Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ne vem čemu sanjati o potrebnosti 2. tira (sam sem bil stalno pristaš poštene, tehnično sodobne gradnje) ko pa MOK zahteva zaprtje terminala za razsute tovore, kar pomeni takojšno reukcijo prometa za enih 50% (5-6 Mton/leto) in nobene potrebe po dodatni gradnji. Glede na bodoči obseg prometa se lahko tudi korenito zmanjšajo prenovitvena dela. Imeli bomo čisto okolje v mestu z že do sedaj najčistejšim zrakom v Sloveniji, prihranili pa bomo ogromno denarja v teh težkih časih, ko je treba jemati ubogim upokojence, da se nasiti bančne kreditne luknje (1000 milijard € (ali$?) samo nemških in francoskih bank v GR, IT, ES in PT).
LPL
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Za Hrvate je seveda mamljivo, da bi vložili Kitajci 4 milijarde za novo progo od Reke do Madžarske meje, ampak imam pa občutek, da je težko prebavljivo za Hrvate, da bi Kitajci pripeljali 20000 ljudi, plus vso ostalo in lepo sami zgradili progo. Zanima pa me dragi forumaši, kakšnega mnenja ste vi, da bi Kitajci pri nas zgradili in posodobili proge za (ampak ne za TGV-je), jih upravljali in tudi kaj zaslužili?
Glede razsutih tovorov v Luki pa mislim, da se nobena juha ne poje tako vroča kot se skuha. Gotovo se da najti primerna rešitev primerna tako za okoliško prebivalstvo (ki se je seveda bunilo ob letošnji močni burji pozimi) kot za Luko v smislu povečevanja količine razsutih tovorov.
Glede razsutih tovorov v Luki pa mislim, da se nobena juha ne poje tako vroča kot se skuha. Gotovo se da najti primerna rešitev primerna tako za okoliško prebivalstvo (ki se je seveda bunilo ob letošnji močni burji pozimi) kot za Luko v smislu povečevanja količine razsutih tovorov.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Imaš kar prav glede juhe, ki se kuha okoli razsutih tovorov. Toda pri politikih nikoli ne veš, če premorejo toliko modrosti, da ne bi zaklali kure, ki vali zlata jajca. Saj takih kur, ki bi jih nekateri politiki radi zaklali, imamo kar precej v RS, recimo Cinkarna, Lafarge....., oziroma skoraj vsaka tovarna, kjer se kaj pokadi, pa magari sama vodna para.anzovc:
Glede razsutih tovorov v Luki pa mislim, da se nobena juha ne poje tako vroča kot se skuha. Gotovo se da najti primerna rešitev primerna tako za okoliško prebivalstvo (ki se je seveda bunilo ob letošnji močni burji pozimi) kot za Luko v smislu povečevanja količine razsutih tovorov.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Niso rešitev ne Kitajci,ne Japonci,Nemci ali pa Avstrijci.Dokler se bodo-mo obnašali tako "državnotvorno" kot se,se bodo podirale domine še naprej.In drugi tir je samo ena od njih.
Pa sem prepričan da ste se spet zmrdovali,kaj je spet Nurmič flikal njegove komunistične in Jugo-nostalgične pamflete.In zopet zasmetil temo.Nisem jih pripopal kot politični manifest.Ampak kot primer stanja duha in volje nekega naroda in ljudi,da si zgradijo domovino po svoji meri.Čisti konflikt današnjemu podivjanemu ropanju in neizmernemu egoizmu.
Pol jih pa itak ne ve o čemu govorim,ker so proevropsko neoliberalno zaslepljeni,ali pa premladi in se jim gladko jebe za take stvari.
Pa sem prepričan da ste se spet zmrdovali,kaj je spet Nurmič flikal njegove komunistične in Jugo-nostalgične pamflete.In zopet zasmetil temo.Nisem jih pripopal kot politični manifest.Ampak kot primer stanja duha in volje nekega naroda in ljudi,da si zgradijo domovino po svoji meri.Čisti konflikt današnjemu podivjanemu ropanju in neizmernemu egoizmu.
Pol jih pa itak ne ve o čemu govorim,ker so proevropsko neoliberalno zaslepljeni,ali pa premladi in se jim gladko jebe za take stvari.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
No, pa da še jaz podam svoje mišljenje. Na tone papirja je bilo že premetanega za 2. tir, haska pa nobenega.
Najprej smo namreavali delati novo dvotirno progo z odcepom proti Italiji. Potem so si Italjani premislili, in ko je že bilo zmenjeno, so odstopili od projekta.
Potem mi nismo vedeli, ali bi delali novo dvotirno ali enotirno progo. In je bilo spet potrebno spreminjati prostorske načrte.
Sedaj naj bi veljala enotirna nova proga - ne ve pa se ali z izogibališčem pod zemljo pri črnem kalu ali ne.
Dejstvo je, da se je projekt že podražil faktor x2, pa še začeli nismo z gradbenimi deli - finančne ocene so nekje v rangu TEŠ-a.
Glede na to, kakšni časi so sedaj, pa da kriza pri nas sploh še ni dosegla dna, se lahko projekt nove proge zavleče za desetletje (-ja). Kaj lahko naredimo v tem času?
Kapacitete proge bo nujno potrebno povečevati, če želi Luka preživeti in to še pred izgradnjo 3. pomola. Glede na to, da je nova proga po novi trasi izjemno draga in gradbeno zahtevna, se lahko v prihodnosti z nekoliko manjšimi stroški (=ne vem, le predvidevam) zgradi dodatni tir ob obstoječi progi, predvsem z vidika kapacitete na najbolj kritičnih mestih.
Pa še to, železniškega lobija v sloveniji praktično ni, tudi to nas tepe. če bi imeli ajzenponarji takšen lobi, kot je cestni, bi zagotovo bilo več narejenega tudi na železnici.
Bomo vidli, kam nas bo pripeljala politika....
Najprej smo namreavali delati novo dvotirno progo z odcepom proti Italiji. Potem so si Italjani premislili, in ko je že bilo zmenjeno, so odstopili od projekta.
Potem mi nismo vedeli, ali bi delali novo dvotirno ali enotirno progo. In je bilo spet potrebno spreminjati prostorske načrte.
Sedaj naj bi veljala enotirna nova proga - ne ve pa se ali z izogibališčem pod zemljo pri črnem kalu ali ne.
Dejstvo je, da se je projekt že podražil faktor x2, pa še začeli nismo z gradbenimi deli - finančne ocene so nekje v rangu TEŠ-a.
Glede na to, kakšni časi so sedaj, pa da kriza pri nas sploh še ni dosegla dna, se lahko projekt nove proge zavleče za desetletje (-ja). Kaj lahko naredimo v tem času?
Kapacitete proge bo nujno potrebno povečevati, če želi Luka preživeti in to še pred izgradnjo 3. pomola. Glede na to, da je nova proga po novi trasi izjemno draga in gradbeno zahtevna, se lahko v prihodnosti z nekoliko manjšimi stroški (=ne vem, le predvidevam) zgradi dodatni tir ob obstoječi progi, predvsem z vidika kapacitete na najbolj kritičnih mestih.
Pa še to, železniškega lobija v sloveniji praktično ni, tudi to nas tepe. če bi imeli ajzenponarji takšen lobi, kot je cestni, bi zagotovo bilo več narejenega tudi na železnici.
Bomo vidli, kam nas bo pripeljala politika....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pa saj za to ni treba bit ne vem kako študiran, da to "vidiš". Samo; zamujamo za vsaj deset let. Dodatni tir ob obstoječem bi bil sedaj že narejen in v fumkciji....ampak ne z "dinamiko " remonta Ležeče - Košana.Regan 664 napisal/-a:
Kapacitete proge bo nujno potrebno povečevati, če želi Luka preživeti in to še pred izgradnjo 3. pomola. Glede na to, da je nova proga po novi trasi izjemno draga in gradbeno zahtevna, se lahko v prihodnosti z nekoliko manjšimi stroški (=ne vem, le predvidevam) zgradi dodatni tir ob obstoječi progi, predvsem z vidika kapacitete na najbolj kritičnih mestih.
Politika pa je itq nenaklonjena železnici - razen ko je treba bit direktor za nekaj mesecev.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
No sedaj se nič več ne čudim, da je stanje železniške infrastrukture pri nas tako na psu, ko še ljubitelji in delavci na železnici ne želijo novih tras in so zadovoljni s hitrosti iz časov Franca Jožefa. No ja potem pa naj ostane tako kot je, saj je še dovolj pristanišč in železnic okoli nas, ki bodo prevzele promet. Zanimivo je, da Avstrijci, Italjani in vsi ostali nadgrajujejo proge ali gradijo nove do minimalno 160 km/h (za mešani promet!), pri nas pa bi večina rada imela industrijski tir s hitrostjo do 80km/h in prevelikimi nakloni. Kot kaže drugi narodi res ne vedo kaj počnejo in samo razmetavajo z denarjem!
@igor72 Glede križanj sem imel v mislih križanja na enotirni progi, ker je popolnoma neracionalno ob celotni trasi proge Divača-Koper izvesti še en tir. Že širitev obstoječih predorov bi bila izjemno draga in bi zahtevala zaporo obstoječega tira! Saj ne rečem lahko bi se splačalo, vendar če bi dosegal vsaj neke normalne hitrosti.
@cokla: Ali je res boljši "kolovoz" takoj in prišparamo 20%, kot pa čez 10 let "šestpasovnica"? Ker če narediš kolovoz, nikoli ne boš dobil šestpasovnice, ker je ne boš mogel opravičiti, ker boš imel že dva "kolovoza"
No ja te razgovori so brezplodni. Vedno bosta dva pola pri tem. Ker sam o železnicah nimam veliko znanja (razen nekaj gradbenega, ki ga pravkar pridobivam na faksu), poskušam čim več prebrat iz literature na internetu in če vklopim zdravo pamet je na dolgi rok realen samo nov tir po novi trasi. Če pa želiš krpati kratkoročne težave pa narediš še en tir ob obstoječi progi, vendar to niso poceni zadeve in železniško infrastrukturo gradimo za mnogo let in zato si polovičarstva žal nebi smeli privoščiti. Žal pa je vedno posredi še politika, ki vse za****!
@igor72 Glede križanj sem imel v mislih križanja na enotirni progi, ker je popolnoma neracionalno ob celotni trasi proge Divača-Koper izvesti še en tir. Že širitev obstoječih predorov bi bila izjemno draga in bi zahtevala zaporo obstoječega tira! Saj ne rečem lahko bi se splačalo, vendar če bi dosegal vsaj neke normalne hitrosti.
@cokla: Ali je res boljši "kolovoz" takoj in prišparamo 20%, kot pa čez 10 let "šestpasovnica"? Ker če narediš kolovoz, nikoli ne boš dobil šestpasovnice, ker je ne boš mogel opravičiti, ker boš imel že dva "kolovoza"
No ja te razgovori so brezplodni. Vedno bosta dva pola pri tem. Ker sam o železnicah nimam veliko znanja (razen nekaj gradbenega, ki ga pravkar pridobivam na faksu), poskušam čim več prebrat iz literature na internetu in če vklopim zdravo pamet je na dolgi rok realen samo nov tir po novi trasi. Če pa želiš krpati kratkoročne težave pa narediš še en tir ob obstoječi progi, vendar to niso poceni zadeve in železniško infrastrukturo gradimo za mnogo let in zato si polovičarstva žal nebi smeli privoščiti. Žal pa je vedno posredi še politika, ki vse za****!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Še moje mnenje: paralelni tir (kjer je to mogoče - sicer pa enotirni odsek na tistih nekaj km vspona) bi rešil vse probleme, kar se tiče Luke Koper. Nove proge bi se morale projektirati in graditi drugje: Med Ljubljano, Zagrebom, Benetkami, vsekakor v povezavi s sosednjimi državami. Tukaj se pa ne zgodi nič. Mi pa bi radi za vsako ceno tiste podzemne ovinke pod Črnim Kalom vključili v sistem hitrih železniških povezav med zahodom in vzhodom Evrope (5. koridor). Saj zunaj niso neumni, da bodo nam na tak način financirali naše interne želje in načrte.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Seveda je boljši kolovoz, ki ga zgradiš in po njem "cijaziš" tovor brez zastojev in v tem času poskušaš prepričati naše "študirane " politike, da je tir 2 po novi trasi v Koper smiseln za naše gospodarstvo.zigc0601 napisal/-a:
@cokla: Ali je res boljši "kolovoz" takoj in prišparamo 20%, kot pa čez 10 let "šestpasovnica"? Ker če narediš kolovoz, nikoli ne boš dobil šestpasovnice, ker je ne boš mogel opravičiti, ker boš imel že dva "kolovoza"
Ampak, če je tebi bolje izguba prevozov na račun čakanja, da se naši gospodi "dvigne" in "pride", da tir potrebujemo....potem pa se naši državi res slabo piše.....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zakaj pa ne oboje. Dam ti primer (pa pustmo podrobnosti z €, saj so evropska sredstva ). Poglej Švicarji so imeli težavo z čakanjem tovornih vlakov in to celo na dvotirni progi na dveh različnih progah (Lötschberg pass in Götthard line) (zaradi intenzivnosti potniškega prometa...). In kaj so šli naredit. Najprej posodobit obstoječo progo, da so povišali povprečno hitrost vlakov (kar bi lahko kot je že @cokla nekje povedo razširitev na koprski progi na večini mest koker se lahko, da bi bilo čim manj čakanja) in potem so šli gradit na vsaki progi bližnjice pod tunelom, ki zaobideta tiste dele kjer je prihajalo do čakanja (Beri tovorni vlaki vozjio sedaj tam kjer je prosto). In ne vem zakaj ne bi potem še v Sloveniji zgradili še vsaj en tir da se lahko prepelje še več tovora v/iz luke.zigc0601 napisal/-a:
@cokla: Ali je res boljši "kolovoz" takoj in prišparamo 20%, kot pa čez 10 let "šestpasovnica"? Ker če narediš kolovoz, nikoli ne boš dobil šestpasovnice, ker je ne boš mogel opravičiti, ker boš imel že dva "kolovoza"
Marsikdo se ne zaveda, da če ni naložb/posodobite tut dnarja ne bo. Ko bi se vsaj malo po sodobni evropi zgledovi ne bi blo škoda.... In nobenega ampak... Meje so samo v glavah nekaterih
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Za tistih 500 milijonov,ki so jih dali Grkom,da imajo še zmeraj lahko 1300 eur minimalne penzije,bi imeli 3/4 narejenega!
Ovce!!!
Ovce!!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tudi od Slovakov, ki imajo povprečno penzijo 360 € želijo, da so solidarni z Grki, ki imajo sedaj 1200 € povprečne penzije (prej 1600€).
glej video slovaškega financministra - slovenski podnapisi...
http://www.youtube.com/watch?v=TrHTjLio ... ture=share
glej video slovaškega financministra - slovenski podnapisi...
http://www.youtube.com/watch?v=TrHTjLio ... ture=share
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
glej video slovaškega financministra - slovenski podnapisi...
Tip me je fasciniral.
Tip me je fasciniral.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
enako!!!!
Ene 3 krat sem prevrtel in poslušal,res svaka mu čast.In potem odprem televizijo in glej ga hudiča,zagledam Rožleta vseh Rožletov,našega zunanjega ministra.
Mi je ratalo kar slabo sem obrnil na risanke!
V teh nekaj minutah je shranjena vsa resnica Evropske unije dragi moji 2.razredni proevropski navdušenci!
Ene 3 krat sem prevrtel in poslušal,res svaka mu čast.In potem odprem televizijo in glej ga hudiča,zagledam Rožleta vseh Rožletov,našega zunanjega ministra.
Mi je ratalo kar slabo sem obrnil na risanke!
V teh nekaj minutah je shranjena vsa resnica Evropske unije dragi moji 2.razredni proevropski navdušenci!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!