Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
T-6 je več kot dobra izkušnja za davkoplačevalske žepe, zato lahko tudi ta referendum uspe, če do njega pride. Pri vseh "strateških" projektih je imela politika prste v marmeladi, tudi sedaj jih ima. Eni bi radi napolnili žepe, drugi pa bi si, sicer s cenejšo varianto, pridobili večjo naklonjenost državljanov, a na koncu nihče ne more garantirati, da bo njihova variata, dejsnako tudi toliko stala in bila brezhibno ter strokovno izpeljana.
Simpl je tanartabul.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pa ti ni nerodno vzganjati strankarsko propagando?!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
[
Če drugi tir pade zaradi referenduma, bodo prej zgrajeno predori pod Semmeringom, Brennerjem in Koralpami. Potem, pa res ne rabimo tir v takšni obliki. In ti verjameš, da lahko zgradimo ceneje, kot pravijo politiki? Že 27 km predor pod Semmeringom stane več kot 3,3 milijarde. In pri nas bi za ceneje kot 700+milijonov zgradili skupaj za 21? km predorov?
Ok, da so imeli vsi prste v marmeladi se strinjam. Ampak te izzivam. Dokaži, da davkoplačecalci plačujemo bilokakšen prispevek za T6. No daj, stoj za svojimi besedami.bisabre napisal/-a:T-6 je več kot dobra izkušnja za davkoplačevalske žepe...
Če drugi tir pade zaradi referenduma, bodo prej zgrajeno predori pod Semmeringom, Brennerjem in Koralpami. Potem, pa res ne rabimo tir v takšni obliki. In ti verjameš, da lahko zgradimo ceneje, kot pravijo politiki? Že 27 km predor pod Semmeringom stane več kot 3,3 milijarde. In pri nas bi za ceneje kot 700+milijonov zgradili skupaj za 21? km predorov?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Da se vtaknem v debato. Vsi državljani plačujemo davke in tu se skrivajo prispevki za vse, kar je šlo v "maloro" zadnjih 25 let. Zakaj pa imajo Avstrijci ob enakem delu višje plače. Predor pod Semeringom in Koralmbahn pa sta za Slovenijo dobrodošla v vsakem primeru, saj je bila vedno prometno navezana na te smeri. Ta nova proga, ki jo gradijo Avstrijci je tranzitno pomembna za vso južno Evropo, 2TDK pa je, obračaj tako kot hočeš, samo slepi tir za prevažanje tovora iz Luke Koper.
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ja in ne. Pozabljaš na Italijane. Ena milijarda evrov investicij v terminale in prevoz. So pri Trenitaliji spoznali, da nima smisla omejevati konkurenco, ampak poštimat sebe. So pa tudi Avstrijci sami priznali, da se želijo bolje povezati z Italjanskimi lukami. Zato tudi prvi paket vectronov gre v Italijo. Pri nas pa se iščejo izgovori in se želi z malo sredstvi narediti veliko.preglednik napisal/-a:Predor pod Semeringom in Koralmbahn pa sta za Slovenijo dobrodošla v vsakem primeru, saj je bila vedno prometno navezana na te smeri.
Me pa zanima komentar tistih, ki se zavzemanjo ukinitev stare proge, kako gledajo na to, da se večini politikov zdi predrag ta tir in si želijo cenejše alternative.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Koprski občinski soglasno sprejel deklaracijo o podpori referendumu o drugem tiru
http://www.primorske.si/Novice/Istra/Ko ... acijo-o-po
[VIDEO] Popovič Cerarju za drugi tir ponuja svojega gradbinca za pol cene
http://www.planet.si/novice/gospodarstv ... -cene.html
http://www.primorske.si/Novice/Istra/Ko ... acijo-o-po
[VIDEO] Popovič Cerarju za drugi tir ponuja svojega gradbinca za pol cene
http://www.planet.si/novice/gospodarstv ... -cene.html
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
....no, pa k'r javno...... .... .... ...holding napisal/-a:...."za dolar več"..... ....ki bo "padel" z mize........pa bo šlo....
..."vsaka da"....... ....le cena je različna....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zadnjič spremenil Solčavec, dne 28.05.2017, 7:48, skupaj popravljeno 3 krat.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Po 92 postih politike ...spet nekaj dejstev
Vmes so bili pridni tudi uni, ki nimojo časa vrteti jezikov....
...in tako so na mostu čez Rižano spletli mrežo
...ga zbetonirali...
...in mu dodali še potrebno opremo
Nadaljevali so z betoniranjem stebrov
...njihovo fino obdelavo
Visoka plima, vpliv lune, ali....
Od prejšnjega tedna pa stojijo tudi že prvi stebri...
Ureja se Parenzana in nov dovoz v podvoz
Nasipina, pa še vedno čaka diagnozo...
evo...lahko greste spet na politiko
Vmes so bili pridni tudi uni, ki nimojo časa vrteti jezikov....
...in tako so na mostu čez Rižano spletli mrežo
...ga zbetonirali...
...in mu dodali še potrebno opremo
Nadaljevali so z betoniranjem stebrov
...njihovo fino obdelavo
Visoka plima, vpliv lune, ali....
Od prejšnjega tedna pa stojijo tudi že prvi stebri...
Ureja se Parenzana in nov dovoz v podvoz
Nasipina, pa še vedno čaka diagnozo...
evo...lahko greste spet na politiko
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Kurjač
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 10.01.2016, 10:13
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Igor pohvalno,da smo videli fotografije "napredovanja del izvlečnega tira"-kajti ta tema je tudi temu namenjena-a ne ?
-
- Kurjač
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 10.01.2016, 10:13
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Igor pohvalno,da smo videli fotografije "napredovanja del izvlečnega tira"-kajti ta tema je tudi temu namenjena-a ne ?
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Igor, pozdravljen. Odlično naš zalagaš s fotografijami gradnje drugega tira. To nam kaže, da se da z majhnimi sredstvi tudi kaj zgraditi.
prometnik 54, pozdravljen.
Ne, to pa nimaš prav.
Temo je pred dolgimi leti (3.2.2009) zastavil Dirigent, ki ga je zanimalo, kaj se dogaja z drugim tirom.
Takrat so bilo na razpolago tole gradivo o načrtovanju proge: http://www.mzp.gov.si/fileadmin/mzp.gov ... Divaca.pdf
Forumaši so bili precej skeptični, kaj se bo dogajalo, recimo elekričar (5.4.2009):
"Kot ugotavljata Dolfe in Dino S se res ni bat, da se bo kaj kmalu začelo graditi. V sobotnem Delu (4.4.09) povzemajo izjavo aktualnega prometnega ministra, ki bi začel graditi enojni drugi tir že leta 2010 ali 2011, češ da bo priprava državnega lokacijskega načrta (DLN) za dvotirno progo trajala predolgo, za enojni tir pa je že sprejet. Naj spomnim, da je prejšnja vlada lansirala idejo o takojšnji gradnji dveh tirov, kar pa zahteva spremembo DLN, čeprav je bil že v osnovi predviden prostor za dvotirno progo.
Videti je, da vsaka vlada spreminja načrte in zavlačuje, potem pa ni treba narediti nič, kar je najlažje.
V drugi tir bom verjel šele, ko se bo odprlo gradbišče."
In tako se je nadaljevalo...
25.11.2009 je andro prilepil že nov načrt s predvideno progo Trst-Divača:
Spomnite se samo tega, kdaj je aktualni minister, pristojen za gradnjo te proge izjavljal (ob začetku mandata aktualne vlade), da drugega tira ne potrebujemo.
Potem pa salto mortale, da ponuja odstop, če se ne začne graditi v njegovem mandatu.
Mislim, da vse to kaže na strokovnost pri izgradnji te proge.
Ja, to vse je politika. Politika možnega.
Na žalost pač nimamo ne vem kakšnih "kapacitet" na področju projektiranja prog, ki bi lahko na hitro pometel z novo nastajajočimi predlogi.
pozdrav
Darko
prometnik 54, pozdravljen.
Ne, to pa nimaš prav.
Temo je pred dolgimi leti (3.2.2009) zastavil Dirigent, ki ga je zanimalo, kaj se dogaja z drugim tirom.
Takrat so bilo na razpolago tole gradivo o načrtovanju proge: http://www.mzp.gov.si/fileadmin/mzp.gov ... Divaca.pdf
Forumaši so bili precej skeptični, kaj se bo dogajalo, recimo elekričar (5.4.2009):
"Kot ugotavljata Dolfe in Dino S se res ni bat, da se bo kaj kmalu začelo graditi. V sobotnem Delu (4.4.09) povzemajo izjavo aktualnega prometnega ministra, ki bi začel graditi enojni drugi tir že leta 2010 ali 2011, češ da bo priprava državnega lokacijskega načrta (DLN) za dvotirno progo trajala predolgo, za enojni tir pa je že sprejet. Naj spomnim, da je prejšnja vlada lansirala idejo o takojšnji gradnji dveh tirov, kar pa zahteva spremembo DLN, čeprav je bil že v osnovi predviden prostor za dvotirno progo.
Videti je, da vsaka vlada spreminja načrte in zavlačuje, potem pa ni treba narediti nič, kar je najlažje.
V drugi tir bom verjel šele, ko se bo odprlo gradbišče."
In tako se je nadaljevalo...
25.11.2009 je andro prilepil že nov načrt s predvideno progo Trst-Divača:
Spomnite se samo tega, kdaj je aktualni minister, pristojen za gradnjo te proge izjavljal (ob začetku mandata aktualne vlade), da drugega tira ne potrebujemo.
Potem pa salto mortale, da ponuja odstop, če se ne začne graditi v njegovem mandatu.
Mislim, da vse to kaže na strokovnost pri izgradnji te proge.
Ja, to vse je politika. Politika možnega.
Na žalost pač nimamo ne vem kakšnih "kapacitet" na področju projektiranja prog, ki bi lahko na hitro pometel z novo nastajajočimi predlogi.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...eeeejj, @igor72, kaj bi mi brez tebe.... ......
...me je že skrbelo, da si obupal..... ....ampak vedno znova presenetiš..... ....
...me je že skrbelo, da si obupal..... ....ampak vedno znova presenetiš..... ....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kaj pa je razlog, da se tukaj recimo betonira, ponekod med remonti pa da se temelje pripelje že zabetonirane?igor72 napisal/-a:......
Nadaljevali so z betoniranjem stebrov
http://s963.photobucket.com/user/leechen7/media/2tir%20Koper%20Divaca/2017_05_1614_59_245371.jpg.html
...njihovo fino obdelavo
http://s963.photobucket.com/user/leechen7/media/2tir%20Koper%20Divaca/2017_05_1014_11_095321.jpg.html
....