V tem prispevku se omenja obnova novogoriške postaje, med ostalim tudi zamenjava stavbnega pohištva. V kolikor se prav spomnim, je bilo to že menjano, me pa zanima koliko časa nazaj se je ta zamenjava naredila.gorican napisal/-a: ↑12.10.2021, 15:54 „Naslov EPK je pomemben pospešek vsem prizadevanjem, s tem se bo urejalo celotno območje ob železniški postaji v Novi Gorici in na to so vezani določeni infrastrukturni projekti, ki si jih že dolga leta želimo,“ pravi Matjaž Marušič, član delovne skupine Konzorcija za Bohinjsko progo. V prihodnjem letu naj bi že pričeli s prestavitvijo postajališča v Šempetru, kar pomeni razbremenitev postaje v Novi Gorici, uredila pa bi se tudi potniška povezava proti Gorici. Velik projekt je v načrtu z železniško postajo v Novi Gorici. Kako bodo tekli ti projekti, kaj pomenijo novosti širše za Bohinjsko progo, kakšne so še novosti na tej progi še v letošnjem letu?
https://podcast.robin.si/podcast/epk-20 ... ski-progi/
Odlično, upajmo, da se vse tudi uresniči
Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Tine
Re: Bohinjska Proga
A menite, da bodo vsa našteta dela v zvočnem prispevku, realizirana do leta 2025?
Za novo železniško postajališče oziroma peron v Šempetru pri Gorici in ŽP Vrtojbi, verjamem, da se bodo našla finančna sredstva.
Mi to ne predstavlja nevem kako velik finančni zalogaj, navsezadnje so novo postajališče pred nekaj leti zgradili v Solkanu.
Bolj me zanima glede šempetrskega loka in prenove ŽP Nova Gorica?
p.s. sem pričakoval od vas forumašev(predvsem tistih iz našega Goriškega konca), da se bo odvila debata ob tej novici
Za novo železniško postajališče oziroma peron v Šempetru pri Gorici in ŽP Vrtojbi, verjamem, da se bodo našla finančna sredstva.
Mi to ne predstavlja nevem kako velik finančni zalogaj, navsezadnje so novo postajališče pred nekaj leti zgradili v Solkanu.
Bolj me zanima glede šempetrskega loka in prenove ŽP Nova Gorica?
p.s. sem pričakoval od vas forumašev(predvsem tistih iz našega Goriškega konca), da se bo odvila debata ob tej novici
Re: Bohinjska Proga
Nekaj bodo zaradi EPK že morali narediti v Novi Gorici. Nadhod bi bil po več kot sedemdesetih letih od pričetka gradnje Nove Gorice lahko tudi že na vrsti za gradnjo. Saj imaš danes veliko boljše povezave iz postaje proti Italiji kot proti Novi Gorici. Tisti lok pa je tudi že davno dogovorjen z Italijani, ki so menda že pričeli z deli na svojem loku proti Trstu, čeprav se na terenu tega še ne vidi.gorican napisal/-a: ↑17.10.2021, 16:06 A menite, da bodo vsa našteta dela v zvočnem prispevku, realizirana do leta 2025?
Za novo železniško postajališče oziroma peron v Šempetru pri Gorici in ŽP Vrtojbi, verjamem, da se bodo našla finančna sredstva.
Mi to ne predstavlja nevem kako velik finančni zalogaj, navsezadnje so novo postajališče pred nekaj leti zgradili v Solkanu.
Bolj me zanima glede šempetrskega loka in prenove ŽP Nova Gorica?
p.s. sem pričakoval od vas forumašev(predvsem tistih iz našega Goriškega konca), da se bo odvila debata ob tej novici
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Se bojim, da bo vse skupaj samo malo šminke v zvezi s kakšno proslavo.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Danes sem opazil novo dozo "kulture", ki prihaja iz bodoče evropske prestolnice kulture. Vagon Klodič na avtovlaku je po eni strani popolnoma pografitiran. Bo potrebno v Novi Gorici najprej ljudi naučiti osnovne kulture, šele potem se bodo lahko proglašali za "prestolnico!" In avtovlak naj ostaja na Mostu na Soči, ni potrebno, da se ga vozi na prenočevanje v Novo Gorico. Ker bo obnovljena in prebarvana Španka zagotovo kmalu deležna podobne porcije.
Re: Bohinjska Proga
Čim prej, tem bolje! Takrat ko jo bodo uničili, naredimo lokalci zabavo.
Čisto slučajno ima tudi jutranjo redno linijo vsak dan iz NG, tako da mora.
Re: Bohinjska Proga
Ubogi potniki z ropotuljo od Španke. Kdo se bo vozil z avtovlakom? Finančno in časovno se ne izplača v zimskem času je večinoma prazen. Dokler bo vozni park in infrastruktura v takšnem stanju si delamo samo sramoto pred tujci.
Re: Bohinjska Proga
Časovno se še kako izplača. In za potnike je vozni park že ok, če le Klodič ni v okvari.
Nespodobno pa je delati revizijo na pol stoletja stari kripi potem, ko si pred nekaj leti že imel sodobno lokomotivo.
Sicer pa je 644-020 kot zadnja častna predstavnica svoje serije (ostale gredo v Srbijo) dobila tudi svoje posebno ime. Ker se na SŽ večinoma vse imenuje z ženskimi imeni, smo ji dali ime - SILVA
(Vsaka povezava tega imena z legendami, ki krožijo o njej, je namerna )
Re: Bohinjska Proga
Tole z ženskimi imeni ne drži čisto ... v bistvu drži samo za Španke, Brižite, Helge/Žive, Đurice in Miše. Vse ostalo ima moška imena (Kenedi, Regan, Fiat/Fičo, Jenbah, Zelenc/Mercedes, Kanarček, Moped, Meh, ...). Za starejše lokomotive/garniture pa ne vem, kakšne nadimke so imele v času obratovanja (nadimki konkretnih mašin ali nadimki muzejskih primerov ne štejejo).
Gotovo je Silva legenda ... v bližnji okolici Novogoriške kurilnice. Vsaj jaz pa nimam pojma o čem govoriš.
LP, Metod
Re: Bohinjska Proga
Ste ji dali ime...ti in še kdo drug ali je spet tako kot z prenovljenimi Fiati? ....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Bohinjska Proga
Jutranji avtovlak stoji pol ure na Mostu na Soči, že to je smešno. Po Baški grapi si na istem. Edini časovni prihranek je Podbrdo - Bohinjska Bistrica, pa še to se izniči s čakanjem na postaji. Med Novo Gorico in Bohinjsko Bistrico ne privarčuješ nič.Časovno se še kako izplača.
Re: Bohinjska Proga
Most na Soči - Podbrdo - Bohinjska Bistrica je prihranek očiten. Jutranji avtovlak mora tudi natovarjati v Mostu.Urban91 napisal/-a: ↑31.10.2021, 16:12Jutranji avtovlak stoji pol ure na Mostu na Soči, že to je smešno. Po Baški grapi si na istem. Edini časovni prihranek je Podbrdo - Bohinjska Bistrica, pa še to se izniči s čakanjem na postaji. Med Novo Gorico in Bohinjsko Bistrico ne privarčuješ nič.Časovno se še kako izplača.
"Po Baški grapi si na istem" če poznaš cesto in jo znaš voziti. Je ena najslabših glavnih cest v Sloveniji. Zato pa tudi vozi AV do Mosta na Soči. Če bi bila cesta dobra, bi vozil le med Podbrdom in Bohinjem.
Vem, da tebe na take poti vozi en dirkač, ki bi res prišel iz NG do Bohinja pred avtovlakom , ampak 75% potnikov avtovlaka niti slučajno ne bi šlo z avtom po tvojem urniku. In njim AV privarčuje tudi do pol ure. Pa tudi živce si prihraniš, če te lepo AV pelje do Bohinja. Kaj šele za nazaj proti NG po temi, ko moraš v Grapi paziti za vsakim ovinkom, da te ne pričaka kak jelen ali košuta.
Re: Bohinjska Proga
Dokler se vozijo penzionisti po celi državi zastonj, dokler se vsi vozimo za vikende praktično zastonj s celotnim javnim prevozom in dokler mestni avtobusi v določenih mestih, recimo v Novi Gorici že leta ravno tako vozijo zastonj, do takrat naj lepo vozi tudi avtovlak poleti in pozimi. Samo med temi počitnicami je zaslužil več kot vsi prej našteti primerki.
Ne vem, kako nekaterim osebkom pride na pamet ravno šparanje pri avtovlaku in Baški grapi.
Re: Bohinjska Proga
In v Švici vidiš ravno na avtovlakih najbolj stare primerke lokomotiv. Ampak barvati vagon, ki je praktično potujoča razstava, to je pa gnusno.
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Bohinjska Proga
Tudi jaz sem opazil, da je v NG grafitarjev res veliko - Pred dnevi sem bil tam in je bil edini nepografitirani vlak Stadler. Vsaj tega pustijo na miru...trocken napisal/-a: ↑31.10.2021, 12:39 Danes sem opazil novo dozo "kulture", ki prihaja iz bodoče evropske prestolnice kulture. Vagon Klodič na avtovlaku je po eni strani popolnoma pografitiran. Bo potrebno v Novi Gorici najprej ljudi naučiti osnovne kulture, šele potem se bodo lahko proglašali za "prestolnico!" In avtovlak naj ostaja na Mostu na Soči, ni potrebno, da se ga vozi na prenočevanje v Novo Gorico. Ker bo obnovljena in prebarvana Španka zagotovo kmalu deležna podobne porcije.
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak