“Imamo že prometno in prostorsko idejno zasnovo za parkirišče in za območje med železnico in avtocesto, načrtujemo, da bi bil industrijski tir speljan na občinsko parkirišče na MMP,
Izgleda, da Borsig spi. Mnogo verjetno je to TGA Kidričevo in znameniti zeleni vagončki za prevoz premoga/lignita. Kje so tisti časi, ko se je še delala glinica....
Industrijskih tirov ne bo več
Žehelj je razložil, da Letališko širijo, tako da bo od krožišča pri Emporiumu do krožišča z Bratislavsko po novem štiripasovnica, hkrati pa so se odpovedali dvema krakoma industrijskega tira, ki že dlje časa nista v uporabi. Eden se za Emporiumom konča v višini Italijanske ulice, drugi vodi mimo Atlantisa do Žita. Po zadnjem je sicer do lanskega aprila vozil vlak do kopališča, a je bilo potnikov premalo. Vožnja je bila zamudna, poleg tega sta tir in vlak ustvarjala prometni zamašek na že sicer zelo obremenjeni Letališki cesti. V uporabi ni niti del industrijskega tira, ki vodi od Atlantisa in mimo novega hotela Plaza do Žitovih silosov.
Mogoče malo žalostno pa vendar če lastniki industrijskih tirov ne vzdržujejo niti nivojskih prehodov, tako da je vožnja preko že nevarna je prav, da jih odstranijo. Upam, da bodo kmalu odstranili potem še tira na prehodu pred žitom. Me pa dnevno pogreje ko se peljem po Vodovodni in Verovškovi. Tira toplarne Šiška oz. plinarne Butan bosta kmalu prevozna samo še z traktorjem
Petrol je prvi začel posodabljati infrastrukturo za potrebe sprejema in izdaje goriva ter zamenjavo črpališč in cevovodov, začela pa se bo tudi obnova industrijskega železniškega tira na območju nekdanje Nafte. Na lendavsko železniško postajo je pred dnevi pripeljala slovenska kompozicija tovornega vlaka, naloženega s tirnicami in drugim materialom. Industrijski tir je povezan z lendavsko železniško postajo, ta pa je dejansko slepo črevo, saj ni povezana s slovenskim železniškim omrežjem.
To so ostanki industrijskega tira, ki je potekal od postaje Kamnik-Graben do tovarne Kik (Kemijska Tovarna Kamnik), po domače Barutana (Smodnišnica). Sama tovarna se je (po mojem malce zarjavelem spominu) raztezala od približno tam, kjer je označen "Schlenk Kamnik" do postaje GRS na severu. Tir se začne kot nadaljevanje najbolj zahodnega tira (menda je to tir 3) na postaji Kamnik-Graben.
To je moja prva objava na tem forumu. Zanima me sledeče: pogosto se vozim na relaciji Ce-Mb in pred časom sem opazil nov odcep v bližini nove tovarne Magna v Hočah. Ve kdo kaj več o tem? Je to morda priprava za nov industrijski tir do Magne?
Prilagam sliko: