Industrijski tiri

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2370
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 12.10.2009, 14:31

Za lažjo predstavo sem vrisal industrijski tir (črni krogci). Je pa tir od postaje do cestnega prehoda že odstranjen.

Slika
(Slika je iz geopedie)
Aljaž
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a bikec » 05.08.2010, 13:53

Kot sem obljubil kratek pregled ind. tirov od glavne železniške do obvoznice po Kaminški progi.
Slike so precej slabe, zgolj v dokumentarne namene.

Začenjam z Unionom. Kdo ve če je še aktiven? Večinoma so čez tire parkirani avtomobili, tračnice pa tudi ne kažejo nedavne uporabe.

Slika

levi tir
Slika

desni tir
Slika

Slika

Nadaljujem z že dlje časa neuporabljenimi tiri proti Termiki in bogvekamše. Na vseh slikah so tiri, le vidi se jih ne (takoj) :)

Odcep
Slika

Slika

Slika

dva tira v "žbunju" en pa pod makadamom. Levo se vidi že naslednji.
Slika

samo še dva v "žbunju", ki se kmalu izgubita/končata
Slika
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a bikec » 05.08.2010, 14:13

Sedaj smo pri Litostroju.
Slika

So tu na levem tiru nalagali tirnice?
Slika

Desni se razcepi. Levi krak pleje vzporedno od zgornjega, desni krakpa v notranjost a se kmalu izgubi. Vsi nerabljeni?!
Slika

Naslednji je aktivni (no ne trenutno) tir toplarne, ki ji dovažajo mazut.

odcep za cestnim prehodom
Slika

razcep za prehodom
Slika

Tole že zelo dolgo prenavljajo. Nič ne zgleda, da bo dokončano do zime s to hitrostjo...
Slika

Naslednji tir zelo aktivni tir za Plinarno. V davni preteklosti je šel od tu še do drugih uporabnikov v Litostrojskem kompleksu, danes nič več.

levo je Kamniška proga. Đurica se že plje proti Plinarni. Tir desno gre do viadukta čez obvoznico (se razdeli na 2)
Slika

Pogled iz druge strani. Đurica na prejšni sliki je na mestu iz katerega slikam.
Slika

Še en aktiven (po pričevanju delavca na premiku) in sicer do Nove kuverte. Dovažajo papir, kaj pa drugega :shock:
Odcep tira na levo, dosno še vedno Đurica na poti v Plinarno.
Slika

Za konec pa še en neaktiven za Mercator.
Slika

To je (za enkrat) vse. Če koga zanima kaj več nej pa vpraša :wink:
lp
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1778
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a Signal » 05.08.2010, 19:36

Ima kdo informacije o ind. tiru Limbuš - žaga :?:
Junija sem se peljal po Koroški progi in takrat je bil tir zaprt.

MMG, ind. tira Mb_Studenci - bivša Hidromontaža - HE Mbr. otok tudi ni več.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a bikec » 06.08.2010, 15:05

Še en aktiven (po pričevanju delavca na premiku) in sicer do Nove kuverte. Dovažajo papir, kaj pa drugega :shock:
Odcep tira na levo, dosno še vedno Đurica na poti v Plinarno.

Napaka, za Delo je.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a grikos » 06.08.2010, 17:25

Signal napisal/-a:Ima kdo informacije o ind. tiru Limbuš - žaga :?:
Junija sem se peljal po Koroški progi in takrat je bil tir zaprt.


Zaprt je od iztirjenja vagona pred dobrim letom, lastnik je seveda izračunal, da ga sanacija stane preveč in vozi les z tovornjaki.
Nasploh je usoda industrijskih tirov pri nas zelo žalostna. Lastniki tirov ponavadi nimajo dovolj sredstev za vzdrževanje, včasih tir poteka preko večih parcel z različnimi lastniki, ki se ne znajo zmeniti med sabo.
Tiri, ki vodijo do zdaj že bivših delavnic TVT na Studencih so postali predmet divjega lastninjenja raznih malih privatnikov. Potem se zgodi, da nek "grajzler", ki je kupil 10x10m parcelo in poteka slučajno preko tira, tam postavi ograjo in odžaga celo fabriko :roll:
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9302
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 08.01.2011, 20:57

Če koga slučajno zanima industrijski tir Merkur Kranj...

...si lahko ogleda diplomsko nalogo Iva Bajca...

link: http://www.bb-kranj.si/doc/diplome/Baje ... _Kranj.pdf
defy
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 69
Pridružen: 25.04.2010, 16:39

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a defy » 19.12.2011, 17:45

Živjo,

zanima me, če je še kaj prometa na industrijskem tiru do Žita (BTC)? Vem, da vozijo potniški do Atlantisa, kaj pa naprej?

lp
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 20.12.2011, 21:43

Jeseni 2009 so sigurno še vozili v Žito, mislim da tudi lani, za letos pa ne vem.
fresher
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 27.07.2008, 18:23

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a fresher » 31.01.2012, 12:14

Inustrijski tir za toplarno Ljubljana

Ali kdo ve, kaj se dogaja na južnem, do sedaj mrtvem tiru za toplarno, ki je v Fužinah za CD.

Kronologija

15. 9. 2010 je to bil zapuščen in zaraščen tir

Pogled proti toplarni
Slika

Pogled proti Zalogu
Slika

12. 8. 2011 so tir obnovili, zamenjali pragove in vgradili kretnico iz smeri Zaloga

Slika
Slika
Slika


12. 1.2012 sem ugotovil, da so zamenjali tudi "bika"

Slika


Kot je razvidno, na ta tir vozijo lahko le vlaki iz Zaloga. Ker se nahaja takoj za CD, morda se bo uporabljal za njihove potrebe. Vendar je tir zunaj ograje in zato ni zavarovan.
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2370
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 17.12.2012, 23:37

Cepi napisal/-a:Mokronog – vojašnica Puščava


Čisto slučajno sem danes pri Slovenski kroniki zasledil prispevek, da je občina Šentrupert dobila v last območje nekdanje vojašnice Puščava pri Mokronogu. V prihodnosti naj bi na tem mestu stal lesno predelovalni center. Me prav zanima, če bo industrijski tir, ki se od proge Trebnje - Sevnica odcepi pri postajališču Mokronog, dobil kakšno uporabno vrednost ali pa se bo stanje samo še poslabšalo.

Povezava do RTV prispevka

Povezava na spletno stran Ministrstva za obrambo
Aljaž
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3609
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 18.12.2012, 5:48

Aljaž, ne vem ali si se tam mimo kdaj že peljal. Proga je dobesedno zaraščena, za enkrat še z grmovjem, katero bo kmalu lahko postalo drevje. Se pravi da imajo surovino dobesedno pred nosom.
Tine
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2370
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 20.12.2012, 17:06

Tin€ napisal/-a:Aljaž, ne vem ali si se tam mimo kdaj že peljal. Proga je dobesedno zaraščena, za enkrat še z grmovjem, katero bo kmalu lahko postalo drevje. Se pravi da imajo surovino dobesedno pred nosom.


Tine, dobro vem v kakšnem stanju je ta industrijski tir in kateri ostali dejavniki še nasprotujejo njegovi oživitvi. Pa vseeno, ne smemo imeti niti nekaj (izredno) malega upanja po obnovi...?
Aljaž
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 129
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a zigc0601 » 15.07.2013, 12:18

Te TOL namerava obnoviti svoj industrijski tir. Opis del iz razpisne dokumentacije:

Tehnični podatki celotnega industrijskega tira TE-TOL: industrijski tir z letnim prometom cca.
500.000 ton tovora, celotna dolžina 4,06 km, 2 tirna prehoda, 9 kretnic, dolžina peroniziranih
tirov 120 m, 4 tirni zaključki.
Zadevna obnova matičnega tira zajema obnovo matičnega industrijskega tira od zaključka
kretnice KKR.A2 na točki KM 0+690,884 do tirne tehtnice na točki KM 1+341,937 (v smeri Zalog
– TE-TOL).

Obnova matičnega industrijskega tira obsega:
 odstranitev naprav proti vzdolžnemu premiku tirnic in kasnejša montaža;
 demontaža celotnega tira z odvozom pragov v deponijo na območju toplarne;
 izkop tirne grede do 20cm pod spodnjim robom pragov z odvozom v stalno deponijo;
 dobava in vgraditev tolčenca (planuma);
 planiranje planuma;
 dobava in vgradnja novih lesenih pragov;
 dobava in montaža podložnih plošč za tirnice na lesene prage;
 polaganje tira, tirnice so obstoječe;
 smerna in višinska regulacija tira.

Kot kaže bomo obnovljen tir lahko videli že 23. 9. letos!
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 433
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Industrijski tiri

OdgovorNapisal/-a inovak » 23.08.2013, 21:18

Prav je, da se ne glede kdaj je bilo vprašanje industrijskih tirov odprto, ažurira stanje na tem področju. Tako se je v Ribnici z obnovo tirov letos na postaji spremenila tudi izvedba industrijskega tira za Grčo. V stari izvedbi se je industrijski tir odcepil proti obratu za cestnim prehodom v Spodnjih Lepovčah. Po prenovi pa se industrijski tir odcepi pri kretnici št 5 s prvega tira in teče nato preko kretnice št 7 vzporedno do obrata Grče.

Slika

Slika

Slika

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov