dingo napisal/-a:Tale Nurmi ga pa res biksa
No pa da se vrnemo nazaj na temo ureditev prog.
Ja res je...prva postaja bo Grahovo, projektna naloga je že napisana, samo izvesti je še potrebno. Uporabili bodo opremo iz Koprske proge. Potem bodo postopoma nadaljevali, glede na to koliko stare opreme bo uporabno.
Katere postaje na bohinjski progi pa sploh še imajo likovne signale. Poleg Grahovega sem jih videl še na postajah Most na Soči, Prvačina in pa Volčja Draga. Je to to? Kako pa je na ostalih postajah. So opremljene z ERSVN (kot Štanjel pa Anhovo) ali imajo samo postavljalno mizo za signale, kretnice pa so ročne, kot npr. na postajah Grosuplje, Ivančna Gorica...
Kako je na ostalih postajah? Saj si jih skoraj vse naštel...
Po mojem spominu bi bilo tako: (smer Jesenice- Nova Gorica- Sežana)
Jesenice...
1) Bled- Jezero: elektromehanske SVN- komandni blok tipa Rank v prometnem uradu, dve kretniški postojanki s pripadajočima EM blokoma, iz katerih s pomočjo žicevodov upravljajo s kretnicami. Signali so svetlobni, ni izvoznih signalov. Postaja ni neprekinjeno zasedena.
2) Bohinjska Bistrica: elektromehanske SVN- Komandni blok tipa Rank v prometnem uradu, kretniška postojanka na A strani postaje, kretniški stolp na B strani, oba opremljena z EM blokom. Kretnice se postavljajo z žicevodi. Signali so svetlobni. Postaja je neprekinjeno zasedena.
3) Podbrdo: elektromehanske SVN- komandni blok tipa Rank v prometnem uradu, dve kretniški postojanki s pripadajočima EM blokoma, iz katerih s pomočjo žicevodov upravljajo s kretnicami. Signali so svetlobni. Postaja ni neprekinjeno zasedena.
4) Grahovo ob Bači: elektromehanske SVN- komandni blok tipa Rank v prometnem uradu, dve kretniški postojanki s pripadajočima EM blokoma, iz katerih s pomočjo žicevodov upravljajo s kretnicami. Signali so likovni, ponoči so razsvetljeni s pomočjo elektrike iz fotocelic. Izvoznih signalov ni. V postajnem območju je tudi potni prehod z mehanskimi zapornicami. Postaja ni neprekinjeno zasedena.
5) Most na Soči: elektromehanske SVN- komandni blok tipa Rank v prometnem uradu, dve kretniški postojanki s pripadajočima EM blokoma, iz katerih s pomočjo žicevodov upravljajo s kretnicami. Signali so likovni, ponoči so razsvetljeni s pomočjo elektrike iz fotocelic. Postaja je stalno zasedena.
6) Anhovo: elektrorelejna SVN, svetlobni signali, ni ASN baliz. Stalno zasedena.
7) Nova Gorica: postaja je čuden hibrid SVN, signali so svetlobni. Stalno zasedena.
Prvačina- cepišče: ključevna odvisnost, dve kretniški območji, vsako s svojo centralno ključavnico in postavljalno napravo za likovne signale, ki imajo električno napajanje iz fotocelic. Glede zasedenosti nimam podatka.
9) Štanjel: elektrorelejna SVN, svetlobni signali, ni ASN baliz, o zasedbi ni podatkov.
10) Kreplje- nezasedeno cepišče: mehanska postavljalna naprava, kretnice se prestavljajo z žicevodi, signali in predsignali likovni.
Sežana...
Na bivših postajah (Dutovlje, Volčja Draga, Plave, Kanal) so odstranili likovne signale, ponekod tudi kretnice (Dutovlje, Plave).