Vožnja z muzejskim vlakom
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Slike v galeriji se sortirajo po datumu / času. Slika ki je bila dodana najkasneje, se bo zato kazala na prvem mestu. Toliko v informacijo.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ko sem bilv Rogatcu, sem opazil na stranskih tirih štiri Fiate; dvakrat po eno garnituro in enkrat po dve garnituri, vendar mi ni šlo v račun, kako jih je toliko prišlo v Rogatec, ter kam vozijo drugam kot pa proti Celju??
Koliko mi je poznano ni vzpostavljene linije med Rogatcem pa Imenem, direktno mislim.
Koliko mi je poznano ni vzpostavljene linije med Rogatcem pa Imenem, direktno mislim.
Ni bilo ne vem kaj. Ko smo prispeli z muzejcem, nas je pogostil župan, so pripravili kar lep sprejem. Drgače smo si ogledali dvorec Stermol, trg, cerke, muzej na prostem, tam so nas pogostili z golažem, nato je sledila tekma med poslanci in župani. Nato je pa čas tako bežal, da smo mogli iti že na postajo, ob 15:50 je namreč bil že odhod vlaka proti Celju, ampak kot vedno se je našel kdo, ki je zamudil in smo zamujali cca. 20 minut.Regan 664 napisal/-a: Mogoče je pa pravtako pripeljal kakšne navdušence v Rogatec. Kaj je mogoče bil kakšen večji dogodek??
Lepe slike si prilepil v galerijo, Nejc, sem se tako vživel v to, kot da bi bil tudi saml udeleženec tega nadvse zanimivega dogodka.
Koliko logistike je potrebno, za en izlet s parnjačo, pa nalaganje premoga v Rogatcu, pa voda ipd.. Kaj je Borsig kuril velenjski lignit
Kolikšna pa je bila kaj hitrost na progi? Verjetno več kot 50 km/h ni bila?
Kaj se je potem Borsig vrnil nazaj v ljubljano s prazno garnituro?
Tam sem videl na eni sliki, ko si slikal v vagonu, če se ne motim je bil trener Bojan Prašnikar? Potrdi, če je bil res na tej vožnji.
Koliko logistike je potrebno, za en izlet s parnjačo, pa nalaganje premoga v Rogatcu, pa voda ipd.. Kaj je Borsig kuril velenjski lignit
Kolikšna pa je bila kaj hitrost na progi? Verjetno več kot 50 km/h ni bila?
Kaj se je potem Borsig vrnil nazaj v ljubljano s prazno garnituro?
Tam sem videl na eni sliki, ko si slikal v vagonu, če se ne motim je bil trener Bojan Prašnikar? Potrdi, če je bil res na tej vožnji.
..mogoče bo moj komentar izgledal malo siten ... a nekateri striktno uporabljate izraz 'parnjača' za parno lokomotivo .... nisem ga našel v SSKJ, pa tudi zveni čisto neslovensko ..... (pa da rečeš 06-ki parnjača, to bi bilo kvečjemu za kakšno manjšo lokomotivo ... če .... )
... ta kometar lahko tudi preskočite ......
... ta kometar lahko tudi preskočite ......
Je Bojan Prašnikar ja!! Hitrost na regionalni progi ni presegla 60 km/h, na glavni od Celja do Grobelnega pa mislim, vsaj mislim da je bila nekoliko višja. Bi bila hitrost višja, če nebi bilo tistih dvoosnih "vagončkov".
Milchy, b.p., če te moti parnjača, brez problema ne bom več govoril tako, saj ljubitelje 06-018 res ne bi rad žalil.
Milchy, b.p., če te moti parnjača, brez problema ne bom več govoril tako, saj ljubitelje 06-018 res ne bi rad žalil.
Fiati v soboto stojijo tam, da lahko v ponedeljek zjutraj vozijo redni vlaki ...... zakaj bi stali v Celju in se kot prazne garniture vozili v Rogatec v nedlejo zvečer, če se to lahko opravi v petek z redno vožnjo .... to je čisto logično razmišljanje ....SŽ 312-001 napisal/-a:Ko sem bilv Rogatcu, sem opazil na stranskih tirih štiri Fiate; dvakrat po eno garnituro in enkrat po dve garnituri, vendar mi ni šlo v račun, kako jih je toliko prišlo v Rogatec, ter kam vozijo drugam kot pa proti Celju??
Koliko mi je poznano ni vzpostavljene linije med Rogatcem pa Imenem, direktno mislim.