Različni stebri vozne mreže na SŽ

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ

Odgovor Napisal/-a cokla »

gapi_1 napisal/-a:Morda je že bilo razloženo pa sem spregledal. :oops: - Zanima me, ali se sedaj vsi novi stebri vozne mreže postavljajo izključno tako, da se namestijo na vijake, ki so predhodno vzidani v del temelja (pri rekonstrukciji postaji Lj, Kp tov...). Kakšne so prednosti takšne postavitve?
Sedaj se vse rešuje s takšno konstrukcijo. Verjetno pa je vzrok lažja menjava ob poškodbah.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ

Odgovor Napisal/-a napajalc »

cokla napisal/-a:
gapi_1 napisal/-a:Morda je že bilo razloženo pa sem spregledal. :oops: - Zanima me, ali se sedaj vsi novi stebri vozne mreže postavljajo izključno tako, da se namestijo na vijake, ki so predhodno vzidani v del temelja (pri rekonstrukciji postaji Lj, Kp tov...). Kakšne so prednosti takšne postavitve?
Sedaj se vse rešuje s takšno konstrukcijo. Verjetno pa je vzrok lažja menjava ob poškodbah.
Praviloma se bo pri vseh začasnih in pa novogradnjah vgrajevalo stebre VM z vijačno pritrditvijo ... res je , da DVM ( drog vozne mreže ) lahko prestaviš prez rezanja-se pravi ga lahko večkrat uporabiš, vendar se ta praksa izredno redko uporablja...poglavitni vzrok tovrstne montaže je, da je s tem olajšana-omogočena izvedba IZOLACIJE droga glede na zemljo katera sta pa po kratkostičnem sistemu ( stari obstoječi način ) drog-tirnica povezana med seboj in s tem odvod blodečih ( stresanih) tokov kateri se zaradi povratne zanke preko tirnice in droga vračajo v ENP in tako preko raznih podzemnih inštalacij ( recimo vodovoda ) poškodujejo DVM in omenjene inštalacije v zemlji ( odnašanje materijala ).
Po namestitvi novih DVM se bo ozemljevalo s sondiranjem in kontrolno kratkostično napravo ( tiristorji )...to pa je že daljša zgodba za opis...
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Mogoče malo nezanimivo za koga ampak... ali obstaja kaka tehniška risba teh naših drogov z vsaj približnimi merami? Zanimajo me tudi pritrjevalni elementi voznega voda, tako novi kot stari ter recimo ena približna skica z merami voznega voda med dvema drogovoma na (ravni) progi. Razlog je preprost, v mislih imam eno dioramo pa bi rad tja dal 2 tirno progo z "našo" elektrifikacijo :)
Goran
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ

Odgovor Napisal/-a grega »

Gorchi napisal/-a:Mogoče malo nezanimivo za koga ampak... ali obstaja kaka tehniška risba teh naših drogov z vsaj približnimi merami? Zanimajo me tudi pritrjevalni elementi voznega voda, tako novi kot stari ter recimo ena približna skica z merami voznega voda med dvema drogovoma na (ravni) progi. Razlog je preprost, v mislih imam eno dioramo pa bi rad tja dal 2 tirno progo z "našo" elektrifikacijo :)
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=33&t=2116
drugi ali tretji post od @Dolfe-ta
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ehhh, kako sem pa to zgrešil? :oops:
Goran
andrazon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 510
Pridružen: 07.07.2011, 20:23

Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ

Odgovor Napisal/-a andrazon »

Kolikšna pa je višina spodnje žice (od tirnice)??

LP Andraž
LP Andraž
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Različni stebri vozne mreže na SŽ

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Odgovori