Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Hočeš rečt da je Predsednik tišji od Španke?
Re: Bohinjska Proga
Ko eden ali drugi vlečeta enak vlak, je obremenitev Regana relativno manjša (glede na maksimalno moč) kot obremenitev Španke in lahko zato vozi z nižjimi obrati. To pomeni tako nižjo glasnost (merjeno v dBa) kot tudi prijetnejši zvok (ljudem je generalno prijetnejši zvok nižjih frekvenc).
Potem pa pridemo še do zvoka 12-valjnika (Španka) proti 16-valjniku (Regan) ... nekateri (tudi sam se s tem strinjam) primerjajo zvok Španke z zvokom motokultivatorja ... Regan ima neprimerno prijetnejši zvok.
Zgornje seveda velja samo za primerjavo Španka:Regan ... dane bo kdo insinuiral, da Graparjem ne privoščim tišine v obliki Herculesa na avtovlaku.
Potem pa pridemo še do zvoka 12-valjnika (Španka) proti 16-valjniku (Regan) ... nekateri (tudi sam se s tem strinjam) primerjajo zvok Španke z zvokom motokultivatorja ... Regan ima neprimerno prijetnejši zvok.
Zgornje seveda velja samo za primerjavo Španka:Regan ... dane bo kdo insinuiral, da Graparjem ne privoščim tišine v obliki Herculesa na avtovlaku.
LP, Metod
Re: Bohinjska Proga
No zdaj si šel pa res neokusno predaleč.... mislim da na tem forumu vsi vemo s katero osebo bi lahko ime Silva povezovali...TGV Lyria napisal/-a: ↑04.11.2021, 18:22
Mašina NI last TP! Ravno to je "fora" te Silve (644-020), ki ima v bistvu zmešano lastništvo in kar ji je tudi nadelo ime. Uradno je mašina last SŽ-VIT (ena in edina!) in zaradi tega so jo prav zaradi razprtij med pod-firmami SŽ pred 10 leti že hoteli prodati v Albanijo (škoda, ker je res niso!). O tem je bilo kar nekaj govora na forumu, mislim da se je pisalo leto 2010 ali 2011, ko je imela prejšnjo veliko revizijo. Kaj pa dejansko stoji za njo - verjetno neki hudi interesi nekoga, da se jo še vedno vlači na avtovlak in se ji dela revizije.
Sam se niti nisem spuščal v detalje dokler nisi napisal da je lok last SŽ-Vit (Iz tvojih prejšnih zapisov bi pa verjetno nisem edini lahko domneval da je lokomotiva v privat lasti te dotične osebe).... mi lahko prosim utemeljeno pojasniš kaj ima Tajnik sindikata SSSLO z SŽ-Vit??
Verjetno je v interesu družbe SŽ-Vit da se lokomotivo posoja PP za vleko avtovlaka, saj so verjetno opravili kak izračun in ugotovili da lahko za lokomotivo z znanjem svojih zaposlenih ustrezno skrbijo jo vzdržujejo ter da je prihodek od nje če je v amortizaciji višji kot če se jo proda.
Če pa si sam želiš Herculesa pa izvoli in ustanovi podjetje, ga registriraj za dejavnost železniškega prometa, pridobi potrebna spričevala, zakupi trase, usposobi osebje, najami herculesa in vozi!
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Bohinjska Proga
Torej, zgodbe o lastništvu te mašine krožijo - predvsem na našem goriškem koncu, ker smo mi žrtve te smrdokavre - že vsaj 4 - 5 let oz. od "afere Hercules".desiro napisal/-a: ↑04.11.2021, 21:00 No zdaj si šel pa res neokusno predaleč.... mislim da na tem forumu vsi vemo s katero osebo bi lahko ime Silva povezovali...
Sam se niti nisem spuščal v detalje dokler nisi napisal da je lok last SŽ-Vit (Iz tvojih prejšnih zapisov bi pa verjetno nisem edini lahko domneval da je lokomotiva v privat lasti te dotične osebe).... mi lahko prosim utemeljeno pojasniš kaj ima Tajnik sindikata SSSLO z SŽ-Vit??
A bejž. Upam, da si to napisal v šali. 50 let staro kripo, ki zahteva dvojno zasedbo, se bolj splača do smrti švajsati kot najeti sodoben stroj z enojno zasedbo. Ne, ne bom nasedel na take zgodbice. Resen prevoznik bi jo že dalno odpisal iz rednega prometa. To, kar se dela, je norčevanje iz avtovlaka, Bohinjske proge, turizma na in ob njej in konec koncev potnikov na avtovlaku, še posebej tistih v avtomobilih.desiro napisal/-a: ↑04.11.2021, 21:00 Verjetno je v interesu družbe SŽ-Vit da se lokomotivo posoja PP za vleko avtovlaka, saj so verjetno opravili kak izračun in ugotovili da lahko za lokomotivo z znanjem svojih zaposlenih ustrezno skrbijo jo vzdržujejo ter da je prihodek od nje če je v amortizaciji višji kot če se jo proda.
In VIT ima v lasti eno samo lokomotivo. En pameten razlog zakaj? In zakaj je to točno 644-020? Zaradi "izračuna"? Ma daj no. Pravljica.
Modus operandi SŽ par excellence. Zakaj bi mi posodabljali, saj imamo kripe. Tisti, ki bo hotel, bo že...
Nisem nek @Ljubitelj-ev fan, ampak tu ima pa povsem prav. Ta revizija za naslednjih 10 let je pljunek v obraz vsem, ki se trudijo za kolikor toliko normalen obstoj Bohinjske proge. No, eden od mnogih. V povezavi z lokomotivami na avtovlaku je bil prvi tisti, ko je Hercules po enem letu neslavno odletel.
Re: Bohinjska Proga
in kaj potnike v avtomobilih prizadane 644?...za tujce je celo atrakcija
Re: Bohinjska Proga
Mogoče je celo res, saj takega sranja s v normalni Evropi več ne vidi v prometu!in kaj potnike v avtomobilih prizadane 644?...za tujce je celo atrakcija
Če pa mene vprašaš kja turiste moti v avtomobilu. Sem čisti teoretik, se še nisem nikoli peljal z avto vlakom skozi Boh. predor, v ostalih sem pa sedel v vagonu. Če se voziš v avtomobilu moraš imeti bolj ali manj odpreta okna. Ko se človek vozi po čarobni Grapi, pa verjetno raje uživa lepe poglede, kot neznosen in moreč (glaj kako ga je opisal MKX) hrup in ustrezen smrad in saje saj nobena (razen herkulesa, kako je z obnovljenimi 642(3)?) od dDE lokomotiv ne izpolnjuje okoljskih pogojev glede izpuha. To po mojem skromnem mnenju moti potnike in nič drugega!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Sam najraje zapeljem tik za lokomotivo, ter v tunelu "Bukovo", na stežaj odprem okno. Ni važno kaj je spredaj, Reagan ali Španka, v vsakem primeru doživiš nirvano.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
sva že dva....pa verjetno še marsikdopreglednik napisal/-a: ↑05.11.2021, 14:41 Sam najraje zapeljem tik za lokomotivo, ter v tunelu "Bukovo", na stežaj odprem okno. Ni važno kaj je spredaj, Reagan ali Španka, v vsakem primeru doživiš nirvano.
Re: Bohinjska Proga
Ni ravno Španka Dolenci se pa nič ne pritožujemo čez nobenega velikega zelenega dizla, pa naj si bo to Španka, Regan ali pa Kenedi, ko ti ob štirih zjutraj hrumi mimo hiše. Herkulesa smo videli le ob RCA ogledu proge in edinkrat s tovornim vlakom, prevoz italjanske vojske na vajo "Zvita podlasica" davnega leta 2014kvak napisal/-a: ↑05.11.2021, 17:17sva že dva....pa verjetno še marsikdopreglednik napisal/-a: ↑05.11.2021, 14:41 Sam najraje zapeljem tik za lokomotivo, ter v tunelu "Bukovo", na stežaj odprem okno. Ni važno kaj je spredaj, Reagan ali Španka, v vsakem primeru doživiš nirvano.
Tine
Re: Bohinjska Proga
Natečaj občine Bohinj za Potniško središče v Bohinjski Bistrici je zaključen;
https://zaps.si/natecaji/potnisko-sredi ... -bistrica/
https://zaps.si/natecaji/potnisko-sredi ... -bistrica/
Pa lep pozdrav
Re: Bohinjska Proga
Tak model bi se dalo razširiti in vpeljati še na druge proge. Država naj ostane lastnik in upravljalec tam, kjer so mednarodni koridorji tovornega prometa in tudi pomembnejše mednarodne potniške povezave ter povezave med večjimi mesti. Za ostale lokalne in regionalne proge pa naj se ustanovijo podjetja v lasti zainteresiranih občin (ker pač ni regij, ki bi bile še primernejše). Verjetno bi takšno lastništvo poskrbelo za hitrejšo implementacijo koristnih idej. Bi pa bilo treba postaviti neko smiselno financiranje vsega skupaj, kjer pa se verjetno vse skupaj zatakne. Ni sicer posebej lepo dajati proge v takšnem stanju nekomu drugemu v last in upravljanje, ampak še manj je moralno prvi možen termin za občutnejše nadgradnje postavljati 15 - 20 let v prihodnost.preglednik napisal/-a: ↑02.11.2021, 15:34 Ustanoviti bi se morala nova firma s turistično-prevozno dejavnostjo,z lastništvom Tolminske in Bohinjske občine + delež države, lahko še kdo poleg, ki bi upravljala in tržila avtovlak izven sistema SŽ. Garniture in lokomotive bi imela najete, infrastruktura je državna torej... To kar je sedaj ne služi več svojemu namenu.
Re: Bohinjska Proga
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6xyO4m7Hy5o&t=703s[/youtube]
En lep posnetek vožnje po dolini Bače od Bohinja do Mosta no Soči na krasen poletni dan.
En lep posnetek vožnje po dolini Bače od Bohinja do Mosta no Soči na krasen poletni dan.
Re: Bohinjska Proga
Izdelava izvedbene dokumentacije za nadgradnjo železniške infrastrukture na območju železniške postaje Nova Gorica:
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
Pa lep pozdrav
Re: Bohinjska Proga
Večino stvari itak že vemo
Izvedba železniškega tirnega loka bo omogočala promet vlakov brez menjave smeri vlakov s postaje Vrtojba proti Volčji Dragi in naprej proti Sežani. Na njem se bodo lahko ustavili tudi najdaljši vlaki in s tem sprostili sosednje železniške tire za železniški promet. Z izvedbo železniškega tirnega loka se bodo zmanjšali vozni časi, povečala se bo kapaciteta železniške proge, kar bo pripomoglo k zmanjšanju tovornega prometa med cepiščem Šempeter pri Gorici in železniško postajo Nova Gorica. Na železniški postaji Vrtojba je hkrati predvidena gradnja novega perona z zavetiščem za potnike. Začetek gradnje je še vedno predviden v letu 2022, gradnja pa bo predvidoma trajala od šest do osem mesecev.
https://www.rtvslo.si/kultura/drugo/vel ... 025/606181
Me pa zanima, zakaj omenjenih projektov, ni navedenih na spodnji povezavi
http://www.krajsamorazdalje.si/
Izvedba železniškega tirnega loka bo omogočala promet vlakov brez menjave smeri vlakov s postaje Vrtojba proti Volčji Dragi in naprej proti Sežani. Na njem se bodo lahko ustavili tudi najdaljši vlaki in s tem sprostili sosednje železniške tire za železniški promet. Z izvedbo železniškega tirnega loka se bodo zmanjšali vozni časi, povečala se bo kapaciteta železniške proge, kar bo pripomoglo k zmanjšanju tovornega prometa med cepiščem Šempeter pri Gorici in železniško postajo Nova Gorica. Na železniški postaji Vrtojba je hkrati predvidena gradnja novega perona z zavetiščem za potnike. Začetek gradnje je še vedno predviden v letu 2022, gradnja pa bo predvidoma trajala od šest do osem mesecev.
https://www.rtvslo.si/kultura/drugo/vel ... 025/606181
Me pa zanima, zakaj omenjenih projektov, ni navedenih na spodnji povezavi
http://www.krajsamorazdalje.si/
Re: Bohinjska Proga
No, nekaj se na naših koncih tudi prenavlja... na ŽP Volčja Draga, te dni postajna zgradba dobiva novo fasado