Po stranskem tiru pa že neLjubitelj napisal/-a: ↑27.10.2021, 11:45 Eno malo vprašanje, ki me muči že leta.
Vsaka postaja ima več tirov, da je mogoče srečevanje in prehitevanje. Pa se peljem včeraj z vlakom ICS in opazim, da tipično prehiteva kakšen tovorni vlak (včeraj popoldne v Litiji) ali bog ne daj celo eno samo lokomotivo (včeraj zjutraj v Kresnicah) po stranskem tiru. Seveda naklepa pri tem kakšne 2 minuti zamude. Sem hotel preveriti na skicah postaj, pa niso več dosegljive, pa bi prosil za razlago.....
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Mala vprašanja
Vprašanje terminologije, sam nisem ajzenponar, da bi vedel, da gre menda za odklonski tir, vemo pa o katerem tiru je govora. Končrug forumaš videl, kako mora vlak najvišjega reda prehitevati strojni vlak (lokomotivo) stoječo na glavnem prevoznem tiru.Po stranskem tiru pa že ne
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Mala vprašanja
Rangi vlakov ne obstajajo že vrsto let. Da bi to kaj vplivalo na to kdo ima prednost, za vse ostalo pa .....Ljubitelj napisal/-a: ↑27.10.2021, 19:45Zanimivo, očevidno lahko vsak premika kretnice kakor mu paše in ga brigajo rangi vlakov....Glede včeraj pa sem še sam bil kregan (ko sem po točno tem povprašal oba prometnika tako Laze, ki je pred tem ICS spustil strojno lokomotivo ter prometnika Kresnice ki je vlaku ICS postavil prevoz po odklonskem tiru namesto da bi strojna lokomotiva v odklonu čakala prehitenje) "kaj te briga jaz vodim promet ti pa glej signale"
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Mala vprašanja
Škoda se sploh obremenjevat s tem. Plača zaradi tega ne bo nič višja in tudi promet ne bo nič drugače tekel. Mi smo tu zato, da vozimo, vse ostalo pa je stvar prometne operative.
Re: Mala vprašanja
Če te prav razumem, rangov vlakov ni več, torej najhitrejša in najdražja ponudba vlak ICS stoji in čaka neusmiljeno dolgo nek vlak s starim železom ali šodrom, ali se korakoma plazi mimo neke lokomotive, ki zaseda glavni prevozni tir, kakor je to pač ljubo nekemu prometniku.... Zanimiv napredek na železnici, potem se ni čuditi, da so ICS vlaki bolj ali manj prazni, avtobusu med MB in LJ (vozni čas 1:40-1:50) pa pogosti, iz MB ob 5:00, 5:45, 6:35, 7:05, 7:40.... in zgledno zasedeni.Rangi vlakov ne obstajajo že vrsto let. Da bi to kaj vplivalo na to kdo ima prednost, za vse ostalo pa .....
Re: Mala vprašanja
Vozni čas ICS je 2.10
Preverjeno dvakrat v v zadnjih dveh tednih.
Preverjeno dvakrat v v zadnjih dveh tednih.
Re: Mala vprašanja
Voznoredni čas za vlake ICS in nekatere IC je 1:43Vozni čas ICS je 2.10
Preverjeno dvakrat v v zadnjih dveh tednih.
Koda: Izberi vse
Vstopna postaja: Ljubljana ob 13:15
Izstopna postaja: Maribor ob 14:58
Število prestopov 0 Potovalni čas 01:43 Vrsta vlaka IC 518
Koda: Izberi vse
Vstopna postaja: Ljubljana ob 15:15
Izstopna postaja: Maribor ob 16:58
Število prestopov 0 Potovalni čas 01:43 Vrsta vlaka ICS 20
Se pa postavlja zanimivo vprašanje. Ko se človek pelje 1000 km preko Evrope ni nobene počasne vožnje vsled kretnic. Pri nas pa kretnica odpove vsakih nekaj let, kakor ona v Celju.
Re: Mala vprašanja
A daj no, tvoje vožnje so pa res relavantne ja. Včeraj je Metransov vlak na Češkem iztriril na krenici. V Italiji so na progi Lenta Rim - Firence , kategorijo znižali na C3, ker je most zanič. Obvoz na direttissimo ni mogoč. V Monzi enako, samo ne upajo znižati kategorijo navzdol, samo v Domodossoli je potrebno težje vlake rezat, o Franciji niti ne bom začel. V tujini vse štima no, nič ne štima. Ko obstaneš 11 km južno od Bologne, te rešujejo iz regionalca debele dve ure. Ampak parkrat se peljati 300, pa že delaš zaključke. Smo že pozabili, kako je Freccio vrglo na kretnici ven? Ja to se zgodi, ko zamenjaš + in - na tuljavi. Ne vem, kako lahko sploh delaš takšne zaključke o Evropi?
Re: Mala vprašanja
A bejž! Samo v Nemčiji vsak dan kakšen "Weichenstörung" in ta beseda se je znašla že visoko na ljudskem seznamu zabavanja iz železnice. Tudi sam sem ga doživel. Cela procedura iti rikverc potem in na sosednji tir, 30 min zamude zagotovljene.
Re: Mala vprašanja
Moje izkušnje so v glavnem dobre, sem že imel na DB zamude in je šla letalska karta v maloro, ampak tipično med vožnjo od Luebecka do Ljubljane ni bilo nobene omejitve hitrosti zaradi nevzdrževanja. Prav tako ne preko od Assisija in do Forlija v Italiji, kakor tudi ne po Avstriji, kjer sem dokaj reden potnik. O kakšnih pokvarjenih kretnicah pa ni bilo ne duha ne sluha tudi od Konca sveta na Atlantski obali pa do meje v Sežani, torej na poti dolgi okoli 2500 km!
Re: Mala vprašanja
Vse ne štima v evropi, ampak mislim da tudi nikjer v razviti evropi ne vpeljejo počasne vožnje vmax 50 km/h čez kretnico na delu proge kjer je omejitev 140 km/h in jo tam pustijo 9 mesecev.Re 4/4 napisal/-a: ↑29.10.2021, 9:46A daj no, tvoje vožnje so pa res relavantne ja. Včeraj je Metransov vlak na Češkem iztriril na krenici. V Italiji so na progi Lenta Rim - Firence , kategorijo znižali na C3, ker je most zanič. Obvoz na direttissimo ni mogoč. V Monzi enako, samo ne upajo znižati kategorijo navzdol, samo v Domodossoli je potrebno težje vlake rezat, o Franciji niti ne bom začel. V tujini vse štima no, nič ne štima. Ko obstaneš 11 km južno od Bologne, te rešujejo iz regionalca debele dve ure. Ampak parkrat se peljati 300, pa že delaš zaključke. Smo že pozabili, kako je Freccio vrglo na kretnici ven? Ja to se zgodi, ko zamenjaš + in - na tuljavi. Ne vem, kako lahko sploh delaš takšne zaključke o Evropi?
Pravtako nikjer ne vgradijo kretnice in potem študirajo da mogoče bi jo bilo pa fino zvezati v signalnovarnostno napravo da hitrost čez njo ne bi bila 50 km/h na progi kjer je progovna hitrost 160 km/h.
Pa tudi dvomim da kje posodobijo signlanovarnostno napravo na 2 postajah in pozabijo kupiti vmesnik za komunikacijo s predsignalom, ter nato vlaki 5 mesecev+ vedno vozijo mimo predsignala ki kaže signalni znak pričakuj stoj...
In še cvetk bi se našlo....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Ne razumem pomena tvojega pisanja. A sem kje napisal, da smo pri nas vzor komurkoli? Ali pa se spet želi "opravičevati" cvetke iz tujine, ker imamo v Sloveniji vcepljen kompleks manjvrednosti? Glede na to, da je v Evropi več kot 200.000 km prog, jaz ne bi bil tako samozavesten pri pisanju, da v Evropi ni enakih ali še večjih cvetk.
Re: Mala vprašanja
V razviti evropi dvomim da se dogajajo tako banalne zadeve, oziroma če se že zgodijo hitro za njih nekdo odgovarja...Re 4/4 napisal/-a: ↑29.10.2021, 21:34Ne razumem pomena tvojega pisanja. A sem kje napisal, da smo pri nas vzor komurkoli? Ali pa se spet želi "opravičevati" cvetke iz tujine, ker imamo v Sloveniji vcepljen kompleks manjvrednosti? Glede na to, da je v Evropi več kot 200.000 km prog, jaz ne bi bil tako samozavesten pri pisanju, da v Evropi ni enakih ali še večjih cvetk.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Do takih "cvetk" prihaja vsepovsod, vendar nekje pogosto, ponekod pa redko. Odpovedi so pač statistično pogojene, nihče ni imun pred njimi. Toda važen je povprečen čas do odpovedijaz ne bi bil tako samozavesten pri pisanju, da v Evropi ni enakih ali še večjih cvetk.
Koda: Izberi vse
Mean time to failure (MTTF) is a maintenance metric that measures the average amount of time a non-repairable asset operates before it fails.
Re: Mala vprašanja
Zdravo,
Že nekaj časa voznem redu vozi ob 6.40 oz Jesenic za Beljak. Ali kdo ve zakaj je tako? Ali vlak prenoči v Jesenicah? Je strojevodja iz Slovenije ali prispe iz Avstrije? Je kaj potnikov na tem vlaku? In če prenoči, kdaj ta vlak prispe v Jesenice?
Hvala za odgovore
Že nekaj časa voznem redu vozi ob 6.40 oz Jesenic za Beljak. Ali kdo ve zakaj je tako? Ali vlak prenoči v Jesenicah? Je strojevodja iz Slovenije ali prispe iz Avstrije? Je kaj potnikov na tem vlaku? In če prenoči, kdaj ta vlak prispe v Jesenice?
Hvala za odgovore