Signali - lučna jakost
Signali - lučna jakost
Zanima me, kdo menjava moč razsvetljave svetlobnih signalov na progah s TK, kjer so postaje nezasedene.
Pa še to. V 6. členu Signalnega pravilnika (uporaba in vzdrževanje signalnih sredstev) piše:
...
Pri svetlobnih signalih, katerih svetlobni viri se uravnavajo za dnevno in nočno razsvetljavo, se ob neugodnih vremenskih razmerah tudi ponoči uporablja moč razsvetljave, ki je določena za dnevno razsvetljavo.
...
Kako je to rešeno na progah s TK, kjer je progovni prometnik oddaljen od krajev, kjer so postavljeni signali in ne pozna vremenskih razmer v teh krajih?
Hvala.
Lp Signal
Pa še to. V 6. členu Signalnega pravilnika (uporaba in vzdrževanje signalnih sredstev) piše:
...
Pri svetlobnih signalih, katerih svetlobni viri se uravnavajo za dnevno in nočno razsvetljavo, se ob neugodnih vremenskih razmerah tudi ponoči uporablja moč razsvetljave, ki je določena za dnevno razsvetljavo.
...
Kako je to rešeno na progah s TK, kjer je progovni prometnik oddaljen od krajev, kjer so postavljeni signali in ne pozna vremenskih razmer v teh krajih?
Hvala.
Lp Signal
Jah, zdaj ne vem kako je na gorenjskem Tk, na murksem Tk je vse pod kamerami...Marlo napisal/-a:Prvič slišim (berem), da imajo na Gorenjski progi kamere.
Vem samo za kamero na portalu Karavanškega predora, pa še ta je od Policije.
In ko smo že pri tem - a ne bi bilo lepo, ko bi bile kamere tudi na nivojskih prehodih?
Tudi na obsavski progi se najdejo prostorni signali s šibko zeleno lučjo.Nejc napisal/-a:Ko je že govora o signalih; zakaj je predsignal postaje Šentjur (v smeri MB) podnevi zelo slabo viden? Vedno ko grem s Simensom mimo, se vidi čez kabino zelo slaba zelena luč, sam jo opazim na par stometrov (vidnostna razdalja pa je pri hitrosti najmanj 100 kmh = 150 metrov, pri 160 kmh pa 300).
Lp Signal
Nejc napisal/-a:Ko je že govora o signalih; zakaj je predsignal postaje Šentjur (v smeri MB) podnevi zelo slabo viden? Vedno ko grem s Simensom mimo, se vidi čez kabino zelo slaba zelena luč, sam jo opazim na par stometrov (vidnostna razdalja pa je pri hitrosti najmanj 100 kmh = 150 metrov, pri 160 kmh pa 300).
Potrebna minimalna vidna razdalja pri glavnih signalih:
do 40 km/h -- najmanj 100m
do 80 km/h -- najmanj 200m
do 100 km/h -- najmanj 250m
do 160 km/h -- najmanj 400m
Brez panike. Omenjeni signal je povsem dobro viden.
___________________
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
...svetlobni snop je praviloma usmerjen na točko vidnostne razdalje....Nejc napisal/-a:Ko je že govora o signalih; zakaj je predsignal postaje Šentjur (v smeri MB) podnevi zelo slabo viden? Vedno ko grem s Simensom mimo, se vidi čez kabino zelo slaba zelena luč, sam jo opazim na par stometrov (vidnostna razdalja pa je pri hitrosti najmanj 100 kmh = 150 metrov, pri 160 kmh pa 300).