ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Navsezadnje je na Jesenicah potniška blagajna in oni bi lahko (morali) poskrbeti za ustrezno obveščanje potnikov. Morda pa je cilj vsega tega potnikom ponuditi čim več adrenalinskih užitkov, saj do zadnjega trenutka ne veš kje je vlak in ko ga slučajno najdeš, si še vedno v strahu ali je pravi.
Na železnici pač dogaja.
Na železnici pač dogaja.
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Hm, ne vem, Kaj poreče sindikat..., ker to menda ni v opisu dela prometnika...mateja napisal/-a: Spreminja pa jih lahko prometnik, ki se sprehodi po postaji dvakrat na dan.
Lep dan
Tomaž
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Tomy napisal/-a:Hm, ne vem, Kaj poreče sindikat..., ker to menda ni v opisu dela prometnika...mateja napisal/-a: Spreminja pa jih lahko prometnik, ki se sprehodi po postaji dvakrat na dan.
Lep dan
Tomaž
Sindikat nima s tem prav nič. Vse je stvar organizacije dela in določitev pristojnosti, kjer pa vlada red le takrat, ko si posamezniki lahko lastijo zasluge. Takrat je to MOJE, ko pa je treba reševati zadeve, pa je problem vse prevečkrat NAŠ.
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Hm, ne bit naivno prepričan, da moj zgornji scenarij ni nemogoč!
Se je že zgodilo, sicer v čisto neki drugi panogi in dejavnosti....
Lep dan
Tomaž
Se je že zgodilo, sicer v čisto neki drugi panogi in dejavnosti....
Lep dan
Tomaž
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Ja, Tomaž, imaš prav. Kjer je preveč petelinov na istem kupu gnoja, je takšna stvar pripraven povod za ravs.
V urejeni firmi se zato formira komisija (katere člani se menjajo pogosteje kot pa so sestanki te komisije), ki pripravi predlog spremembe sistematizacije in pravilnikov, potem pa ta predlog obravnavajo socialni partnerji ...
Če po nekem čudežu vse skupaj pride skozi, ni več težave da ne bi prometnik fural še obveščanja zainteresiranih javnosti ...
V urejeni firmi se zato formira komisija (katere člani se menjajo pogosteje kot pa so sestanki te komisije), ki pripravi predlog spremembe sistematizacije in pravilnikov, potem pa ta predlog obravnavajo socialni partnerji ...
Če po nekem čudežu vse skupaj pride skozi, ni več težave da ne bi prometnik fural še obveščanja zainteresiranih javnosti ...
LP, Metod
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Sedaj so definitivno drugi časi in tega "preseravanja", razen pri mogoče kakšnem lokalnem "šerifu", ni več.
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Ne vem, pri katerem lokalnem šerifu si ti, jaz poznam kar nekaj podjetij, kjer stvari še vedno tako funkcionirajo (ali pa celo čedalje bolj). Sicer pa sem poudaril "urejeno" firmo
Pa da bo jasno, moj (karikirani) postopek se uporabi samo tam, kjer je interes za ureditev razmer pri vseh udeleženih bolj majhen. Se bojim, da je način obveščanja potnikov na Jeseniški ŽP za odgovorne (ali "odgovorne") v Ljubljani zelo obroben problem in ni volje za operativno reševanje te težave. Ko bi prišli na primer do vprašanja, ali je naloga hišnika, da prenese velik fikus v pravkar obnovljeno pisarno šefa ustreznega ranga, bi se takšna naloga zelo hitro znašla v opisu delovnega mesta.
Za povrh pa še anekdota iz tako opevane zahodne Evrope (izpred nekaj let): v nekem raziskovalnem inštitutu v Franciji je z izmenjavo delalo kar nekaj visoko izobraženih ljudi iz srednje in vzhodne Evrope. In je prišlo do razmajane kljuke na vratih ene izmed pisarn. Čez čas se je en "vzhodnjak" (ne, nisem bil jaz ) lotil popravila kljuke (potrebno je bilo malo zategniti vijake). Francoz ga je zgroženo vprašal, kaj da dela in ali si želi, da ga toži sindikat?! Na vprašanje zakaj sindikat mu je Francoz odgovoril, da s takim samoiniciativnim popravilom odjeda delovno mesto vzdrževalcu (hišniku).
Pa da bo jasno, moj (karikirani) postopek se uporabi samo tam, kjer je interes za ureditev razmer pri vseh udeleženih bolj majhen. Se bojim, da je način obveščanja potnikov na Jeseniški ŽP za odgovorne (ali "odgovorne") v Ljubljani zelo obroben problem in ni volje za operativno reševanje te težave. Ko bi prišli na primer do vprašanja, ali je naloga hišnika, da prenese velik fikus v pravkar obnovljeno pisarno šefa ustreznega ranga, bi se takšna naloga zelo hitro znašla v opisu delovnega mesta.
Za povrh pa še anekdota iz tako opevane zahodne Evrope (izpred nekaj let): v nekem raziskovalnem inštitutu v Franciji je z izmenjavo delalo kar nekaj visoko izobraženih ljudi iz srednje in vzhodne Evrope. In je prišlo do razmajane kljuke na vratih ene izmed pisarn. Čez čas se je en "vzhodnjak" (ne, nisem bil jaz ) lotil popravila kljuke (potrebno je bilo malo zategniti vijake). Francoz ga je zgroženo vprašal, kaj da dela in ali si želi, da ga toži sindikat?! Na vprašanje zakaj sindikat mu je Francoz odgovoril, da s takim samoiniciativnim popravilom odjeda delovno mesto vzdrževalcu (hišniku).
LP, Metod
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
V dobri firmi z odgovornim in prodornim vodstvom sindikat ni potreben.(Igor Akrapovič) Na železnici jih je pa toliko,da jih zaposleni ne znamo prešteti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
To je zdaj dokončano in bi moralo biti brez napak.
Jesenice-Nova Gorica
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... ZnalU/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Nova Gorica-Sežana
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... R3cjA/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Seznam križanj
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... hQVnc/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Argumenti za uvedbo novih vlakov
https://docs.google.com/document/d/1pvf ... vxXr4/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Možne trase muzejskega vlaka
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... dDb1k/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Lp
Jesenice-Nova Gorica
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... ZnalU/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Nova Gorica-Sežana
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... R3cjA/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Seznam križanj
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... hQVnc/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Argumenti za uvedbo novih vlakov
https://docs.google.com/document/d/1pvf ... vxXr4/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Možne trase muzejskega vlaka
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... dDb1k/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Lp
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Napačen tvoj sestave vozni red.... , IC/MV 501/500 je lastnik in bivši vozni red za Ljubljana do Maribor in Ljubljana!zelencek napisal/-a:To je zdaj dokončano in bi moralo biti brez napak.
Jesenice-Nova Gorica
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... ZnalU/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Nova Gorica-Sežana
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... R3cjA/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Seznam križanj
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... hQVnc/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Argumenti za uvedbo novih vlakov
https://docs.google.com/document/d/1pvf ... vxXr4/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Možne trase muzejskega vlaka
https://docs.google.com/file/d/0B_E80RT ... dDb1k/edit" onclick="window.open(this.href);return false;
Lp
IC 500 iz ob 17:00 je ne dobro in veliko napake... hehe zaradi okvari tovorni vlak iz KP Luka .
za IC iz Js do Kp ne bo nikoli , premalo ljudje da samo ostane za navada vlak "PV" .
bo letos bo sestanek za novo vozni red za 2015. mogoče novo IC 152/153 in 154/155 za Graz Hbf-Koper-Graz Hbf
154 "Koper" iz Kp cca 6:45 do Graz 13:01 in IC 155 ;Graz 14:38-Mb 15:41/15:45-Koper 20:33 (dobro zveza iz Graz za Dunaj 13:26 "RJ" ,Praga 14:26"RJ",Innsbruck 13:45 "IC",Waršawa ??:?? "EC")
153 Graz Hbf 05:38-Mb 6:39/7:00-Kp 11:38 in IC 152 Kp 15:01-Mb 19:52/20:05- Graz 21:03 (še ni uradno, ta mesec marcu sestanek SŽ in OBB)
lp,miro
p.s.
tvoj sanja za IC iz Js do Kp , seveda da lahko števlika za zahod (SLO) 550 , pa RG 650 , danes vozi 652/653 iz do Sežana in Lj !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Po moje je to to
https://drive.google.com/folderview?id= ... =drive_web" onclick="window.open(this.href);return false;
https://drive.google.com/folderview?id= ... =drive_web" onclick="window.open(this.href);return false;
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Objavljen vozni red je vsekakor vreden upoštevanja, saj ni napisan "po vesoljsko", ampak z upoštevanjem trenutnega stanja na Bohinjski progi. Všeč mi je tudi, ker so uvedbe novih vlakov dobro argumentirane.
Nekaj pripomb pa imam vseeno:
1. Sestava IC vlaka: v kolikor bi vlak vozil iz Beljaka, bi bilo bolje, če bi vozil v sestavi klimatiziranih OeBB vagonov. Na primer: 2-5x Bmz ali Bmpz (mislim da so vagoni brez kupejev primernejši za Bohinjko, najbolje je narediti nekakšno "mešano" sestavo), 1x ABmz in 1x Dmz ali SŽ Dls. Ter seveda 1x SŽ Bl, ki bi služil kot "foto vagon" (z okni za odpiranje). Možno bi bilo tudi namesto ABmz in prtljažnega vagona v sestavo dodati vagon ADmpsz (1. razred + prtljažni oddelek).
2. Muzejski vlak: najboljša od ponujenih tras je ob 16.11 (trasa 02). S tem bi se nekoliko skrajšal izlet v Brda. Vendar pa tu zelo moti 45 min postanka v Bohinjski Bistrici, kar je morda nekoliko pretirano. Čeprav muzejski vlak na vzponu po Baški grapi marsikdaj naredi zamudo, povrhu pa na vožnji iz NG proti Jesenicam manjka en daljši postanek za fotografiranje lokomotive, obrnjene v pravo smer. Tako bi se dalo ta postanek v Boh. Bistrici izkoristiti še za kaj, recimo za "foto vožnjo" s polno paro skozi postajo.
Pozabil pa si na traso muzejskega vlaka ob nedeljah (NG-Bled-NG)!
Nekaj pripomb pa imam vseeno:
1. Sestava IC vlaka: v kolikor bi vlak vozil iz Beljaka, bi bilo bolje, če bi vozil v sestavi klimatiziranih OeBB vagonov. Na primer: 2-5x Bmz ali Bmpz (mislim da so vagoni brez kupejev primernejši za Bohinjko, najbolje je narediti nekakšno "mešano" sestavo), 1x ABmz in 1x Dmz ali SŽ Dls. Ter seveda 1x SŽ Bl, ki bi služil kot "foto vagon" (z okni za odpiranje). Možno bi bilo tudi namesto ABmz in prtljažnega vagona v sestavo dodati vagon ADmpsz (1. razred + prtljažni oddelek).
2. Muzejski vlak: najboljša od ponujenih tras je ob 16.11 (trasa 02). S tem bi se nekoliko skrajšal izlet v Brda. Vendar pa tu zelo moti 45 min postanka v Bohinjski Bistrici, kar je morda nekoliko pretirano. Čeprav muzejski vlak na vzponu po Baški grapi marsikdaj naredi zamudo, povrhu pa na vožnji iz NG proti Jesenicam manjka en daljši postanek za fotografiranje lokomotive, obrnjene v pravo smer. Tako bi se dalo ta postanek v Boh. Bistrici izkoristiti še za kaj, recimo za "foto vožnjo" s polno paro skozi postajo.
Pozabil pa si na traso muzejskega vlaka ob nedeljah (NG-Bled-NG)!
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
TGV Lyria napisal/-a:Objavljen vozni red je vsekakor vreden upoštevanja, saj ni napisan "po vesoljsko", ampak z upoštevanjem trenutnega stanja na Bohinjski progi. Všeč mi je tudi, ker so uvedbe novih vlakov dobro argumentirane.
Nekaj pripomb pa imam vseeno:
1. Sestava IC vlaka: v kolikor bi vlak vozil iz Beljaka, bi bilo bolje, če bi vozil v sestavi klimatiziranih OeBB vagonov. Na primer: 2-5x Bmz ali Bmpz (mislim da so vagoni brez kupejev primernejši za Bohinjko, najbolje je narediti nekakšno "mešano" sestavo), 1x ABmz in 1x Dmz ali SŽ Dls. Ter seveda 1x SŽ Bl, ki bi služil kot "foto vagon" (z okni za odpiranje). Možno bi bilo tudi namesto ABmz in prtljažnega vagona v sestavo dodati vagon ADmpsz (1. razred + prtljažni oddelek).
2. Muzejski vlak: najboljša od ponujenih tras je ob 16.11 (trasa 02). S tem bi se nekoliko skrajšal izlet v Brda. Vendar pa tu zelo moti 45 min postanka v Bohinjski Bistrici, kar je morda nekoliko pretirano. Čeprav muzejski vlak na vzponu po Baški grapi marsikdaj naredi zamudo, povrhu pa na vožnji iz NG proti Jesenicam manjka en daljši postanek za fotografiranje lokomotive, obrnjene v pravo smer. Tako bi se dalo ta postanek v Boh. Bistrici izkoristiti še za kaj, recimo za "foto vožnjo" s polno paro skozi postajo.
Pozabil pa si na traso muzejskega vlaka ob nedeljah (NG-Bled-NG)!
Je pa tudi problem v križanju vlakov kajti večina postaj dela le 12 ur. Navedel bom postaje in ure kateri vlaki se nemorejo križat na tej postaji.
- BLED JEZERO (5:55 LP 4202 in LP 4203) in (19:53 LP 4219 in IC 550/RG 1650)
- PODBRDO (5:23 LP 4202 in LP 4209) za ta vlak pa nisem siguren (6:27 LP 4203 in RG 600)
- GRAHOVO (20:38 LP 4220 in LP 4219)
- AVTOVLAK 860 nemore priti na 1 tir saj je takrat postaja zaprta.
Če bi se dalo uvesti delovni čas postaj tako:
PODBRDO (delovni čas 5:15-20:15) 15 ur
GRAHOVO (delovni čas 6:45-20:45) 14 ur
BLED JEZERO (delovni čas 5:50-20:00) 14 ur
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Neke prilagoditve bi bilo potrebno sprejeti tako ali tako. Pa saj morajo biti drugače postaje vedno zasedene, ko vlak pelje mimo, saj na Bohinjki ni APBja api česa podobnega Neke prilagoditve bi bilo potrebno sprejeti tako ali tako Pa saj morajo biti drugače postaje vedno zasedene ko vlak pelje mimo saj na Bohinjki ni APBjaOBB napisal/-a:TGV Lyria napisal/-a:Objavljen vozni red je vsekakor vreden upoštevanja, saj ni napisan "po vesoljsko", ampak z upoštevanjem trenutnega stanja na Bohinjski progi. Všeč mi je tudi, ker so uvedbe novih vlakov dobro argumentirane.
Nekaj pripomb pa imam vseeno:
1. Sestava IC vlaka: v kolikor bi vlak vozil iz Beljaka, bi bilo bolje, če bi vozil v sestavi klimatiziranih OeBB vagonov. Na primer: 2-5x Bmz ali Bmpz (mislim da so vagoni brez kupejev primernejši za Bohinjko, najbolje je narediti nekakšno "mešano" sestavo), 1x ABmz in 1x Dmz ali SŽ Dls. Ter seveda 1x SŽ Bl, ki bi služil kot "foto vagon" (z okni za odpiranje). Možno bi bilo tudi namesto ABmz in prtljažnega vagona v sestavo dodati vagon ADmpsz (1. razred + prtljažni oddelek).
2. Muzejski vlak: najboljša od ponujenih tras je ob 16.11 (trasa 02). S tem bi se nekoliko skrajšal izlet v Brda. Vendar pa tu zelo moti 45 min postanka v Bohinjski Bistrici, kar je morda nekoliko pretirano. Čeprav muzejski vlak na vzponu po Baški grapi marsikdaj naredi zamudo, povrhu pa na vožnji iz NG proti Jesenicam manjka en daljši postanek za fotografiranje lokomotive, obrnjene v pravo smer. Tako bi se dalo ta postanek v Boh. Bistrici izkoristiti še za kaj, recimo za "foto vožnjo" s polno paro skozi postajo.
Pozabil pa si na traso muzejskega vlaka ob nedeljah (NG-Bled-NG)!
Je pa tudi problem v križanju vlakov kajti večina postaj dela le 12 ur. Navedel bom postaje in ure kateri vlaki se nemorejo križat na tej postaji.
- BLED JEZERO (5:55 LP 4202 in LP 4203) in (19:53 LP 4219 in IC 550/RG 1650)
- PODBRDO (5:23 LP 4202 in LP 4209) za ta vlak pa nisem siguren (6:27 LP 4203 in RG 600)
- GRAHOVO (20:38 LP 4220 in LP 4219)
- AVTOVLAK 860 nemore priti na 1 tir saj je takrat postaja zaprta.
Če bi se dalo uvesti delovni čas postaj tako:
PODBRDO (delovni čas 5:15-20:15) 15 ur
GRAHOVO (delovni čas 6:45-20:45) 14 ur
BLED JEZERO (delovni čas 5:50-20:00) 14 ur
Ironično je, da sem v soboto na ski vlaku slišal od nekih drugih smučarjev, da zelo manjka povezava do Kopra za ski vlak in pa za kopalni vlak: ni lepšega kot iz osrčja gora na morje.
Moj VR ponuja oboje in še več. Res bi bilo the best, če bi Bohinjka dobila svoj IC vlak (ime bi lahko bilo npr. Burja ali pa Alpe ekspress ali Jadran, Adriatik, Kras, Bača, Bohinj, Bled, Karavanke, Soriška planina, Alpe-Soča-Jadran, Koper,... nekaj podobnega).
Bil bi pa glede na veze z Ljubljano in ugoden vozni red in čas vožnje IC 550, 551 (saj je to pravilna označba, kajne?) najverjetneje nabito poln. Nekaj takega kot Pohorc ali pa Citadella pred 2 letoma, ko je Regan vlekel še SŽ vagone.
Kaj pravite na to? Nekaj takega je za turistično progo več kot nujno.
Lp
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE
Za začetek bi vlak Koper -Beljak lahko vozil samo čez vikend in praznike. Bojim pa se, da vse te debate o IC vlakih na Bohinjski progi povzročajo samo krče nekaterih mišic (tistih za smeh) pri vodilnih v Ljubljani, ki o tem odločajo. Če sploh to kdo bere?
preglednik