Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Manjka jim se zelo malo...Glede na hitrost remonta (350m na vikend - beri: sobota, nedelja in ponedeljek - v cisti ravnini) zgleda, da bodo zapore se vsaj 5 let :roll:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a 541 »

V Financah je posalo:
Za rekonstrukcijo proge Pragersko-Hodoš, ki je sofinancirana iz EU, bo šlo 77 odstotkov ali za 10,8 milijona evrov manj (namesto 14 milijonov bo šlo letos zanjo 3,2 milijona evrov).

To verjetno pomeni, da letos remont od Moškanjcev do Ormoža ne bo končan? :?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ali to pomeni tudi za 77% manj €u sredstev?
Najbrž, saj gre vse fifty&fifty.Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a 541 »

Dolfe napisal/-a:Ali to pomeni tudi za 77% manj €u sredstev?
Najbrž, saj gre vse fifty&fifty.Slika
Verjetno bo treba vrnit sredstva. Tempo remonta se je že močno upočasnil, v juniju je bila zapora le en vikend Moškanjci - Ormož in prihajajoči vikend je zapora med Ormožem in Ljutomerom oziroma Mursko Soboto. Tako da elektrike na Hodošu, vsaj iz slovenske strani, še kar lep čas ne bo.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

541 napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Ali to pomeni tudi za 77% manj €u sredstev?
Najbrž, saj gre vse fifty&fifty.Slika
Verjetno bo treba vrnit sredstva.
Šef vlade in Hilda iz Vegrada bosta skupaj nesla kufre denarja nazaj v Bruselj. press #-o
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a mario »

Jembah napisal/-a:Manjka jim se zelo malo...Glede na hitrost remonta (350m na vikend - beri: sobota, nedelja in ponedeljek - v cisti ravnini) zgleda, da bodo zapore se vsaj 5 let :roll:
Od kje pa je ta podatek ???

Kakor jaz vem je 480 m / vikend,
določene zapore so bile odpovedane s strani prometa,
2 vikenda so bile poplave .....

Še enkrat bom napisal :"Le čevlje sodi naj kopitar !!!!"

Na železnici veljaš nekaj samo, če nabijaš, saj dokazov tako nihče ne potrebuje, žalostno res.

... aja, strojevodja pri nas v 12 urah službe prepelje 4,2 km :mrgreen:

Dejmo nehat nabijat, za to je odprta posebna tema ....

... tisto za strojevodjo je nabijanje, saj pojma nimam o tem, ampak koga to sploh briga, nekdo bo prebral in povedal drugemu, tretji pa bo to pojutrišnjem napisal v kakšnem rumenem časopisu ...

Tako pač je fantje !
+
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a 038 »

@mario, žal je tako da naredijo okoli 350m ,ne bom trdil za vse zapore. Podatek pa je iz terena dejansko prepričan na lastne oči, razen če kilometerski kamni lažejo. Samemu sebi se pa poraja vprašanje ali je smoterno toliko število zapor, kar ima za posledico toliko premikov mehanizacije in priprav, tisti peščici potnikov pa je nadomestni prevoz in prestaplanje že presedelo.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a mario »

038 napisal/-a:@mario, žal je tako da naredijo okoli 350m ,ne bom trdil za vse zapore. Podatek pa je iz terena dejansko prepričan na lastne oči, razen če kilometerski kamni lažejo. Samemu sebi se pa poraja vprašanje ali je smoterno toliko število zapor, kar ima za posledico toliko premikov mehanizacije in priprav, tisti peščici potnikov pa je nadomestni prevoz in prestaplanje že presedelo.
Podatki pridobljeni od SVP Maribor :
10. - 12-04. = od km 24+410 do km 24+890 = 480 m
17. - 19.04. = od km 24+890 do km 25+350 = 480 m
24. - 26.04. = od km 25+350 do km 25+830 = 480 m
08. - 10.05. = od km 25+830 do km 26+185 ( kretnica 1 Moškanjci ) = 355 m
15. - 17.05. = od km 27+158 do km 27+638 = 480 m
22. - 24.05. = od km 27+638 do km 27+998 ( močno deževje ) = 360 m
29. - 31.05. = od km 27+998 do km 28+478 = 480 m
05. - 07.06. = od km 28+478 do km 28+958 = 480 m
.
.... toliko o metrih :wink:
+
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a 038 »

Ne oporekam tvojim podatkom. vendar ti povem da se velikokrat podatki na P-13 in dejanskim stanjem ne ujemajo, tako da najbolje da se enkrat dobimo in skupaj zmerimo.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Morda je nesporazum v metru. Tako kot svoj čas pri nas v klaftrah.
ŽC je sicer čvrsto "zabetoniral" svojo pra-klaftro in jo določil za edino pravo. Ampak, kmetje, ki žagajo in prodajajo svoja drva pa še vedno imajo svojo. :lol:

lp
Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori