ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Timy »

Vsi ti vlaki bodo vozili, ko bodo svizci leteli. Če še ne veste, tudi v Anhovem kmalu ne bo več križanj vlakov.
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a mateja »

Ker?
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a preglednik »

... je v ozadju maščevanje za vse to, o čemer razglabljamo na tem forumu. Sami smo si krivi....
preglednik
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Hvala bogu je forum,da navadni smrtniki vejo kaj se dogaja.Izvedli bodo samo tisto,kar delajo že 20 let.Zapirajo postaje in uničujejo progo.Jaz sem vam povedal da PREKINITEV je samo stopničko pred UKINITEV.Pa ste se mi smejali v faco.Smo prosili tudi sindikat prometnikov za pomoč,ko se je šlo za pridobitev novih vlakov.Pa jih ni zanimalo.Saj spati z isto plačo je bolj udobno.Mogoče bo zdaj komu prebilo v butasti glavi.Da vsi smo tu samo če vlaki vozijo.Pa ni važno strojevodja,preglednik,prometnik,progovni delavec,signalist.....
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Timy »

Nurmi napisal/-a:Hvala bogu je forum,da navadni smrtniki vejo kaj se dogaja.Izvedli bodo samo tisto,kar delajo že 20 let.Zapirajo postaje in uničujejo progo.Jaz sem vam povedal da PREKINITEV je samo stopničko pred UKINITEV.Pa ste se mi smejali v faco.Smo prosili tudi sindikat prometnikov za pomoč,ko se je šlo za pridobitev novih vlakov.Pa jih ni zanimalo.Saj spati z isto plačo je bolj udobno.Mogoče bo zdaj komu prebilo v butasti glavi.Da vsi smo tu samo če vlaki vozijo.Pa ni važno strojevodja,preglednik,prometnik,progovni delavec,signalist.....
Pod to se pa PODPIŠEM!
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Naj se že ta vodilna oblast umakne enkrat s teh položajev in začne razmišljat drugače, če ne bo škoda še večja. :x Škoda je, da proga ni lasti Avstrijcev ali pa Italijanov, bi vsaj bolje skrbeli za njo... [-o<
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Zastonj je govoriti, da mora država poskrbela za to in ono (beri Bohinjsko progo), država še zase ne ve. In v takem okolju pridejo do izraza tisti, ki vidijo zgolj svoje privatne interese, širša skupnost pa jim je figo mar. To se zdaj dogaja z Bohinjsko - Goriško progo, ki je tudi zaradi pišmeuhovskega odnosa lokalnih skupnosti do nje na nezadržni poti stagniranja, ki se res lahko konča z ukinitvijo. Ta železniška povezava bo takšna, kot si jo sami zaslužimo, pri tem pa mislim na vse, ki živijo ob njej: občine, regije, turistične organizacije, gospodarstvo nasploh, skratka na celo zahodno Slovenijo od Jesenic do Sežane, skozi katero proga poteka. Le če bodo vsi ti dejavniki medsebojno povezali, medijsko organizirali ter od države zahtevali da se s progo nekaj ukrene v pozitivnem smislu, tudi SŽ ne bodo mogle več početi kar se jim zahoče. Niti ni potrebno da gremo vsi stavkat v tunele, kot so to naredili zasavski rudarji, dovolj bi bilo postaviti problematiko v javnost, če je treba tudi v parlament, kjer se je nekoč o tem že razpravljalo.
Dokler se pa to ne bo zgodilo, lahko res pričakujemo kar koli....
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a trocken »

preglednik napisal/-a:Zastonj je govoriti, da mora država poskrbela za to in ono (beri Bohinjsko progo), država še zase ne ve. In v takem okolju pridejo do izraza tisti, ki vidijo zgolj svoje privatne interese, širša skupnost pa jim je figo mar. To se zdaj dogaja z Bohinjsko - Goriško progo, ki je tudi zaradi pišmeuhovskega odnosa lokalnih skupnosti do nje na nezadržni poti stagniranja, ki se res lahko konča z ukinitvijo. Ta železniška povezava bo takšna, kot si jo sami zaslužimo, pri tem pa mislim na vse, ki živijo ob njej: občine, regije, turistične organizacije, gospodarstvo nasploh, skratka na celo zahodno Slovenijo od Jesenic do Sežane, skozi katero proga poteka. Le če bodo vsi ti dejavniki medsebojno povezali, medijsko organizirali ter od države zahtevali da se s progo nekaj ukrene v pozitivnem smislu, tudi SŽ ne bodo mogle več početi kar se jim zahoče. Niti ni potrebno da gremo vsi stavkat v tunele, kot so to naredili zasavski rudarji, dovolj bi bilo postaviti problematiko v javnost, če je treba tudi v parlament, kjer se je nekoč o tem že razpravljalo.
Dokler se pa to ne bo zgodilo, lahko res pričakujemo kar koli....
Še zmeraj se vrtite v debati samo okoli SŽ, OBČINE, razni organi, podkupljivi mediji, regije... vendar je prednost gnilega kapitalizma prav ta, da se da vsako stvar prodat in kupit po neki ceni. Roko na srce, mi smo zaprta družba, prava mala Severna Koreja sredi Evrope in počakajmo še malo, še mora iti dol, da bo država ugotovila, da res mlati s prazno malho. Ali kakor se reče v neki državi, ki je bila nekdaj v naši skupni, da se ne da iti brez ku.. na svatbo! Takrat, ko bo zmanjkalo, bo naprodaj vse, kar se bo dalo prodat. Nacionalni interes bo v arestih ali pa bo zbežal v tujino, Ljubljana bo ugotovila, da ni središče nekih koridorjev, ampak slepo črevo na zarjavelih tirih. Takrat se bo pokazala tudi cena za Bohinjko in kaj se da iz nje narediti. Pa pri tem ne mislim na kakšno tovorno pomembno zadevo, ne, ampak prav v povezavi s turizmom in lego bo zacvetela kot zelo privlačna lokalka.
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a mateja »

trocken napisal/-a: Še zmeraj se vrtite v debati samo okoli SŽ, OBČINE, razni organi, podkupljivi mediji, regije... vendar je prednost gnilega kapitalizma prav ta, da se da vsako stvar prodat in kupit po neki ceni.
Trocken, s teboj se strinjam, vendar se vseeno zavedam, da živim v Sloveniji in ne v kateri drugi državi, kjer bojazen pred privatnim kapitalom ni tako vseobsegajoča kot tukaj. 20 let že poslušam ideje o privatizaciji tega in onega, več milijardno bančno luknjo so nam pridelale državne(!) banke, pa se ogromnemu številu Slovencev še vedno zdi prav, da so banke državne. Razumi, če moreš. Da bo Bohinjka prišla v privat roke, je iluzorno pričakovati. Itak jo uničujejo in kdo bo kupil progo, v katero bo treba vložiti ogromno denarja?

@Preglednik omenja, da lokalni skupnosti za to progo dol visi. Bo že držalo. Pogrešam pa pri tem angažiranje zaposlenih na SŽ in to ne samo tistih, ki so v službi na Bohinjki. Velikokrat imam občutek, da se, vsaj tukaj javno, za to progo zavzema le peščica zaposlenih in nekaj navdušencev, ki se celo potrudijo in sestavijo vozni red (torej gledajo na to, kaj se da in ne česa se ne da!), pod nos pa dobijo le to, da so naivni entuziasti. Namesto, da bi se take pobude podprlo, jih promoviralo, spodbujalo, se samo zamahne z roko, ah, to so sanje, realnost je drugačna. Že res, vendar če bodo vsi le nemo sprejemali odločitve Ljubljane, bodo na koncu brez službe.

Eni smo z grozo spremljali, kaj se dogaja ob tej katastrofi z žledom. Naivno sem pričakovala, da bo Bohinjka »vojni dobičkar«, kar bi bilo z ekonomskega vidika tudi upravičeno.
Potem pa sem slišala nekaj izjav šefa SŽ in vedno sem se zgrozila ob tem, ko je izjavil, da obvoza ni. Njegove izjave povedo ogromno o tem, kakšno stališče imajo do Bohinjke. Za njih ne obstaja. In tu bi se morala vsem zaposlenim na Bohinjki, pa tudi na drugih progah SŽ posvetiti rdeča luč. Nikakor ne morem razumeti, da ob sprva neprevoznosti in sedanji zabasanosti primorske proge ne peljejo vsaj dela tovora po Bohinjki. In ko se bodo opravljala večja dela na vozni mreži na Primorki, kaj bo takrat? Bo spet Mes po TV govoril, da ni obvoza?

Apatičnost zaposlenih na SŽ do tega je zame uganka, ki je ne razumem. Razumem načrt vodstva, ki se očitno izvaja, ne razumem pa apatičnosti sindikatov in zaposlenih na SŽ. Proga, ki ima velik turistični potencial, ki je v preteklosti in bi lahko tudi sedaj dobro služila kot obvozna pot, po kateri se je leta nazaj brez težav vozilo tovor, se uničuje, zaposleni pa nič?! Mogoče se znotraj firme kaj trudijo, tega ne vem, ampak v javnost (razen tu na forumu) tega ni zaslediti. Kaj komu ni jasno? Če ne boste stopili skupaj, boste vsi na cesti. Mogoče enemu strojevodji, ki vozi od Kopra do Ljubljane, res dol visi, kaj se dogaja na Bohinjki, vendar če ne razumete, kaj pomeni skupen in množičen boj za skupno dobro, potem se ne čudite, zakaj javnost ne mara vas in železnic na splošno.
A res znate stopiti skupaj le ob zahtevah za višjo plačo? Vas načrtno uničevanje infrastrukture ne gane? Vas ne gane to, da se ves tovor pelje po Primorki, tamkajšnje potnike vozi z avtobusi, Bohinjka je pa prazna? Če bo šlo tako naprej, bodo pametni šefi itak ugotovili, da potrebujejo šoferje avtobusov in ne strojevodij. Samo da ne boste potem jokali v javnosti, ko boste ostali na cesti.
preglednik napisal/-a:.. je v ozadju maščevanje za vse to, o čemer razglabljamo na tem forumu. Sami smo si krivi....
Ta stavek je pa višek. Če je vsaj polovica tega res, bi moral kdo odstopiti. Kakšen razlog je to – maščevanje? A smo v otroškem vrtcu? In kaj je to »sami smo si krivi«? Bi morali vsako leto ob objavi novega voznega reda poslati na SŽ zahvalno pismo, da se ponižno zahvaljujemo, da po Bohinjki še vozi kak vlak?

V tej situaciji je debata, čigava naj bi Bohinjka bila, brezpredmetna. Upravlja jo SŽ in trenutno bi morala biti prioriteta vsaj to, da se stanje ne poslabša in da se glede na situacijo na Primorki dobi vsaj kakšen tovorni vlak.

Torej, zaposleni na SŽ, boste kar mirno požrli »maščevanje«?
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a ledeni »

mateja napisal/-a:Apatičnost zaposlenih na SŽ do tega je zame uganka, ki je ne razumem.
To pa ni težko razumeti. Luka Koper je deset let mučkala s poglabljanjem morskega dna na 13m, šele ko so se vstrašili konkurence, Reke, so pospešili poglabljanje in potem so naenkrat "zmogli nemogoče". Brez "nevarnosti" konkurence, pa bi še danes v luko plule ladje z ugrezom manjšim od 10m. Po liniji najmanjšega odpora.

Tako da mora po mojem mnenju bohinjka še nižje pasti. Ko bo pred padcem v Sočo, bo zavladala panika in "nemogoče stvari bodo postale mogoče". Recimo 30 letna koncesija. Seveda pa se bodo takrat držali za glavo, zakaj niso tega prej naredili, ne pa šele zdaj, ko je zadeva skoraj ničvredna. Klasična slovenska zgodba.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ma kakšna panika prosim! Takrat bodo naredili likof, da so se končno znebili "nebodigatreba"
preglednik
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Paniko bo naredila javnost, mediji. SŽ pa itak ne vedo dobro, kaj s progo početi. Tako se zdi. Tisti turistični poletni vlaki, to je premalo.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a napajalc »

mateja napisal/-a:
trocken napisal/-a: Še zmeraj se vrtite v debati samo okoli SŽ, OBČINE, razni organi, podkupljivi mediji, regije... vendar je prednost gnilega kapitalizma prav ta, da se da vsako stvar prodat in kupit po neki ceni.
Trocken, s teboj se strinjam, vendar se vseeno zavedam, da živim v Sloveniji in ne v kateri drugi državi, kjer bojazen pred privatnim kapitalom ni tako vseobsegajoča kot tukaj. 20 let že poslušam ideje o privatizaciji tega in onega, več milijardno bančno luknjo so nam pridelale državne(!) banke, pa se ogromnemu številu Slovencev še vedno zdi prav, da so banke državne. Razumi, če moreš. Da bo Bohinjka prišla v privat roke, je iluzorno pričakovati. Itak jo uničujejo in kdo bo kupil progo, v katero bo treba vložiti ogromno denarja?

@Preglednik omenja, da lokalni skupnosti za to progo dol visi. Bo že držalo. Pogrešam pa pri tem angažiranje zaposlenih na SŽ in to ne samo tistih, ki so v službi na Bohinjki. Velikokrat imam občutek, da se, vsaj tukaj javno, za to progo zavzema le peščica zaposlenih in nekaj navdušencev, ki se celo potrudijo in sestavijo vozni red (torej gledajo na to, kaj se da in ne česa se ne da!), pod nos pa dobijo le to, da so naivni entuziasti. Namesto, da bi se take pobude podprlo, jih promoviralo, spodbujalo, se samo zamahne z roko, ah, to so sanje, realnost je drugačna. Že res, vendar če bodo vsi le nemo sprejemali odločitve Ljubljane, bodo na koncu brez službe.

Eni smo z grozo spremljali, kaj se dogaja ob tej katastrofi z žledom. Naivno sem pričakovala, da bo Bohinjka »vojni dobičkar«, kar bi bilo z ekonomskega vidika tudi upravičeno.
Potem pa sem slišala nekaj izjav šefa SŽ in vedno sem se zgrozila ob tem, ko je izjavil, da obvoza ni. Njegove izjave povedo ogromno o tem, kakšno stališče imajo do Bohinjke. Za njih ne obstaja. In tu bi se morala vsem zaposlenim na Bohinjki, pa tudi na drugih progah SŽ posvetiti rdeča luč. Nikakor ne morem razumeti, da ob sprva neprevoznosti in sedanji zabasanosti primorske proge ne peljejo vsaj dela tovora po Bohinjki. In ko se bodo opravljala večja dela na vozni mreži na Primorki, kaj bo takrat? Bo spet Mes po TV govoril, da ni obvoza?

Apatičnost zaposlenih na SŽ do tega je zame uganka, ki je ne razumem. Razumem načrt vodstva, ki se očitno izvaja, ne razumem pa apatičnosti sindikatov in zaposlenih na SŽ. Proga, ki ima velik turistični potencial, ki je v preteklosti in bi lahko tudi sedaj dobro služila kot obvozna pot, po kateri se je leta nazaj brez težav vozilo tovor, se uničuje, zaposleni pa nič?! Mogoče se znotraj firme kaj trudijo, tega ne vem, ampak v javnost (razen tu na forumu) tega ni zaslediti. Kaj komu ni jasno? Če ne boste stopili skupaj, boste vsi na cesti. Mogoče enemu strojevodji, ki vozi od Kopra do Ljubljane, res dol visi, kaj se dogaja na Bohinjki, vendar če ne razumete, kaj pomeni skupen in množičen boj za skupno dobro, potem se ne čudite, zakaj javnost ne mara vas in železnic na splošno.
A res znate stopiti skupaj le ob zahtevah za višjo plačo? Vas načrtno uničevanje infrastrukture ne gane? Vas ne gane to, da se ves tovor pelje po Primorki, tamkajšnje potnike vozi z avtobusi, Bohinjka je pa prazna? Če bo šlo tako naprej, bodo pametni šefi itak ugotovili, da potrebujejo šoferje avtobusov in ne strojevodij. Samo da ne boste potem jokali v javnosti, ko boste ostali na cesti.
preglednik napisal/-a:.. je v ozadju maščevanje za vse to, o čemer razglabljamo na tem forumu. Sami smo si krivi....
Ta stavek je pa višek. Če je vsaj polovica tega res, bi moral kdo odstopiti. Kakšen razlog je to – maščevanje? A smo v otroškem vrtcu? In kaj je to »sami smo si krivi«? Bi morali vsako leto ob objavi novega voznega reda poslati na SŽ zahvalno pismo, da se ponižno zahvaljujemo, da po Bohinjki še vozi kak vlak?

V tej situaciji je debata, čigava naj bi Bohinjka bila, brezpredmetna. Upravlja jo SŽ in trenutno bi morala biti prioriteta vsaj to, da se stanje ne poslabša in da se glede na situacijo na Primorki dobi vsaj kakšen tovorni vlak.

Torej, zaposleni na SŽ, boste kar mirno požrli »maščevanje«?

Zelo dobro napisano...podpis !
Timy
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 21.12.2012, 12:11
Kraj: Vstala Primorska

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Timy »

Kaj pa bi zaposleni lahko storili? Če ti vodovodno podjetje zapre vodo, lahko še tako odpiraš pipe, pa voda ne bo pritekla. Proga je bil že večkrat uvrščena v razne nacionalne programe, zgodilo pa se ni ni nič, razen umiranja na obroke. In tudi zgolj teoretično risanje vlakovnih tras in razglabljanje od kje vse naj bi se vozili potniki nima prav nobenega smisla. Dejstvo je, da so vlaki ob delavnikih slabo zasedeni, še zlasti od kar je država izenačila cene prevozov dijakov in študentov tudi za avtobusne prevoznike. Ob vikendih pa vlakov praktično ni, tisti ki pa so, so pa zlasti v poletni v sezoni prezasedeni. In še nekaj je; če bi nekaj tovornih vlakov vozilo po bohinjski progi, potem na glavni ne bi mogli podirati rekordov, tu smo pa že pri pregovorni lastnosti nas žlahtnih Slovencev...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Timy napisal/-a:Kaj pa bi zaposleni lahko storili?
V slogi je moč pravijo. Tako kot so knapi šli skupaj v zemljo, tako tisti, ko bodo šli aus in tako tisti, ko bodo ostali, pa so si izborili. Če je med strojevodji na SŽ, kaj sloge se lahko zagrozi, da bodo pač ustavli vlake (tovorne), če ne bodo dali par vlakov na obvoz in potnikom omogočili vsaj med jutranjo konico zagotovili vožnjo po tirih. Sej mogoče se bo kdo sedaj smejal od strojevodij, samo če ne bodo sami nič ukrenal bo pač se tovor preusmeril preko južne avstrije...
Odgovori