Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
ngpotnik
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 12
Pridružen: 24.06.2022, 15:16

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a ngpotnik »

Imam dobre ideje, ki pa se jih ne kar tako deli med druge
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Anzee »

ngpotnik napisal/-a: 29.09.2022, 15:42 Imam dobre ideje, ki pa se jih ne kar tako deli med druge
Mogoce pa lahko gres pa vse hise premaknes do postajalisca, da bo blizje?v =P~ :roll:
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Preteklo noč je moral Stadler prenočevati v Novi Gorici. Tista velika posebnost Bohinjke mu je preprečila pot na Jesenice.
Glede na napovedi je precej nemogoče, da bi pred nedeljo znova zapeljal severno od Podbrda.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

TGV Lyria napisal/-a: 30.09.2022, 5:49 Preteklo noč je moral Stadler prenočevati v Novi Gorici. Tista velika posebnost Bohinjke mu je preprečila pot na Jesenice.
Glede na napovedi je precej nemogoče, da bi pred nedeljo znova zapeljal severno od Podbrda.
Malo smešno, da morejo voziti garnituro na Jesenice.
Pri vsej tehnologiji niso sposobni zagotoviti varovanja?
Ko prispejo še preostale garniture (bog ve kdaj) kje jih mislijo
"parkirat" :?:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ni problem parkiranje, ampak voda v Bohinjskem predoru in elektromotorji.....
Tu je pa fiat le v prednosti :D
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a gorican »

Živjo,

več ali manj že vemo oziroma smo obveščeni, da se načrtuje nadgradnja ŽP Nova Gorica, ŽP Prvačina, ŽP Vrtojba in izgradnja novega postajališča na lokaciji pri bolnišnici v Šempetru pri Gorici.

https://www.robin.si/lokalne-novice/zel ... -jesenice/

Mene zanima, če kdo od vas ve malce več o teh projektih :?:

Predvsem me zanima, če bodo hkrati začeli nadgradnjo ŽP Nova Gorica in ŽP Prvačina ali bodo najprej zaključili eno in potem začeli drugo postajo?

Pa tisti nov šempetrski lok oziroma nasip, kjer bo ponovno potekal.
Koliko časa se načrtuje gradnja tega loka?
So mogoče kakšne pritožbe oseb, kateri so si nelegalno v teh letih zgradili "barake" za vrt na omenjem nasipu?
Torej, da bo znal projekt se zavleči?
Se zna pojaviti kakšna lokalna civilna iniciativa, katera bo nasprotovala gradbenim posegom?

Pač bi si želel eno konstruktivno debato o teh projektih na našem koncu, kateri se načrtujejo že z naslednjim letom ;)
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

O tej temi lahko da podatke edino Čišo, če je še kaj aktiven na tem forumu.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Če se želi tovorni promet spraviti iz NG je najprej potrebn urediti postajo Prvačina, ki naj bi prevzela delo iz Nove Gorice. Ampak še sedaj ne vem, kaj vse naj bi se delalo v Prvačini, ker bi se to lahko tudi v Sežani. Ko bo Prvačina zgrajena oz. vzporedno z njo se lahko gradi zvezni lok Šempeter. Ko bosta ta dva projekta v funkciji, pa se lahko gre še na postajo NG. Ampak, ker je vsem politika in prestolnica kulture pa še kaj, bo verjetno vse obrnjeno na glavo.

Ne smemo pozabiti, da so v sklopu cca 400 mio EUR za Bohinjsko predvidene še postaje Jesenice, Boh Bistrica in Most na Soči. Ampak ne smemo pozabiti, da s ekljub tej veliki injekciji v Bohinjsko progo, vozni časi niti ne bodo kaj bistveno skrajšali, ker sama proga niti ni predvidena za neke izboljšave. Glavnina sredstev gre v postaje.
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 10.06.2018, 22:37
Kraj: na Goriškem

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a MatejP »

Nekaj neuradnih informacij:

Prvačina: območje tirov 5 in 6 bo z nasipanjem dvignjeno na višino prvih 4 tirov. Z deli pričnejo nekje od septembra dalje. Nova tirna situacija naj bi obsegala 8 tirov, najmanj 3je bodo dolžine 750m. V ta namen naj bi bil ukinjen NPr na A strani, na B strani pa vgrajene zapornice.

Šempeter:
Obstoječe postajališče se ukine, novo se zgradi v kilometru 91+500.

Nova Gorica:
Od 1. septembra dalje se uvede zapora tirov 8, 9, 10, 11, 12, 13 zaradi demontaže in gradnje podhoda.
Pa lep pozdrav
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Prstolnica kulture bosta obe Gorici postali leta 2025. Kaj je možno zgraditi v enem letu?
preglednik
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Mene zanima ali se bo v okviru nadgradnje postaje Jesenice posodobilo SV naprave na sosednji postaji Bled Jezero :?: Postaja je trenutno brez izvoznih signalov. Hvala
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a gorican »

Malce offtopic, ampak se gre za projekt tik ob slovenski meji ;)

Gradnja loka se zamika v leto 2026


Gradnja novega železniškega povezovalnega loka, po zaslugi katerega bo logistični terminal družbe Sdag ob nekdanjem mejnem prehodu med Štandrežem in Vrtojbo boljše povezan z železniško progo Tržič-Videm, se zamika v leto 2026.

»Gradbena dela bi se morala zaključiti že letos, vendar se v bistvu niso še niti začela,« poudarja izvršni direktor družbe Sdag Giuliano Grendene in pojasnjuje, da si je družba Rete ferroviaria italiana nabrala ogromno zamudo.

»Izgradnja železniškega povezovalnega loka je povezana s projektom za obnovo goriške železniške postaje. Leta 2018 smo v Rimu s pomočjo nekdanje senatorke Laure Fasiolo zadevo premaknili z mrtve točke, vendar je zatem prišlo do novih težav, tako da je družba RFIdala nov termin: leto 2026,« razlaga Grendene, ki je včeraj z zamudo seznanil ministra za infrastrukture Mattea Salvinija. »Potem ko smo poskrbeli, da je stekel postopek za gradnjo mostu čez Mesinsko ožino, se bomo v prihodnjih dneh angažirali še za goriški povezovalni lok,« je ob zaključku srečanja dejal Salvini. V družbi Sdag seveda upajo, da jim bodo v Rimu res pomagali, čeprav je imela včerajšnja Salvinijeva obljuba predvolilni značaj, tako da nihče ne bi stavil roke na ogenj, da bo res uresničena.


https://www.primorski.eu/goriska/gradnj ... -BD1324535

Da vam malce pojasnim, kateri niste bili še seznanjeni s tem projektom :old
Po izgradnji tega železniškega loka, bodo vlaki iz Slovenije preko Vrtojbe, vozili direktno v smeri proti Trstu, brez, da bi morali najprej na ŽP Gorica(Gorizia, italijanska, da se razume!) in potem nazaj proti Trstu.
Seveda enako velja za vlake, kateri bi prihajali iz smeri Trsta v Slovenijo, brez, da bi najprej morali na ŽP Gorica....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Za katere vlake bi bil ta lok sploh koristen? Kolikor mi je znano večina vlakov za Novo Gorico pride iz smeri Udin (Vidma).
preglednik
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Ta lok za Slovenijo nima vpliva. Tovornih vlakov iz smeri Trsta za Novo Gorico sploh ni. Kar pride se vozi iz smeri Udin/Vidma. Bolj je važno, da se zgradi lok na naši strani. Potem bodo tovorni vlaki vozili direktno brez menjave smeri in lokomotive iz Sežane v Gorico. Velik prihranek časa s tem se pa tudi poveča konkurenčnost železniškega prevoza.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Urban91 napisal/-a: 18.03.2023, 22:57 Potem bodo tovorni vlaki vozili direktno brez menjave lokomotive iz Sežane v Gorico.
[-X [-X [-X tole pa ne bo šlo. Nikakor. Kljub loku.
Odgovori