Novost SŽ-RailJet 2011 !
Re: Nova SŽ-RailJet 2011 !
Kp-Lj-Je in druge proge na 20 ton ne smejo znižat .Če mi ne bomo meli glavne proge na 22,5 ton do mislim da 2013 nas bo mednarodni promet obšel
Elegy
Re: Nova SŽ-RailJet 2011 !
Planirane linije
kraj 2009. - Beč – Salzburg – Bregenz ( – Zurich)
2010. Beč - Bregenz ( - Zürich)
2010.-2012. Beč - Graz - Maribor - Ljubljana ( - Zagreb)
2010.-2012. Beč - Villach - Venezia/Lienz
2013. Pojačanje linije Beč - Innsbruck - Bregenz (- Zürich)
Vir: http://hr.wikipedia.org/wiki/Railjet
2012 je tu. Obstaja kakšna realna možnost, da bo RailJet res vozil na Emoni? Bral sem, da so nekaj vagonov RailJeta prodali na Češko, pa jih tam tudi ne vozi Siemensova lokomotiva, torej bi eventuelno po našem delu lahko vozila 363.
In September 2011 Siemens agreed the sale of sixteen Railjet trainsets to the Czech State Railways (Ceske Drahy); the sets were originally built for an uncompleted order for ÖBB,[16] CD's trainsets are to be hauled by Skoda's ČD Class 380 electric locomotives.[17]
Vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Railjet
kraj 2009. - Beč – Salzburg – Bregenz ( – Zurich)
2010. Beč - Bregenz ( - Zürich)
2010.-2012. Beč - Graz - Maribor - Ljubljana ( - Zagreb)
2010.-2012. Beč - Villach - Venezia/Lienz
2013. Pojačanje linije Beč - Innsbruck - Bregenz (- Zürich)
Vir: http://hr.wikipedia.org/wiki/Railjet
2012 je tu. Obstaja kakšna realna možnost, da bo RailJet res vozil na Emoni? Bral sem, da so nekaj vagonov RailJeta prodali na Češko, pa jih tam tudi ne vozi Siemensova lokomotiva, torej bi eventuelno po našem delu lahko vozila 363.
In September 2011 Siemens agreed the sale of sixteen Railjet trainsets to the Czech State Railways (Ceske Drahy); the sets were originally built for an uncompleted order for ÖBB,[16] CD's trainsets are to be hauled by Skoda's ČD Class 380 electric locomotives.[17]
Vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Railjet
Re: Nova SŽ-RailJet 2011 !
Obstaja le realna možnost za vožnjo z vagoni od Railjeta brez krmilnega vagona...Railjet pa je strnjena garnitura, ki ima na eni strani krmilni vagon...takoimenovan push-pull sistem.Mičo napisal/-a:
2012 je tu. Obstaja kakšna realna možnost, da bo RailJet res vozil na Emoni? Bral sem, da so nekaj vagonov RailJeta prodali na Češko, pa jih tam tudi ne vozi Siemensova lokomotiva, torej bi eventuelno po našem delu lahko vozila 363.
Močno pa dvomim, da bi ÖBB zaradi dobre volje to sam od sebe predlagal. Če ni interesa pri nas....si predstavljate eno uro v Ljubljani-grafit na grafit ?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nova SŽ-RailJet 2011 !
Ja, ampak predvsem zato, ker jih na Češkem še nimamo. Prvi naj bi prišli koncem leta 2012 ali pričetkom leta 2013, če bodo ČD potrdili pogodbo.Mičo napisal/-a:Bral sem, da so nekaj vagonov RailJeta prodali na Češko, pa jih tam tudi ne vozi Siemensova lokomotiva, torej bi eventuelno po našem delu lahko vozila 363.
To ni problem, krmilni vagon lahko vozi kot navadni, kaj boste morda videli na Češkem, če do časa dostave ne preuredijo programsko opremo. Težava pa je lahko v tem, da Siemens ne mara pogostega odcepljanja lokomotive od garniture.Obstaja le realna možnost za vožnjo z vagoni od Railjeta brez krmilnega vagona...
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Nova SŽ-RailJet 2011 !
Saj krmilni ima navaden kavelj, il lokomotiva je navaden Taurus (že videna na tem forumu ko vleče tovornega na Jesenicah). Mislim da ni problem prebacat lok z ene strani na drugo.cokla napisal/-a:Obstaja le realna možnost za vožnjo z vagoni od Railjeta brez krmilnega vagona...Railjet pa je strnjena garnitura, ki ima na eni strani krmilni vagon...takoimenovan push-pull sistem.Mičo napisal/-a:
2012 je tu. Obstaja kakšna realna možnost, da bo RailJet res vozil na Emoni? Bral sem, da so nekaj vagonov RailJeta prodali na Češko, pa jih tam tudi ne vozi Siemensova lokomotiva, torej bi eventuelno po našem delu lahko vozila 363.
Močno pa dvomim, da bi ÖBB zaradi dobre volje to sam od sebe predlagal. Če ni interesa pri nas....si predstavljate eno uro v Ljubljani-grafit na grafit ?
Pri nas je povsem "normalno" dobiti IC vlak z lokomotivo pripeto na krmilnega, saj v 95% telekomanda ne rade...
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Nova SŽ-RailJet 2011 !
Ne morš ,da verjameš kake gluposti tukaj se zgovarjajo!zbowe napisal/-a:Saj krmilni ima navaden kavelj, il lokomotiva je navaden Taurus (že videna na tem forumu ko vleče tovornega na Jesenicah). Mislim da ni problem prebacat lok z ene strani na drugo.cokla napisal/-a:Obstaja le realna možnost za vožnjo z vagoni od Railjeta brez krmilnega vagona...Railjet pa je strnjena garnitura, ki ima na eni strani krmilni vagon...takoimenovan push-pull sistem.Mičo napisal/-a:
2012 je tu. Obstaja kakšna realna možnost, da bo RailJet res vozil na Emoni? Bral sem, da so nekaj vagonov RailJeta prodali na Češko, pa jih tam tudi ne vozi Siemensova lokomotiva, torej bi eventuelno po našem delu lahko vozila 363.
Močno pa dvomim, da bi ÖBB zaradi dobre volje to sam od sebe predlagal. Če ni interesa pri nas....si predstavljate eno uro v Ljubljani-grafit na grafit ?
Pri nas je povsem "normalno" dobiti IC vlak z lokomotivo pripeto na krmilnega, saj v 95% telekomanda ne rade...
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Novost SŽ-RailJet 2011 !
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.