Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Objavljeno: 08.09.2020, 17:51
in še vedno ni možno že v štartu zgraditi vse tunele v širini za dvotirnost? sam vprašam.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
Evropska regulacija je zelo stroga za večtirne predore, zato se večina daljših predorov gradi s samo enim tirom na cev.IggyAUT napisal/-a:in še vedno ni možno že v štartu zgraditi vse tunele v širini za dvotirnost? sam vprašam.
nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
In soglasje italijanske strani tudi, čeprav se tega ne omenja na glas. Ker zna biti s tem problem. Zamere glede naših soglasij za njihove projekte itd...sierra5 napisal/-a:nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
Sem malo po domače napisal. Samo izgradnja predorov brez projekta in ostale dokumentacije je nekaj, kar si država ne bi smela privoščiti.sierra5 napisal/-a:nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
urban120 napisal/-a:Sem malo po domače napisal. Samo izgradnja predorov brez projekta in ostale dokumentacije je nekaj, kar si država ne bi smela privoščiti.sierra5 napisal/-a:nič ni na črno. je lepo skladno z gradbenim dovoljenjem in dodatno odločbo MOP-a, da za polni servisni profil ni potrebno novo gradbeno dovoljenje. Je pa res, da pa bo potem ko bodo polagali tire in gradili paralelni tir, to potrebno.urban120 napisal/-a:Projektna dokumentacija in dovoljenja so samo za en tir. Tudi razširjen "servisni tunel" je ubistvu širjenje tunela na črno. (oz. po projektno dokumentaciji ni za vlake.)
http://www.drugitir.si/novice/2020-10-1 ... dbena-delaPriznanje sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnih naročil za glavna gradbena dela
14. 10. 2020
Nadzorni svet družbe 2TDK se je na današnji seji seznanil tudi z odločitvijo o priznanju sposobnosti za sodelovanje v drugi fazi javnih naročil za gradnjo objektov drugega tira železniške proge – odsek 1: Divača–Črni Kal in – odsek 2: Črni Kal–Koper, ki jo je sprejela uprava družbe 2TDK.
Z odločitvijo se sposobnost za oba odseka prizna kandidatom:
- JV Gorenjska gradbena družba d.d., Metrostav a.s. in CGP d.d.
- JV STRABAG AG Spittal an der Drau, STRABAG AG, Podružnica Ljubljana, Ed Züblin AG in GÜLERMAK Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş.
- JV Kolektor CPG d.o.o., Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş. in Özaltın İnşaat Ticaret Ve Sanayi A.Ş.
- Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.
Vsi kandidati, ki jim je priznana sposobnost, bodo povabljeni k oddaji ponudb za drugo fazo postopka.
Odločitev bo, če ne bo pritožb, pravnomočna v osmih delovnih dneh.
Družba 2 TDK je pri odločitvi ravnala skladno s veljavno zakonodajo, ki spodbuja in pospešuje hitrejši razvoj gospodarstva in rast investicij po epidemiji Covid-19. Skladno z omenjeno zakonodajo gospodarski subjekti iz tretjih držav v postopku javnega naročila sodelujejo, če imajo države sklenjen večstranski ali dvostranski trgovinski sporazum.
Slike na:GRADNJA V DOLINI GLINŠČICE
Na progi drugega tira od Divače proti Kopru bo vlak med prvim in drugim predorom, ki sta najdaljša na progi, premostil dolino Glinščice. Gradbena dela na tem delu bodoče proge so se začela septembra lansko leto, ko je bil izvajalec, konzorcij družb Markomark Nival d.o.o., Nival Invest d.o.o. in Ekorel d.o.o., uveden v delo.
Danes so dela na premostitvenem objektu v polnem teku. So zelo zahtevna, ker se gradi v strmem pobočju kanjona reke Glinščice in njenih pritokov, ob tem pa je potrebno upoštevati tako stroge okoljevarstvene zahteve, ker ima dolina Glinščice status naravnega rezervata, kot tudi spremenljive vremenske pogoje.
V območju severnega portala drugega predora (T2) je že zgrajen oporni zid dolžine 16 metrov in višine 20 metrov. Trenutno je v zaključni fazi gradnja opornega zidu v osrednjem območju objekta, ki je dolg 61 metrov in visok 16 metrov. Konstrukcijska zasnova je branasta, povezujejo jo vmesne monolitne grede in kamniti bloki.
Na gradbišču se izvajajo še izkopi in začasna zaščita portalov obeh, prvega in drugega, predora in krajnih opornikov, utrjujejo se dostopi do temeljev začasne podporne konstrukcije, nujne za začetek gradnje premostitvenega objekta, ki je zasnovan v obliki zaprte škatlaste konstrukcije, da bi omilili vpliv železniškega prometa na zavarovano območje doline Glinščice.
Časovnica izgradnje je v okviru terminskega plana.