Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 13.03.2020, 14:09
....
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
Le proučitev možnosti prenosa in pospešitev vlaganj v železnico! Mislim pa da se vsi strinjamo da je bila Šarčeva vlada za železnice in na splošno celotno infrastrukturo pravi polom, skoraj vse projekte so ustavili in to kljub rekordnemu proračunu!Ljubitelj napisal/-a:Izgleda, da se firmi 2TDK slabo piše. Bodoči prometni minister, v wikipediji opisan kot teolog in politik https://sl.wikipedia.org/wiki/ Jernej_Vrtovec brez dneva zaposlitve izven stranke, je na predstavitvi jasno povedal, da bo morebiti prišlo do prenosa 2TDK na SŽ. Zlobni jeziki na eni gradbeni visoki šoli so zlobno pripomnili, da bo treba Madžare poplačati. Sicer se pa železnici pišejo slabi časi. Največjo prioriteto ima u vdeba e-vinjet in gradnja dodatnih pasov na AC omrežju. Železnica nekje bolj odzadaj s poudarkom na regionalnih progah. Še bolj odzadaj posodobitev proge MB-LJ da se doseže potovalni čas, kakršnega je obljubljal že davni direktor Rekar.
Sicer je pa vse odvisno od volje nastavljenega politkomisarja
Sam nisem čisto tega mnenja, na Štajerskem se ni še nikoli toliko delalo. Lahko da slabo vidim, torej te prosim da podaš kakšne podatke kaj so ustavili. Pa ne Pragerskega, kjer je problem v ARSO in njegovi spremenjeni politiki.Le proučitev možnosti prenosa in pospešitev vlaganj v železnico! Mislim pa da se vsi strinjamo da je bila Šarčeva vlada za železnice in na splošno celotno infrastrukturo pravi polom, skoraj vse projekte so ustavili in to kljub rekordnemu proračunu!
Ljubitelj, glede na to da imaš veze z gradbinci, me čudi da ti je iz spomina ušla posodobitev gorenjske proge v času zapore Karavanškega predora, obljubljali so veliko, na koncu pa se bo naredila le ena mala flika.Ljubitelj napisal/-a:Sam nisem čisto tega mnenja, na Štajerskem se ni še nikoli toliko delalo. Lahko da slabo vidim, torej te prosim da podaš kakšne podatke kaj so ustavili. Pa ne Pragerskega, kjer je problem v ARSO in njegovi spremenjeni politiki.Le proučitev možnosti prenosa in pospešitev vlaganj v železnico! Mislim pa da se vsi strinjamo da je bila Šarčeva vlada za železnice in na splošno celotno infrastrukturo pravi polom, skoraj vse projekte so ustavili in to kljub rekordnemu proračunu!
Pozabljaš da so to projekti ki so v izvajanju že nekaj let in so se začeli izvajati že pred Šarčevo vlado. Njegova vlada je naprimer ustavila začetek del na modernizaciji vozlišča Grosuplje, nadgradnjo Ljubljana-Jesenice, Ljubljana-Borovnica, modernizacijo postaj na Primorski progi ter gradnjo ENP postaj, itd. Prav tako so ustavili pripravo(dokumentacija) za Tivolski lok, Ljubljansko železniško postajo, modernizacijo postaj na odseku Zidani Most-Dobova,... in še nešteto projektov na cestnem omrežju. Bratuškova se je večinoma slikala na projektih prejšnjih dveh vlad, sami niso naredili praktično nič, razen pri drugem tiru.Ljubitelj napisal/-a:Sam nisem čisto tega mnenja, na Štajerskem se ni še nikoli toliko delalo. Lahko da slabo vidim, torej te prosim da podaš kakšne podatke kaj so ustavili. Pa ne Pragerskega, kjer je problem v ARSO in njegovi spremenjeni politiki.Le proučitev možnosti prenosa in pospešitev vlaganj v železnico! Mislim pa da se vsi strinjamo da je bila Šarčeva vlada za železnice in na splošno celotno infrastrukturo pravi polom, skoraj vse projekte so ustavili in to kljub rekordnemu proračunu!
nekaj je resnice v tvojem pisanju, grem pa skoraj stvait glavo, da se ni še nikoli toliko vlagalo JŽI kot zadnja leta, tudi po dosedanjo vlado. Seveda bi pa vsi vse delali, nihče se pa ne vpraša od kod denar. Oziroma opozicijski politiki so venomer tulili, da država drvi v prepad, zaradi enormnoih dolgov (pa med brati rečeno je skorajda najhitreje zniževala zadolženost v EU), venomer so jamrali o fiskalnem pravilu, recimo da je Gorenjaksa proga zato izpadla iz proračuna. Ssedaj ko se oblast menja pa taisti svarilci naznanjajo, da je to pravilo preživeta stvar in obljubljajo znižanje javne porabe ob dvigu pokojnin, povečanju financiranja občin, etc... in čisto nič ne razmišljajo o znižanju davkov, o čemer smo polsušali vsaj 5 let. Je potrebna realnost na tem svetu in ne vsega verjet kar blebetajo politiki, še najmanj pa takim ki imajo bogoslovske kvalifikacije.Bratuškova se je večinoma slikala na projektih prejšnjih dveh vlad, sami niso naredili praktično nič, razen pri drugem tiru.
Vlada gre v rebalans proračuna....Kaj bo z odsekom...presodite sami. Tako da, mogoče pa je celo izpadla pametna poteza, da se ne vlaga 100 na uro, kot bi si nekateri želeli.Tin€ napisal/-a: Ljubitelj, glede na to da imaš veze z gradbinci, me čudi da ti je iz spomina ušla posodobitev gorenjske proge v času zapore Karavanškega predora, obljubljali so veliko, na koncu pa se bo naredila le ena mala flika.
Ljubitelj je spraševal kaj je Šarčeva vlada opustila glede železniške infrastrukture. To je le eden izmed projektov kateri je izpadel in glede na časovnico zapore Karavanškega predora, tu ne bi smelo biti nikakršnega odstopanja, saj bi s tem ubili dve muhi na en mah.Re 4/4 napisal/-a:Vlada gre v rebalans proračuna....Kaj bo z odsekom...presodite sami. Tako da, mogoče pa je celo izpadla pametna poteza, da se ne vlaga 100 na uro, kot bi si nekateri želeli.Tin€ napisal/-a: Ljubitelj, glede na to da imaš veze z gradbinci, me čudi da ti je iz spomina ušla posodobitev gorenjske proge v času zapore Karavanškega predora, obljubljali so veliko, na koncu pa se bo naredila le ena mala flika.
Tole o debelih kravah pa žal ne bo držalo. Za leti 2020 in 2021 sta se sprejemala v času, ko je Nemčija pričakovala recesijo, ter trgovinsko vojno. Morda res imamo rekorden proračn, ampak podhranjenost žal ni samo na železnicah. To se prerado pozablja. Del denarja končno pride tudi za znanost in še kam. Občine pa itak z najvišjo povprečnino.Tin€ napisal/-a:..tu ne bi smelo biti nikakršnega odstopanja, saj bi s tem ubili dve muhi na en mah...
Proračun se je sprejemal še v času "debelih krav" in se takrat aktualna vlada še ni ozirala na koronavirus. Šla pa je kar zajetna vsota € v smeri kjer se ne multiplicira vložen denar.