Ureditev prog
Re: Ureditev prog
Na Trojanah je geološka sestava še veliko težja kot v kraškem svetu kajti pod Trojanami imaš premog in ostale sedimentne kamnine, ki niso trdne in ne držijo same tunela. Ampak le malo bolj severno od Trojan pa teh kamnin že ni več tako, da bi se z majhnim lokom brez težav izognil temu.
Drugače pa se tudi meni zdi, da bi morala proga čez savinjsko dolino biti cenjša od zasavske in bi res rad vedel, zakaj hočejo narediti progo čez Zasavje.
Drugače pa se tudi meni zdi, da bi morala proga čez savinjsko dolino biti cenjša od zasavske in bi res rad vedel, zakaj hočejo narediti progo čez Zasavje.
...
Re: Ureditev prog
Iz Trojanskega predora so zvozili na neprimerno deponijo samo lapor in podobno
Še slika deponije.
P.S.: upam, da ne zasuje še koga.
Še slika deponije.
P.S.: upam, da ne zasuje še koga.
Re: Ureditev prog
Takih projektov v Sloveniji za časa našega življenja ne bomo videli. In tudi ne za 10 mlrd €, za tri do petkratnik omenjene vsote bi se pa že dalo pogovarjati. Kdo bo to plačal? Država? Saj smo ja vsak dan bolj zadolženi, tako kot cel svet. Privatni kapital? Lepo vas prosim. Privatni kapital zanima maksimalni donos ob minimalnem vložku. Se pravi hitra proga po Sloveniji za prevoz potnikov je brezveze, ker bi bile kakšne tri postaje. In od kod bi naj potniki prišli? Saj nimamo milijonskih mest. Tovor pa ja...ampak niso potrebne takšne hitre proge, le malo več ameriške miselnosti pa bo šlo.
Re: Ureditev prog
Saj to je vsem jasno,da financiranje preko eno ali dvoletnih proračunskih planov države ni ustrezno.Se je lepo pokazalo pri gradnji avtocest.Zato bi bil čas,da začnejo razmišljati o sistemu javno-zasebno partnerstvo.Ni to nobena razprodaja ali bau-bau.To se počne v svetu že desetletja in tako gradijo svojo infrastrukturo vse preudarne in pametne države.In se s tem izognejo nepotrebnemu izčrpavanju države.In če dodamo še slovenski fenomen "Gradbenih baronov" je vsaka taka samostojno-proračunska obveza države finančni samomor.Pa sem že pisaril o Romunski novogradnji Bucuresti-Constanta,pripravljeno imajo že novo in to je Bucharest - Baneasa - Fetesti.141 km po najnovejših standardih zgrajene proge za osne pritiske 25t/os.Skozi javno-zasebno partnerstvo sfinancirano in s ceno 322.5 MIO eur.Pa da ne bo pomote,prog v Romuniji ne gradijo Kavkaški barbari ampak Nemška podjetja v sodelovanju z domačimi.
Pa samo za primerjavo,modernizacija obstoječe Koperske proge bo stala 127 MIO eur,drugi tir pa še naslednjih 900 MIO eur.In to za 40km proge,kar je malo večji industrijski tir luke v Hamburgu.
Ste inteligentna bitja,potegnite 1 in 2 skupaj pa vam bo vse jasno.
Pa samo za primerjavo,modernizacija obstoječe Koperske proge bo stala 127 MIO eur,drugi tir pa še naslednjih 900 MIO eur.In to za 40km proge,kar je malo večji industrijski tir luke v Hamburgu.
Ste inteligentna bitja,potegnite 1 in 2 skupaj pa vam bo vse jasno.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ureditev prog
Cene, ki sem jih podal temeljijo izključno na pošteni gradnji. Kako se je pri nas gradilo avtoceste me ne zanima...
Glede smiselnosti gradnje hitrih prog med majhnimi mesti pa takole. Za primerjavo recimo Avstrija gradi popolnoma novo 125 km hitro progo Koralmbahn od Gradca (258,605 prebivalcev) do Celovca (92,404 prebivalcev), ki bo omogočala hitrosti do 200 km/h, čez glavni 33 km tunel Koralmtunnel pa do 250 km/h. Dela bodo stala približno 5,1 milijarde €. Avstrijska gostota prebivalstva je 99 prebivalcev na kvadratni kilometer Slovenska pa 101 prebivalcev na kvadratni kilometer. Tovor, ki ga bodo prepeljali po Koralmbahnu pa bo verjetno bistveno manjši, kot če bi pri nas zgradili tako progo.
Ceno 10 milijard € v 20 letih bi po mojem mnenju država prenesla. Leta 1994 smo imeli bistveno manjši BDP na prebivalca, kot pa ga imamo danes, pa smo se vseeno spustili v 16 letni projekt s težo 6 milijard €. Ali pa se naredi tako kot je napisal Nurmi.
Ključno pri bistvenem izboljšanju naših železnic bi bil po mojem mnenju poleg predora na progi od Celja do Ljubljane, še 8,4 km predor od Borovnice do Rakeka.
Predor od Savinjske doline, do Ljubljanske kotline bi po mojih predstavah potekal 4 km SZ in 4 km S od Trojan.
Lep pozdrav
Glede smiselnosti gradnje hitrih prog med majhnimi mesti pa takole. Za primerjavo recimo Avstrija gradi popolnoma novo 125 km hitro progo Koralmbahn od Gradca (258,605 prebivalcev) do Celovca (92,404 prebivalcev), ki bo omogočala hitrosti do 200 km/h, čez glavni 33 km tunel Koralmtunnel pa do 250 km/h. Dela bodo stala približno 5,1 milijarde €. Avstrijska gostota prebivalstva je 99 prebivalcev na kvadratni kilometer Slovenska pa 101 prebivalcev na kvadratni kilometer. Tovor, ki ga bodo prepeljali po Koralmbahnu pa bo verjetno bistveno manjši, kot če bi pri nas zgradili tako progo.
Ceno 10 milijard € v 20 letih bi po mojem mnenju država prenesla. Leta 1994 smo imeli bistveno manjši BDP na prebivalca, kot pa ga imamo danes, pa smo se vseeno spustili v 16 letni projekt s težo 6 milijard €. Ali pa se naredi tako kot je napisal Nurmi.
Ključno pri bistvenem izboljšanju naših železnic bi bil po mojem mnenju poleg predora na progi od Celja do Ljubljane, še 8,4 km predor od Borovnice do Rakeka.
Predor od Savinjske doline, do Ljubljanske kotline bi po mojih predstavah potekal 4 km SZ in 4 km S od Trojan.
Lep pozdrav
Re: Ureditev prog
Lepo da fantazirate o novih progah v Sloveniji ampak vsi ste pozabili na Koroško. Očitno smo na Koroškem dobri samo, da nam davke pobirajo saj od tega dreka od slovenske države tak nič ne dobimo. Avtoceste nismo dobili in zgleda nam bojo še to edino progo uničili.
LP
Re: Ureditev prog
@Aleš664 kolikor vem je hitra cesta Celje-Dravograd-Avstrijska meja zajeta v NPIA. Samo se pojavljajo problemi pri umestitvi v prostor predvsem na območju Celja, kjer so ljudje proti temu, da bi šla mimo njihovih krajev oz. po njihovih poljih (in najhuje je ko rečejo, saj mi že imamo ac in ne rabimo še hitre ceste ).
Re: Ureditev prog
Aleš, se mi zdi, da boste imeli na koncu samo vi hitro progo, sicer malo preko meje, ampak se vsaj ve, da bo...
Re: Ureditev prog
Torej, da napišem še jaz svoje:
Trst-Divača:zadostna hitrost je 200km/h, novogradnja proge
Koper-Divača: po mojem mnenju je primerna hitrost 160km/h, seveda novogradnja proge
Divača-Jelšane:ni pomembnejša proga, pa vendar bi bilo pametno imeti progo za 160km/h
Divača-Ljubljana:Novogradnja proge za nekje 200-250 km/h
Ljubljana-Brnik:Nova proga za hitrosti 250km/h
Brnik-Jesenice:Nova proga za hitrosti od 160km/h do 200km/h
Ljubljana-Zidani most:Nova proga za hitrosti 250km/h
Zidani most-meja s Hrvaško:Nova proga za hitrosti 250km/h, del obnova za hitrosti(koliko je že maksimun )
Zidani most- Celje:Nova proga za hitrosti 200km/h
Celje-Pragersko: obnova proge za hitrosti 250km/h
Pragersko-Šentilj:obnova proge za hitrosti 200km/h
Pragersko- Ormož-Hodoš.obnova proge za hitrosti od 160km/h do 200km/h
Trst-Divača:zadostna hitrost je 200km/h, novogradnja proge
Koper-Divača: po mojem mnenju je primerna hitrost 160km/h, seveda novogradnja proge
Divača-Jelšane:ni pomembnejša proga, pa vendar bi bilo pametno imeti progo za 160km/h
Divača-Ljubljana:Novogradnja proge za nekje 200-250 km/h
Ljubljana-Brnik:Nova proga za hitrosti 250km/h
Brnik-Jesenice:Nova proga za hitrosti od 160km/h do 200km/h
Ljubljana-Zidani most:Nova proga za hitrosti 250km/h
Zidani most-meja s Hrvaško:Nova proga za hitrosti 250km/h, del obnova za hitrosti(koliko je že maksimun )
Zidani most- Celje:Nova proga za hitrosti 200km/h
Celje-Pragersko: obnova proge za hitrosti 250km/h
Pragersko-Šentilj:obnova proge za hitrosti 200km/h
Pragersko- Ormož-Hodoš.obnova proge za hitrosti od 160km/h do 200km/h
Re: Ureditev prog
Dejte najprej malo pogledat kaj se bo v bližnji ali daljni prihodnosti sploh delalo.
+ še Ljubljansko železniško omrežje.
+nov tir do Kopra
Proga se trenutno že modernizira za Vmax do 160km/h.Pragersko- Ormož-Hodoš.obnova proge za hitrosti od 160km/h do 200km/h
Do Maribora je že Vmax 160km/h. Naprej do šentilja se bo gradilo nova dva tira (delno po sedanji trasi) Vmax 120km/hPragersko-Šentilj:obnova proge za hitrosti 200km/h
Gradilo se bo novo progo za 160km/hLjubljana-Brnik:Nova proga za hitrosti 250km/h
Brnik-Jesenice:Nova proga za hitrosti od 160km/h do 200km/h
+ še Ljubljansko železniško omrežje.
+nov tir do Kopra
Re: Ureditev prog
dingo napisal/-a:Dejte najprej malo pogledat kaj se bo v bližnji ali daljni prihodnosti sploh delalo.
Proga se trenutno že modernizira za Vmax do 160km/h.Pragersko- Ormož-Hodoš.obnova proge za hitrosti od 160km/h do 200km/h
Do Maribora je že Vmax 160km/h. Naprej do šentilja se bo gradilo nova dva tira (delno po sedanji trasi) Vmax 120km/hPragersko-Šentilj:obnova proge za hitrosti 200km/h
Gradilo se bo novo progo za 160km/hLjubljana-Brnik:Nova proga za hitrosti 250km/h
Brnik-Jesenice:Nova proga za hitrosti od 160km/h do 200km/h
+ še Ljubljansko železniško omrežje.
+nov tir do Kopra
Jaz bi bil zadovoljen že, če bi se iz nove gorenjske proge, ki se bo očitno v doglednem času delala in bo na Jesenice prišla po zadnjih kilometrih bohinjske proge, naredilo direktni odcep proti Novi Gorici. To bi omogočilo vožnjo direktnih regionalnih vlakov, ki bi bili proti Posočju konkurenčni cestam.
Re: Ureditev prog
Lepo je imeti veliko idej, toda treba je kaj narediti. Takoj bi se morali lotiti majhnih stvari, ker za velike ni denarja. na obstoječih progah bi morali zapreti čimveč cestnih prehodov in jih spremeniti v nadvoze in podvoze. če bi še izboljšali osno obremenitev in poravnali nekaj ovinkov bi bil to lep začetek. lahko bi se lotili tudi drugega tira iz Ljubljane vsaj do Medvod kar ob starem. Bi pa bilo lepo, če bi v enem letu bilo vsaj kakih 10 gradbišč odprtih. Hitro bi se izboljšala varnost hitrost in pretočnost, ko pa bodo spet boljši časi pa hitre proge.
Na žalost pa je iz vsega bore malo, največ pa govorjenja, pisave študij in raznih belih in modrih knjig, delajo se utopični načrti, realizacije pa ni. Seveda bi bilo lepo imeti progo naravnost v MB ali ZG, ampak bolje vsaj nekaj malega hitro kot veliko čez xy let.
Na žalost pa je iz vsega bore malo, največ pa govorjenja, pisave študij in raznih belih in modrih knjig, delajo se utopični načrti, realizacije pa ni. Seveda bi bilo lepo imeti progo naravnost v MB ali ZG, ampak bolje vsaj nekaj malega hitro kot veliko čez xy let.
Re: Ureditev prog
pa ko bi za začetek vsaj počasne spravili na redno hitrost! Že to je znanstvena fantastika.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ureditev prog
No, ko smo že pri konkretnih predlogih oz. izboljšavah. Slišal sem informacijo, da naj bi se letos posodobili dve postaji na Bohinjski progi. Ena izmed njih naj bi bilo Grahovo. Posodobili naj bi signale, kretnice in uvedli avtomatske zapornice. Ali veste kaj bolj konkretnega o tem ?
Re: Ureditev prog
Saj opreme majo dosti iz proge proti Kopru. Verjetno pa bi @Nurmi več vedel koliko je v tem resnice.