Rekel bi, da nekaj kontejnerjev v Luki tudi razložijo in gre vsebina naprej v normalnih tovornjakih.preglednik napisal/-a:Zasledil sem podatek, da Luka Koper 52% kontejnerjev prepelje po železnici. Ob dejstvu, da se na železnici stalno videva dolge kompozicije kontejnerjev, na avtocestah pa večinoma vozijo šleperji s cerado, se mi zdi navedeni podatek majhen, če ne kar čuden.Re 4/4 napisal/-a:Približno lahko vidiš na strani 6Kontejner napisal/-a:Če popolnoma odmislimo prevoze iz in v Luko Koper, kako uspešno pa posluje SŽ na tovornem področju pri drugih prevozih? Torej kje bi bila SŽ Tovorni promet, brez Luke Koper?
https://www.akos-rs.si/fileadmin/user_u ... 18-ZEL.pdf
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Tudi to ja,da jih kar nekaj pretovorijo na cerade,kiperje,silose, schubbodne,hladilnike...
Re: Mala vprašanja
Veliko tovora pride tudi z tovornjaki v samo luko in potem v luki preložijo v kontejnerje. Iz češke in slovaške, pa pripeljejo ogromno avtomobilov z tovornjaki-KIA, Hyundai, Škoda,....kar me pa čudi, da še niso to na vlak dali, kakor VW in MB
Re: Mala vprašanja
Kontejner napisal/-a:Veliko tovora pride tudi z tovornjaki v samo luko in potem v luki preložijo v kontejnerje. Iz češke in slovaške, pa pripeljejo ogromno avtomobilov z tovornjaki-KIA, Hyundai, Škoda,....kar me pa čudi, da še niso to na vlak dali, kakor VW in MB
Kie, Škode in Hyundai se vozijo z vlaki.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Mala vprašanja
Problem kohezijskih sredstev je večplasten: najprej je Slovenija razdeljena na dve kohezijski regiji in zahodna je preveč bogata, da bi kaj dobila (odpadejo torej kohezijska sredstva za Goriško progo). In pod drugo, če bi hoteli dobiti kohezijska sredstva za garniture, bi morale biti v lasti regij in ne SŽ (ki je gospodarska družba, ki opravlja gospodarsko dejavnost po celotnem ozemlju Slovenije "pa i šire").dingo napisal/-a:Pa daj denar za še vsaj 25 novih dizelskih.Ljubitelj napisal/-a: Končno ena pametna. Saj nismo evropski reveži, ki bi kupovali staro robo, ki jo še bolj razviti zaradi stroškov poceni prodajajo nekim Balkancem in podobno.
Kaj pa kohezijska sredstva za manj razvite regije oz. podnebni sklad? Verjetno bi se dalo dobiti kaj iz teh naslovov za nove garniture namenjene regionalnim progam. Pa tudi še 25 dodatnih je kar velika številka, če računamo, da bo 21 trenutno naročenih pokrilo kamniško in dolenjsko progo. Goriška proga 6-7 garnitur, Maribor 4-5, Celje 6-7 pa še kaka za rezervo pa je to max 20. Seveda se pa lahko motim in me prosim popravite
Če bi slučajno dobili kohezijska sredstva za garniture za recimo Celje in bi se katera od tistih garnitur pojavila na Goriški progi (in to ne bi bila vožnja iz/v Celje), bi se hitro lahko zgodilo kakšno vračanje denarja.
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
V KP jih vidim, samo na tovornjakih, predvsem ob četrtkih močan naval štrasrejev, jih je polna luka en čez drugega povsod zaparkirani.cokla napisal/-a:Kontejner napisal/-a:Veliko tovora pride tudi z tovornjaki v samo luko in potem v luki preložijo v kontejnerje. Iz češke in slovaške, pa pripeljejo ogromno avtomobilov z tovornjaki-KIA, Hyundai, Škoda,....kar me pa čudi, da še niso to na vlak dali, kakor VW in MB
Kie, Škode in Hyundai se vozijo z vlaki.
Re: Mala vprašanja
In jaz delam na vrtu ob progi in vozi vlak za vlakom, predvsem z avtomobili iz vzhodnih držav, Češke in Slovaške proti Kopru in porecej manj v obratni smeri. In niso samo VW in MB. Sicer pa statistika pravi, da 45% prometa avtomobilov iz/v Luko gre po železnici in 55% po cesti. Predvidevam, da gre večina po cesti iz Luke (34% pretovora) po cesti, saj so vlaki iz Luke sorazmerno redki, v Luko pa v večji meri z vlaki.V KP jih vidim, samo na tovornjakih, predvsem ob četrtkih močan naval štrasrejev, jih je polna luka en čez drugega povsod zaparkirani.
Re: Mala vprašanja
Kontejner napisal/-a:
V KP jih vidim, samo na tovornjakih, predvsem ob četrtkih močan naval štrasrejev, jih je polna luka en čez drugega povsod zaparkirani.
Pa naj bo po tvoje. Tukaj sem se že navadil, da nekateri veste vse...in še več.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Mala vprašanja
No včeraj videni vagoni z Hyundai pri DEPOju.....ja kaj čmo luka je ogromna. No pa nova garažna hiša lepo napredujecokla napisal/-a:Kontejner napisal/-a:
V KP jih vidim, samo na tovornjakih, predvsem ob četrtkih močan naval štrasrejev, jih je polna luka en čez drugega povsod zaparkirani.
Pa naj bo po tvoje. Tukaj sem se že navadil, da nekateri veste vse...in še več.
Re: Mala vprašanja
Nekje sem prebral, da TE Šoštanj letno odpelje 200.000 ton sadre iz VI bloka z vlaki po industrijskem tiru, ki je menda bil zgrajen za uvoz premoga po natolcevanj na javnih omrežjih. Je kaj resnice na tem?
Re: Mala vprašanja
Industrijski tir (če misliš tustega na dvorišče elektrarne) nima nič s premogom, ampak bolj z dobavo težkih energetskih elementov. Če hočeš kuriti uvožen premog, ga moraš razkladati na obstoječi deponiji. Še prej pa nabaviti napravo za razklad. Iz obstoječe deponije pa gredo transportni trakovi do bunkerjev.
Kar se tiče sadre. To se je že dolgo vozilo z vlakom 41420/42141. Če je danes še tako, pa ne vem. Gre pa prodaja lepo v promet.
Kar se tiče sadre. To se je že dolgo vozilo z vlakom 41420/42141. Če je danes še tako, pa ne vem. Gre pa prodaja lepo v promet.
Re: Mala vprašanja
Sem napisal bolj tako neuspešno sarkastično, na forumih so nekateri namreč blebetali, da so tir zgradili za uvoz premoga.Industrijski tir (če misliš tustega na dvorišče elektrarne) nima nič s premogom, ampak bolj z dobavo težkih energetskih elementov. Če hočeš kuriti uvožen premog, ga moraš razkladati na obstoječi deponiji. Še prej pa nabaviti napravo za razklad. Iz obstoječe deponije pa gredo transportni trakovi do bunkerjev.
No, to me je pa zanimalo, pravzaprav niti ni majhen posel, 200.000 tonneto v eno smer... Hvala lepa za odgovorKar se tiče sadre. To se je že dolgo vozilo z vlakom 41420/42141. Če je danes še tako, pa ne vem. Gre pa prodaja lepo v promet.
Re: Mala vprašanja
Sadra se vozi iz TEŠ-a po železnici ja,premog se bo pa razkladal v postaji Pesje,razkladalnico bodo pa prestavili iz Trbovelj,ampak trenutno še ni pravi čas za to,je pa že vse pripravljeno kako pa kaj.
Re: Mala vprašanja
V kakšnih vagonih se bi pa naj prevažala sadra? Živim v bližini proge in že kar lep čas je opaziti samo en par vlakov dnevno. Ponoče se ne vozi, ob nedeljah in praznikih se ne vozi. Okrog 8 ure zjutraj ponavadi obnovljena modra Đura vleče nekaj vagonov proti Velenju. Npr. v petek samo dva. Mislim, da je to v glavnem vse za Gorenje, vagoni so habisi in podobni in pa vagoni, ki imajo omogočeno odpiranje s streho vred (koluti pločevine). Tu in tam se pelje še kakšen vagon hlodovine v easih. In to je to, kar se tovora na Savinjski progi tiče. V prejšnjem mesecu je bilo 2 -3 x opaziti še dodaten vlak s ploščnimi vagoni in belimi zabojniki, ki so krajši kot 20´ladijski kontejner. V nobenem primeru nisem bil blizu, tako, da ne vem kaj so to vozili. Morda ve kdo kaj več o tem?
Lp
Lp
Re: Mala vprašanja
To je bil vlak sadre.anzovc napisal/-a: V prejšnjem mesecu je bilo 2 -3 x opaziti še dodaten vlak s ploščnimi vagoni in belimi zabojniki, ki so krajši kot 20´ladijski kontejner. V nobenem primeru nisem bil blizu, tako, da ne vem kaj so to vozili. Morda ve kdo kaj več o tem?
Lp