Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a desiro »

igor72 napisal/-a:
desiro napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Po moje so to le pobožne želje....kretnica res da omogoča hitrost 50km/h, vendar....
:
Čakaj, kaj ni bilo govora o nekih 65 km/h ? Ker če so vgradili kretnico za 40 km/h potem pa res nevem a gremo mi v napredku nazaj ali naprej, dobro da ne prestavijo kakšne iz Lj. Moste z V max 10 km/h tako malo za špas #-o
Ta kretnica na sliki je za Vmax 50km/h, z izgovorom da itaq gre stran, ko bo drugi tir narejen #-o :roll: :evil:
Kretnici za 80km/h sta novovgrajeni 3 in 5, ki omogočata povezavo potniške z "drugim tirom"....
Vse to pa so samo brce v temo, saj brez hitrostnih kazal tudi te ne pridejo, niti ne bodo prišle, do izraza; namreč imamo zakon o varnosti v železniškem prometu, kjer najdemo tudi člen 63, ki pravi:
"Največja hitrost vlaka ne sme biti večja od hitrosti, predpisane z voznim redom posameznega vlaka."
Tako moramo recimo v Divači, pri prevozu zavirati na 50km/h, in seveda takoj pospeševat, čeprav prema za Koper omogoča hitrost 65km/h...tako bomo sedaj zavirali v Dekanih na 40km/h, naslednjih 10let :roll: ... pa iz potniške preko tira 309 proti Divači bo treba po novem cincat 40km/h, po kretnicah za 80km/h :shock: ....in še je tega sranja

@signal: odgovor, kje so vgrajena, imaš zgoraj....ja res je...take cepce imamo!!! :evil:
O kretnici za 50 km/h ne bi izgubljal besed, kar pa se tiče ZVZelP pa je kakor si kdo razlaga, namreč signalni pravilnik v 20. členu določa:
"S hitrostnim kazalom se lahko opremi glavni signal na postaji ali službenem mestu za signaliziranje omejenih hitrosti, ki so večje od omejenih hitrosti, določenih z voznim redom posameznega vlaka."

Torej po neki logiki dovoljuje temu signalnemu znaku razveljavitev hitrosti vpisane v 4. stolpcu voznega reda posameznega vlaka in določi novo maksimalno hitrost za vožnjo v odklon preko kretnice ali skupine kretnic ki jih tak signal varuje.

Sicer pa se pravilniki in zakoni lahko stalno dopolnjujejo ter spreminjajo...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a gorican »

Projekt Drugi tir na evropskem razpisu prejel 109 milijonov

Projekt Drugi tir železniške proge med Divačo in Koprom je prejel 109 milijonov evrov na blending razpisu v okviru instrumenta za povezovanje Evrope (Cef), sporoča evropska komisarka za promet Violeta Bulc.


http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/proje ... nov/439254
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a grega »

(Reportaža) Zgodba o gradnji drugega tira med Divačo in Koprom je tudi zgodba o vodi

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=193
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Adiji drugi tir za leto ali dve. Državljan K je dobil začasno sodno bitko proti izgradnji 2TDK.
https://live.finance.si/40964/Vrhovno-sodisce-zakon-o-referendumu-in-ljudski-iniciativi-posilja-v-ustavno-presojo. In bomo čakali na odličitev US ali je zakon o referendumu v skladu z utavo ali ne. In lahko se gremo stavit, da za dva sodnika ni dovolj, če večina zavrne referendumsko vprašanje, kamoli še da zahtevana določena kvota glasov ali bog ne daj, da država financira propagando za svoj projekt in proti svojemu projektu.
Vrhovno sodišče je na včerajšnji seji obravnavalo pritožbo zoper Poročilo Državne volilne komisije o izidu glasovanja in izidu referenduma o Zakonu o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper (ZIUGDT) in sklenilo, da na ustavno sodišče vloži zahtevo za oceno ustavnosti Zakona o referendumu in ljudski iniciativi in šestega odstavka 4. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji, so sporočili danes.

"Vrhovno sodišče meni, da sta navedena zakona protiustavna in ju zato pri svojem odločanju ne more uporabiti. Ob tem je skladno z Ustavo odločilo, da se postopek odločanja v tem referendumskem sporu prekine do odločitve Ustavnega sodišča," so zapisali na svoji spletni strani.

Pritožnik je glavni nasprotnik zakona o drugem tiru Vili Kovačič, ki izpodbija sklep vlade, s katerim je ta imenovala delovno skupino za vodenje in koordinacijo komuniciranja v referendumski kampanji ter sklep, s katerim je dodelila 97.000 evrov denarja iz proračuna za potrebe vladne strani na referendumu oziroma za promocijo glasovanja za na referendumu.

V začetku novembra so sicer ustavni sodniki Kovačičevo pritožbo zoper sklep o dodelitvi sredstev za kampanjo že zavrgli, kot razlog pa navedli, da Kovačič pred ustavno pritožbo ni izčrpal vseh pravnih sredstev, zato je pritožbo vložil še na vrhovno sodišče.
LPL
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a bisabre »

US bo odločilo v prid države, dva sodnika pa bosta podala ločeni mnenji.
Simpl je tanartabul.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a holding »

...brez skrbi.... :roll: ...to 'ma "Angela" vse pod kontrolo... :roll: ...
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Adiji drugi tir za leto ali dve. Državljan K je dobil začasno sodno bitko proti izgradnji 2TDK.
Če zakon ne bo uveljavljen, lahko projekt še naprej vodi Direkcija za infrastrukturo, saj je vodila in vodi vse druge investicije v JŽI. Kje pa piše, da ga ne bi mogla?

Lp
Zadnjič spremenil električar, dne 12.12.2017, 22:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Kako bi potem Madžarska vstopila v projekt?
Have a nice day!
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Kako bi potem Madžarska vstopila v projekt?
Če jo bodo hoteli zriniti zraven, jo lahko ko bo zakon veljaven. Če pa ne, pa tudi nič hudega.

lp
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Da se najprej posujem s pepelom :oops: :oops: ...
desiro napisal/-a:
igor72 napisal/-a: Po moje so to le pobožne želje....kretnica res da omogoča hitrost 50km/h, vendar....
:
Čakaj, kaj ni bilo govora o nekih 65 km/h ? Ker če so vgradili kretnico za 40 km/h potem pa res nevem a gremo mi v napredku nazaj ali naprej, dobro da ne prestavijo kakšne iz Lj. Moste z V max 10 km/h tako malo za špas #-o
Kretnica 1, je za hitrosti do Vmax 65km/h! Tako je sedaj spremenjena "progovna hitrost" na postajnem območju, med kretnico št.1 (km 26+600) do km 28+100....
Slika


Vmes (km 27+900) pa najdemo še kretnici 3 in 4, ki pa sta za Vmax 50/km/h, čeznje pa vozimo v odklon z 40 km/h :roll: .....
Vse skupaj pa je in bo še dolgo popolnoma neuporabno, saj je na celotnem odseku Vmax 30km/h, zaradi delovišča...piše! Žal je resnica na terenu drugačna, saj tukaj ni nobenega delavca že lep cajt, tir so vrgli ven, nekaj razkopali in pustili vse skupaj, saj so vse razpoložljive sile preselili v Hrastovlje kjer se pripravljajo na božičnonovoletni remont. Tako je tukaj predvsem sprehajalna pot, mi pa cincamo 30km/h po novozgrajenem tiru... :evil: :evil: :evil:
Slika


Da za omenjeni odsek vsem dol visi, še slikca, kjer se vidi kam so nam pred kratkim vsadili premikalni mejnik...Nekoč je to pomenilo mejo premikalnih voženj in je moral biti vgrajen med prvo uvozno kretnico in US...sedaj je namenjen zablojenim birokratom, ki jim pogled ne seže dlje od varne pisarne...
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Igor, pozdravljen,

tudi progo okoli Hrastovlja je treba vzdrževati... :titanic

Tir pa so vrgli ven na hitro zato, da je odprto delovišče :saluti
... in da ne bi slučajno denarja preusmerili kam drugam. Takšno je pač stanje naše politike :roll:

Birokrati pa se verjetno pulijo za denar, pa ni časa zaresno strokovno delo...
Seveda pa obstaja vprašanje, ali so sploh še sposobni voditi projekte "State of the art", "Stand der Technik" (bosansko: vrhunska tehnologija, glej wikipedijo - slovenskega izraza v vikipediji ni!) ali kakor bi jih pač poimenovali z vsemi omejitvami, ki obstajajo.

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a desiro »

Problem je že v temu da...
Vzemimo za primerjavo nemčjo, imel sem se priliko vozit v kabini ICE in na lastne oči videl:
zaprt en tir dvotirne hitre proge Vmax 280 km/h, razdalja med tiroma podobna ali še manjša kot ta v Kopru, na drugem tiru so delali delavci tudi s fizično silo sepravi so bili na tiru brez zavetja neke drezine. Hitrost smo morali zmanjšati na 200 km/h. Res da so imeli delavci opozorilne sirene in utripajoče luči katere se sprožijo ko vlak pelje proti delovišču (namreč pri njih signalne sirene vlaka ne uporabljajo za opozarjanje delovnih skupin, ker imajo le te svoje čuvaje)
ampak iz tega bi lahko črpali da je hitrost 30 km/h zaradi vožnje ob delovišču v Koperskem primeru res blesava, saj je še redna hitrost bistveno nižja od tiste ki jo v podobnih situacijah uporabljajo v takšnih primerih na razvitih železnicah.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ampak iz tega bi lahko črpali da je hitrost 30 km/h zaradi vožnje ob delovišču v Koperskem primeru res blesava, saj je še redna hitrost bistveno nižja od tiste ki jo v podobnih situacijah uporabljajo v takšnih primerih na razvitih železnicah.
Vprašanje je kakšni so geotehnični pogoji, lahko da je smotrno mnogo verjetno pa ne. Ob pomanjkanju znanja/vedenja se pač vsak zavaruje z visokim faktorjem, v tem primeru omejitvijo na 30 km/h.
Imaš pa prav ko opažaš, da v tujini ne podegajo kar tako po tako drastičnih omejitvah. Sem se nekoč peljal skozi postajo Marseille, vse razkopano, tiri skoraj v zraku, TGV je imel pa omejitev komaj 50 km/h. pri nas reda 5-10 km/h. Predstavljaj si zamude, če omejiš hitrost za faktor 10! Na SŽ je to komaj faktor 2-3!

LPL
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Zapletom pri projektu 2.tira še ni videti konca. Dodajam povezavi na članka. Obsežno a zanimivo branje. Kaže, da hoče vlada povzročiti davkoplačevalcem čim več škode, preden bo odšla na smetišče zgodovine.

https://damijan.org/2018/01/09/kaksen-p ... ati-vlada/

https://damijan.org/2018/01/17/drugi-ti ... ro-ogrski/
Odgovori