Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Manjka jim se zelo malo...Glede na hitrost remonta (350m na vikend - beri: sobota, nedelja in ponedeljek - v cisti ravnini) zgleda, da bodo zapore se vsaj 5 let
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
V Financah je posalo:
Za rekonstrukcijo proge Pragersko-Hodoš, ki je sofinancirana iz EU, bo šlo 77 odstotkov ali za 10,8 milijona evrov manj (namesto 14 milijonov bo šlo letos zanjo 3,2 milijona evrov).
To verjetno pomeni, da letos remont od Moškanjcev do Ormoža ne bo končan?
Za rekonstrukcijo proge Pragersko-Hodoš, ki je sofinancirana iz EU, bo šlo 77 odstotkov ali za 10,8 milijona evrov manj (namesto 14 milijonov bo šlo letos zanjo 3,2 milijona evrov).
To verjetno pomeni, da letos remont od Moškanjcev do Ormoža ne bo končan?
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Ali to pomeni tudi za 77% manj €u sredstev?
Najbrž, saj gre vse fifty&fifty.
Najbrž, saj gre vse fifty&fifty.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Verjetno bo treba vrnit sredstva. Tempo remonta se je že močno upočasnil, v juniju je bila zapora le en vikend Moškanjci - Ormož in prihajajoči vikend je zapora med Ormožem in Ljutomerom oziroma Mursko Soboto. Tako da elektrike na Hodošu, vsaj iz slovenske strani, še kar lep čas ne bo.Dolfe napisal/-a:Ali to pomeni tudi za 77% manj €u sredstev?
Najbrž, saj gre vse fifty&fifty.
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Šef vlade in Hilda iz Vegrada bosta skupaj nesla kufre denarja nazaj v Bruselj. press541 napisal/-a:Verjetno bo treba vrnit sredstva.Dolfe napisal/-a:Ali to pomeni tudi za 77% manj €u sredstev?
Najbrž, saj gre vse fifty&fifty.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Od kje pa je ta podatek ???Jembah napisal/-a:Manjka jim se zelo malo...Glede na hitrost remonta (350m na vikend - beri: sobota, nedelja in ponedeljek - v cisti ravnini) zgleda, da bodo zapore se vsaj 5 let
Kakor jaz vem je 480 m / vikend,
določene zapore so bile odpovedane s strani prometa,
2 vikenda so bile poplave .....
Še enkrat bom napisal :"Le čevlje sodi naj kopitar !!!!"
Na železnici veljaš nekaj samo, če nabijaš, saj dokazov tako nihče ne potrebuje, žalostno res.
... aja, strojevodja pri nas v 12 urah službe prepelje 4,2 km
Dejmo nehat nabijat, za to je odprta posebna tema ....
... tisto za strojevodjo je nabijanje, saj pojma nimam o tem, ampak koga to sploh briga, nekdo bo prebral in povedal drugemu, tretji pa bo to pojutrišnjem napisal v kakšnem rumenem časopisu ...
Tako pač je fantje !
+
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
@mario, žal je tako da naredijo okoli 350m ,ne bom trdil za vse zapore. Podatek pa je iz terena dejansko prepričan na lastne oči, razen če kilometerski kamni lažejo. Samemu sebi se pa poraja vprašanje ali je smoterno toliko število zapor, kar ima za posledico toliko premikov mehanizacije in priprav, tisti peščici potnikov pa je nadomestni prevoz in prestaplanje že presedelo.
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Podatki pridobljeni od SVP Maribor :038 napisal/-a:@mario, žal je tako da naredijo okoli 350m ,ne bom trdil za vse zapore. Podatek pa je iz terena dejansko prepričan na lastne oči, razen če kilometerski kamni lažejo. Samemu sebi se pa poraja vprašanje ali je smoterno toliko število zapor, kar ima za posledico toliko premikov mehanizacije in priprav, tisti peščici potnikov pa je nadomestni prevoz in prestaplanje že presedelo.
10. - 12-04. = od km 24+410 do km 24+890 = 480 m
17. - 19.04. = od km 24+890 do km 25+350 = 480 m
24. - 26.04. = od km 25+350 do km 25+830 = 480 m
08. - 10.05. = od km 25+830 do km 26+185 ( kretnica 1 Moškanjci ) = 355 m
15. - 17.05. = od km 27+158 do km 27+638 = 480 m
22. - 24.05. = od km 27+638 do km 27+998 ( močno deževje ) = 360 m
29. - 31.05. = od km 27+998 do km 28+478 = 480 m
05. - 07.06. = od km 28+478 do km 28+958 = 480 m
.
.... toliko o metrih
+
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Ne oporekam tvojim podatkom. vendar ti povem da se velikokrat podatki na P-13 in dejanskim stanjem ne ujemajo, tako da najbolje da se enkrat dobimo in skupaj zmerimo.
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Morda je nesporazum v metru. Tako kot svoj čas pri nas v klaftrah.
ŽC je sicer čvrsto "zabetoniral" svojo pra-klaftro in jo določil za edino pravo. Ampak, kmetje, ki žagajo in prodajajo svoja drva pa še vedno imajo svojo.
lp
ŽC je sicer čvrsto "zabetoniral" svojo pra-klaftro in jo določil za edino pravo. Ampak, kmetje, ki žagajo in prodajajo svoja drva pa še vedno imajo svojo.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!