Sedaj se vse rešuje s takšno konstrukcijo. Verjetno pa je vzrok lažja menjava ob poškodbah.gapi_1 napisal/-a:Morda je že bilo razloženo pa sem spregledal. - Zanima me, ali se sedaj vsi novi stebri vozne mreže postavljajo izključno tako, da se namestijo na vijake, ki so predhodno vzidani v del temelja (pri rekonstrukciji postaji Lj, Kp tov...). Kakšne so prednosti takšne postavitve?
Različni stebri vozne mreže na SŽ
Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ
Praviloma se bo pri vseh začasnih in pa novogradnjah vgrajevalo stebre VM z vijačno pritrditvijo ... res je , da DVM ( drog vozne mreže ) lahko prestaviš prez rezanja-se pravi ga lahko večkrat uporabiš, vendar se ta praksa izredno redko uporablja...poglavitni vzrok tovrstne montaže je, da je s tem olajšana-omogočena izvedba IZOLACIJE droga glede na zemljo katera sta pa po kratkostičnem sistemu ( stari obstoječi način ) drog-tirnica povezana med seboj in s tem odvod blodečih ( stresanih) tokov kateri se zaradi povratne zanke preko tirnice in droga vračajo v ENP in tako preko raznih podzemnih inštalacij ( recimo vodovoda ) poškodujejo DVM in omenjene inštalacije v zemlji ( odnašanje materijala ).cokla napisal/-a:Sedaj se vse rešuje s takšno konstrukcijo. Verjetno pa je vzrok lažja menjava ob poškodbah.gapi_1 napisal/-a:Morda je že bilo razloženo pa sem spregledal. - Zanima me, ali se sedaj vsi novi stebri vozne mreže postavljajo izključno tako, da se namestijo na vijake, ki so predhodno vzidani v del temelja (pri rekonstrukciji postaji Lj, Kp tov...). Kakšne so prednosti takšne postavitve?
Po namestitvi novih DVM se bo ozemljevalo s sondiranjem in kontrolno kratkostično napravo ( tiristorji )...to pa je že daljša zgodba za opis...
Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ
Mogoče malo nezanimivo za koga ampak... ali obstaja kaka tehniška risba teh naših drogov z vsaj približnimi merami? Zanimajo me tudi pritrjevalni elementi voznega voda, tako novi kot stari ter recimo ena približna skica z merami voznega voda med dvema drogovoma na (ravni) progi. Razlog je preprost, v mislih imam eno dioramo pa bi rad tja dal 2 tirno progo z "našo" elektrifikacijo
Goran
Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=33&t=2116Gorchi napisal/-a:Mogoče malo nezanimivo za koga ampak... ali obstaja kaka tehniška risba teh naših drogov z vsaj približnimi merami? Zanimajo me tudi pritrjevalni elementi voznega voda, tako novi kot stari ter recimo ena približna skica z merami voznega voda med dvema drogovoma na (ravni) progi. Razlog je preprost, v mislih imam eno dioramo pa bi rad tja dal 2 tirno progo z "našo" elektrifikacijo
drugi ali tretji post od @Dolfe-ta
Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ
Kolikšna pa je višina spodnje žice (od tirnice)??
LP Andraž
LP Andraž
LP Andraž