Vožnja z muzejskim vlakom
Vožnja z muzejskim vlakom
V soboto, 2.9.2006 občina Šmartno ob Paki organizira vožnjo z muzejskim vlakom iz Velenja v Rogatec.
Mene pa zanima, v kakšni sestavi (če se seveda ve že vnaprej) bo vozil ta muzejc: imajo SŽ kakšne starejše pulmane? Kakšna je največja hitrost vlaka, zanima ma zato, ker je predvidena vožnja do Rogatca 3 ure, z navadnim motornim vlakom se pride v Rogatec v 2 urah (seveda je potrebno upoštevati dva 15 minutna postanka).
Ko se vrnem s potepanja, bom opsial potovanje in seveda dodal slike v galerijo. Olympus gre seveda z menoj!!
Zanima me še ali bosta dve lokomotivi v pregi ali samo ena? Je sploh dovoljeno voziti parno lokomotivo v "rikverc"?
Mene pa zanima, v kakšni sestavi (če se seveda ve že vnaprej) bo vozil ta muzejc: imajo SŽ kakšne starejše pulmane? Kakšna je največja hitrost vlaka, zanima ma zato, ker je predvidena vožnja do Rogatca 3 ure, z navadnim motornim vlakom se pride v Rogatec v 2 urah (seveda je potrebno upoštevati dva 15 minutna postanka).
Ko se vrnem s potepanja, bom opsial potovanje in seveda dodal slike v galerijo. Olympus gre seveda z menoj!!
Zanima me še ali bosta dve lokomotivi v pregi ali samo ena? Je sploh dovoljeno voziti parno lokomotivo v "rikverc"?
O, to bo pa zanimivo, se bo malo popestrilo dogoajnje s parnjačami tudi na štajerskem. Odvisno, kako so se organizatorji zmenili s SŽ, po moje bodo vozili teksasi, ki so deponirani pod stolpom postaje severna in pogosto vozijo tudi po Bohinjki. pri parnih lokomotivah tako ali tako nimamo veliko za izbirati ali bo 06 ali 25...
Glede na to, da na progi ni pretiranih vzponov bo verjetno samo ena, sicer pa spet v odvisnosti, kako so se zmenili z organizatorjem. Zakaj pa ne bi smele vozili rikverc?? Včasih je bilo sicer veliko okretnic, toda povsod niso bile, ker se jih ni dalo obrniti, so morale lokomotive voziti vzvratno. To je še najbolj mukotrpno za strojevodnjo in kurjača, saj mora gledati naprej in nazaj.
V rogatcu sicer stoji ena lokomotiva, ki so jo tja pripeljali ob slavju 100??? letnice proge. Mislim pa, da tam ni okretnice, tako da bo morala voziti rikverc ali pa z nosom naprej. Lokomotiva sicer lepo zgleda na vlaku, če vozi pravilno v smeri vožnje (in ne rikverc).
Mislim, da se boste imeli super, pa še vreme bo lepo (da le ne bo spet kakšna požarna ogroženost )
Glede na to, da na progi ni pretiranih vzponov bo verjetno samo ena, sicer pa spet v odvisnosti, kako so se zmenili z organizatorjem. Zakaj pa ne bi smele vozili rikverc?? Včasih je bilo sicer veliko okretnic, toda povsod niso bile, ker se jih ni dalo obrniti, so morale lokomotive voziti vzvratno. To je še najbolj mukotrpno za strojevodnjo in kurjača, saj mora gledati naprej in nazaj.
V rogatcu sicer stoji ena lokomotiva, ki so jo tja pripeljali ob slavju 100??? letnice proge. Mislim pa, da tam ni okretnice, tako da bo morala voziti rikverc ali pa z nosom naprej. Lokomotiva sicer lepo zgleda na vlaku, če vozi pravilno v smeri vožnje (in ne rikverc).
Mislim, da se boste imeli super, pa še vreme bo lepo (da le ne bo spet kakšna požarna ogroženost )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Večer...
Hvala za zanimiv podatek, me veseli, da bomo videli eno od parnjač spet na štajerskem koncu (če se ne motim, je bila 06 "mariborska", 25 pa "celjska" ob koncu njunega službovanja)
Parne lokomotive tenderke so nastale z mislijo na enako hitro vožnjo v obe smeri, medtem ko so lokomotive z vlečnim tenderjem imele različno maksimalno hitrost pri vožnji naprej in nazaj (Pri vožnji nazaj - s tenderjem naprej, je le-ta običajno manjša). So pa kasnejše konstrukcije lokomotiv z vlečnim tenderjem dopuščale enako hitrost v obe smeri.
V Rogatcu je postavljena lokomotiva 53-003, zanimivo pa je, da je pred mariborskim kolodvorom razstavljena lokomotiva 151-001, ki je bila ob nastanku kupljena prav za rogaško železnico. Bila je tudi med zadnjimi lokomotivami, ki so vozile na lokalni železnici Črešnjevec (danes Slovenska Bistrica) - Slovenska Bistrica (Mesto). Je bila tudi med zadnjimi parnimi lokomotivami, ki je vlekla vlak po mariborski železniški postaji. Ob elektrifikaciji je namreč vlekla vlak za montažo voznega voda....
Tistim, ki boste potovali z muzejcem, želim obilo užitka v vožnji in pa čim lepše vreme.
LP
Jože
Hvala za zanimiv podatek, me veseli, da bomo videli eno od parnjač spet na štajerskem koncu (če se ne motim, je bila 06 "mariborska", 25 pa "celjska" ob koncu njunega službovanja)
Parne lokomotive tenderke so nastale z mislijo na enako hitro vožnjo v obe smeri, medtem ko so lokomotive z vlečnim tenderjem imele različno maksimalno hitrost pri vožnji naprej in nazaj (Pri vožnji nazaj - s tenderjem naprej, je le-ta običajno manjša). So pa kasnejše konstrukcije lokomotiv z vlečnim tenderjem dopuščale enako hitrost v obe smeri.
V Rogatcu je postavljena lokomotiva 53-003, zanimivo pa je, da je pred mariborskim kolodvorom razstavljena lokomotiva 151-001, ki je bila ob nastanku kupljena prav za rogaško železnico. Bila je tudi med zadnjimi lokomotivami, ki so vozile na lokalni železnici Črešnjevec (danes Slovenska Bistrica) - Slovenska Bistrica (Mesto). Je bila tudi med zadnjimi parnimi lokomotivami, ki je vlekla vlak po mariborski železniški postaji. Ob elektrifikaciji je namreč vlekla vlak za montažo voznega voda....
Tistim, ki boste potovali z muzejcem, želim obilo užitka v vožnji in pa čim lepše vreme.
LP
Jože
Re: Vožnja z muzejskim vlakom
vagoni bodo tisti - ne sicer vsi, ki jih najdeš na http://www.vlaki.net -----> http://www.vlaki.net/muzej-vag.html .... mislim, da bosta obe garnituri (2 in 4 - osna , ker naj bi bilo okol 500 ljudi , kako bo ze peljt se brez karte je pa vprašanje .... lokomotiva pa .... najboljverjetno 06-018 .....SŽ 312-001 napisal/-a:V soboto, 2.9.2006 občina Šmartno ob Paki organizira vožnjo z muzejskim vlakom iz Velenja v Rogatec.
Mene pa zanima, v kakšni sestavi (če se seveda ve že vnaprej) bo vozil ta muzejc: imajo SŽ kakšne starejše pulmane? Kakšna je največja hitrost vlaka, zanima ma zato, ker je predvidena vožnja do Rogatca 3 ure, z navadnim motornim vlakom se pride v Rogatec v 2 urah (seveda je potrebno upoštevati dva 15 minutna postanka).
Ko se vrnem s potepanja, bom opsial potovanje in seveda dodal slike v galerijo. Olympus gre seveda z menoj!!
Zanima me še ali bosta dve lokomotivi v pregi ali samo ena? Je sploh dovoljeno voziti parno lokomotivo v "rikverc"?
M.
Re: Vožnja z muzejskim vlakom
To, to sem mislil vprašati..., je sprevodnik tut na vlaku (čeprov je ta vožnja organizirana s strani treh občin)?milchy napisal/-a:ker naj bi bilo okol 500 ljudi , kako bo ze peljt se brez karte je pa vprašanje
M.
Zanimivo je tudi, da bo v Rogatcu pripeljal kljub zaprtju proge tudi vlak iz Đurmanca!! Tako da bo veselo Slovencev pa Hrvatov. Hrvatje baje pridejo zato, ker se nekaj govori o ponovni vzpostavitvi proge med Sv. Rokom in Đurmancem. Kako bo, je pa vprašanje.
Re: Vožnja z muzejskim vlakom
Seveda bo vodja vlaka (sprevodnik) spremljal vlak. Pri nas mora vsak potniški vlak s potniki imeti sprevodnika ...SŽ 312-001 napisal/-a:To, to sem mislil vprašati..., je sprevodnik tut na vlaku (čeprov je ta vožnja organizirana s strani treh občin)?milchy napisal/-a:ker naj bi bilo okol 500 ljudi , kako bo ze peljt se brez karte je pa vprašanje
M.
O madona, 500 ljudi?? To je pa veliko. Bodo rabili pa res vse muzejske vagone, če bodo teli prepeljati tako maso ljudi, pa še kakšen pulman bi prav prišel
Kolikšna je pa kaj cena tega izleta? Če od vsakega poberejo 5.000 SIT pride to 2,5 milj. SIT, kar niti ni tako malo, vendar če primerjamo ceno na bohinjsi progi, ki ni mala in je okrog 15.000.
Samo ko si omenil, da ogranizirajo občine, potem bodo verjetno one financirale oz. subvencionirale del izleta.
Kolikšna je pa kaj cena tega izleta? Če od vsakega poberejo 5.000 SIT pride to 2,5 milj. SIT, kar niti ni tako malo, vendar če primerjamo ceno na bohinjsi progi, ki ni mala in je okrog 15.000.
Samo ko si omenil, da ogranizirajo občine, potem bodo verjetno one financirale oz. subvencionirale del izleta.
Prmejnduš si pameten Regan 664, popolnoma prav imaš!! Občine bodo izlet subvencionirale, tako da je celotna cena, ki jo moram(o) plačati 3000 SIT. Ta cena vsebuje prevoz iz Velenja do Rogatca in nazaj, malica, majica, kosilo (golaž) ter ogled muzeja na prostem v Rogatcu.Regan 664 napisal/-a: Samo ko si omenil, da ogranizirajo občine, potem bodo verjetno one financirale oz. subvencionirale del izleta.
Mislim da bom(o) prišli skoz za malo denarja (mal gnara, VEČ muske).
Živijo!!
Pravkar prihajam iz Rogatca! Samo toliko zaenkrat, vožnja je bila fenomenalna, kmalu bodo slikice in podrobnejši opis..., samo toliko: želite opis in slike tukaj ali opis in slike v galeriji? Raje bi vse tukaj, ker imam namen napistai ob slikicah, ker se je danes zgodilo marsikaj..
Toliko za zdaj, lep večer še naprej...
Pravkar prihajam iz Rogatca! Samo toliko zaenkrat, vožnja je bila fenomenalna, kmalu bodo slikice in podrobnejši opis..., samo toliko: želite opis in slike tukaj ali opis in slike v galeriji? Raje bi vse tukaj, ker imam namen napistai ob slikicah, ker se je danes zgodilo marsikaj..
Toliko za zdaj, lep večer še naprej...