Miran Sattler in povedal, da je prišel v tiskarno predsednik ljubljanske socialistične zveze Vitja Rode, ki je celo stran v Nedeljskem dnevniku vrgel stran in vse tako temeljito počistil, da so morali ročni stavci celo v stolpcih zloženi svinec stresti v smeti, da ne bi mogli znova zložiti strani. Miran je ostal s prazno stranjo, na vprašanje, ali ima kaj zanimivega, mi je odgovoril, da je v italijanski reviji Epoca zanimiv članek o Stalinu in da bi ga lahko na hitro prevedel. Sattler je to naredil z mojo odobritvijo in časopis je izšel.
Ko sem se vrnil v Ljubljano, je bil cel cirkus, saj članek ni bil le protistalinističen, ampak tudi protikomunističen. In tako sem imel naenkrat na glavi dva naglavna greha:
podvoze in Stalina."

:pope :pope

Povdaril: železocestnik
Miloš Mikeln na wikipediji...http://sl.wikipedia.org/wiki/Milo%C5%A1_Mikeln

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 27.08.2009, 22:12
Napisal/-a LJ363
Meni se pa zdi, da se v Ljubljani potrebuje le nekaj dodatnih podhodov (ali nadhodov), predvsem za pešce in kolesarje. Cena poglobitve pa bo tako ali tako poskrbela za to, da je ne bo. :?

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 27.08.2009, 22:31
Napisal/-a dingo
Meni se zdi poglabljanje železnice stran vržen denar. Namesto tega naj raje reducirajo število tirov na minimum (kolikor jih rabijo za potniški promet) za tovorni naj pa se zgradi obvozna proga do do zaloga. Cena poglabitve bo namreč kar strahotna (vse podvoze bi bilo potrebno odstraniti-> dunajska, celovška, pri zmaju). Ljubljana si tega ne more privoščit za državo pa je večjega pomena obozna proga (škoda da niso z gradnjo zahodne in severne ceste obvoznice hkrati zgradili še železniško progo).

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 28.08.2009, 7:11
Napisal/-a Dolfe
dingo napisal/-a:....... Namesto tega naj raje reducirajo število tirov na minimum (kolikor jih rabijo za potniški promet) za tovorni naj pa se zgradi obvozna proga do do zaloga.
Kaj pa potem, ko se bo okoli nove "obvozne" proge nabralo bajt, kot ima vrtnica uši? Kam pa potlej?

Ozri se na začetek Južne Železnice. V Ljubljani je bila železnica zgrajena s postajo vred, na gmajni.



MMG, Vizija iz kafeta: V roku 10 - 15 let bo med Zalogom - Brezovico - Vižmarjem - Črnučami - Rakovnikom, ena sama ulica - Ob železnici. press

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 28.08.2009, 14:22
Napisal/-a Tin€
Dingo, skoraj bi se lahko strinjal s tabo. Samo vprašanje je kaj pomeni zreducirati število tirov na minimum (potniški promet), morda se pa nekoč pojavi več vlakov, potem bo pa zopet problem zaradi ozkega grla. Vagone kateri so sedaj parkirani na Severni in pralnico bi se seveda dalo locirati drugam, ravno tako DMG in EMG. V kolikor nebi bilo tovornega prometa bi bila Severna odveč. Za tisti košček zemlje bi se verjetno našel kakšen kupec, samo za kakšno ceno. Dvomim, da bi kdo bil pripravljen za tisto novopridobljeno kvadraturo na Severni odšteti toliko cvenka, da bi se zgradile obvozne proge za tovorni promet. Bilo bi idealno sam se bojim, da se to ne bo nikoli uresničilo.

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 28.08.2009, 19:12
Napisal/-a Regan 664
dingo napisal/-a: Namesto tega naj raje reducirajo število tirov na minimum
Ja ljubi bog, kaj boš pa reduciral, če jih že zdaj primanjkuje.... #-o #-o #-o

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 29.08.2009, 16:39
Napisal/-a dingo
Ja ljubi bog, kaj boš pa reduciral, če jih že zdaj primanjkuje....
Vidiš ko jemlješ iz konteksta. Pač bilo bi toliko tirov kot jih je sedaj jih sedaj uporablja potniški promet (1a, 2a, 3a, 3, 4,5,6,7,8). Drugače pa je izgradnja obvozne proge nekje tam tam z poglobitvijo železnice.
Kaj pa potem, ko se bo okoli nove "obvozne" proge nabralo bajt, kot ima vrtnica uši?
To je pa problem občine, ki sprejme prostorske plane kje se bo zidalo.

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 29.08.2009, 17:07
Napisal/-a Dolfe
dingo napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Kaj pa potem, ko se bo okoli nove "obvozne" proge nabralo bajt, kot ima vrtnica uši?
To je pa problem občine, ki sprejme prostorske plane kje se bo zidalo.

HEVREKA!!!! Pa smo zmagali. Slika

Jasno! :wink:
Stran od obstoječih tirov in prog, pa ni nobene potrebe več o poglobitvi železnice, niti o kakršni koli obvoznici. Simpl kot vojaški pasulj. press [-o<

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 05.09.2009, 14:55
Napisal/-a Gorchi
Ti prostorski oz. urbanistični plani se pa v Ljubljani tako spreminjajo in sedaj je Ljubljana en velik zavožen urbanistični kurnik. Kako kurnik spravit v red pa je seveda druga štorija. Po eni strani bi lahko rekel, da je Ljubljana s sedanjo mestno vlado dobila neke zasilne vizije za naprej a kaj ko se jih (po izkušnjah sodeč) ne bo prav dolgo spoštovalo in se bodo spreminjale. Že tako pa so nekatere ideje vsaj malce čudne če ne še kaj hujšega.

Sicer pa o poglobitvi železnice - sam pravzaprav v to ne verjamem kaj dosti, najprej zaradi denarja, potem zaradi terena. Ne vem koliko veste, ampak Ljubljana je zgrajena na konkretno barjanskih tleh. Ko so gradili Cankarjev dom, so morali temelje obdati v svinec, saj so prečkali 3 nivoje podtalnice. In rezultat svinčene krste je nagib hiš ob Ljubljanici v smer proti reki. Nadalje sta obe zgradbi na Trgu revolucije manjši za 4-6 nadstropij zaradi enakega problema. Pa da so zgradili hitro štiripasovno vpadnico iz odcepa obvoznice Lj-center proti centru do Aškerčeve, so desetletje ali še malce več imeli konkreten nasip gramoza, da se vse skupaj ne posede tako kot se je to zgodilo na Rudniku v okolici Leclerca, OBI-ja in BigBanga. In na takih tleh imeti poglobljeno železnico? Prej jo bodo dvignili v stilu cest na Japonskem in ZDA a tudi v to močno dvomim ;)

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 05.09.2009, 15:00
Napisal/-a Dolfe
Res je. Mi je ravno te dni razlagal prijatelj in sodelavec, kako sta se njegova sosednja bloka nagnila za 7 centimetrov. :?

Re: Poglobitev železnice v Ljubljani

Objavljeno: 05.09.2009, 15:12
Napisal/-a Gorchi
Zdej si me spomnil še na težave pri gradnji bloka na trgu komandanta Staneta pred kakim letom ali dvemi. Namreč ko so začeli graditi ta sicer nizek blok (ima le 3 nadstropja nad tlemi a 3 kleti za parkirišča), so morali za kratek čas ustaviti gradnjo (t.j. za nekaj mesecev), saj so se stolpnice ob Celovški na vrhu razmaknile za cca 10 centimetrov). In ja, tudi tu so naleteli na en, če ne celo 2 sloja podtalnice... Ljubljana je geološko silno neugodna, ni kaj...