andro43 napisal/-a: ↑08.03.2023, 7:31
Obvezen hud luksuz? Najbolje, da do Beograda vozimo s Stadlerjem... Nič obvezen hud luksuz, pač pa to, kar normalen evropski mednarodni vlak (v resnici že regionalni) ponuja - poslovni oddelek, tihi oddelek, oddelek za družine, bar, itd. Seveda lahko o tem diskutiramo gor in dol, ampak marsikje ne diskutirajo, ampak se vozijo z vsem naštetim. In potem je potovanje privlačno. Razen tega je to v temi SŽ in SŽ pač ne more vplivati na relativno porazno stanje infrastrukture po Balkanu, iz katerega sledi, da časovno tak vlak ne bo vabljiv, lahko pa vplivajo na to, da bo udobnejši od drugih oblik prevoza. Kako se to dela pa ni rocket science, samo treba se je zapeljati z RailJetom, TGV-jem itd.
.
Vprašaj @TGVLyria, kaj je tihi oddelek. En velik nič. Ne imeti evropski folk za pametnega, da so boljši od Balkancev. Iz svojih izkušenj vem, da vse kar potnik rabi je normalen prostor s prtljago pri sebi in klimo, no so tudi takšni, ki rabijo odprto okno, restavracijo. Avstrijski pulman je bil to, kar se je potrebovalo, vse ostalo je moderno šminkersko ločevanje, ker kot družba padamo v virtualni egoizem. Privlačnost potovanja je samo subjektivna stvar, če že želiš vlake na jug, potem vse te tvoje "zahteve" niso relavatne, potrebna je samo dobra cena potovanja in klimatizirani vagon.
Drugače pa je zanimivo, kako se še vedno najdejo ljudje, ki hvalijo RailJeta. Avstrijci ga ne marajo, pojdi ga primerjati z Westbahnovim Stadlerjem. ÖBB je moral že parkrat predelati svoje RailJete da so sploh lahko utišali kritike. Sedaj ga bodo spet prenavljali, potem pa pravijo da nimajo denarja. TGV? Ne vem, vozi med Milanom in Parizom, pa so Italijani z neudobno FR1000 povečali promet med državama za 600 %. Torej ne, nekateri ne bodo gledali, kaj imajo drugi dinozavri, bodo raje dali normalno ponudbo in jo oglaševali, pa potniki sami pridejo. Ampak, če HŽ noče, pa enostavno nima smisla.
andro43 napisal/-a: ↑08.03.2023, 7:31
Seveda, zakaj bi se potem pogovarjal z nekom, s katerim itak ne boš nič dosegel. Uvedeš zadevo in je. In jo pelješ individualno. Ostali naj se pa kregajo po mili volji. Narediš potrebne spremembe najlažje. Tako kot se nihče ni znal nič dogovoriti glede nočnih vlakov, zdaj jih pa vozi ÖBB v celoti, glede na ekspanzijo bi rekel, da se jim splača. Pred 10 leti so se pa vsi nekaj gledali in nič od nič. Saj mogoče se motim, ne poznam zadeve v podrobnosti itd., ampak se mi zdi podobno.
In potem ugasneš train simulator, ko prispeš v Sarajevo. Po teritoriju držav dol, privatnik ne sme voziti, zato zavri s svojimi idejami, še predno prispeš v Dobovo. V Bosni se še niti prevoznika znotraj države ne zmoreta zmeniti. Ja, prav si prebral, imajo dva državna prevoznika, poleg treh predsednikov države.
Glede nočnih pa ne delaj zaslug enemu prevoznikov. Če ne bi politika večine držav subvecionirala te vlake, bi vse ostalo na prejšnjem nivoju 2015. Pred 10 leti je bilo z nočnimi vlaki še vrhunsko! Prepolni vlaki za Italijo, kjer so v Benetkah tudi ob dveh zjutraj, ob vseh zaprtih lokalih vstopali potniki, vozili so še ŽS vagoni, ki so bili polni. Včasih mam občutek, da nekateri mislijo, da so bili vlaki prazni, ker niso ponujal nič. Pri kakšnem starejšem gastabajterju si lahko še pivo dobil in vžgal debato sredi noči.
andro43 napisal/-a: ↑08.03.2023, 7:31
Saj mogoče se motim, ne poznam zadeve v podrobnosti itd., ampak se mi zdi podobno.
Ko boš vrtal podrobno, boš videl veliko greznico in zasukal razmišljanje za 180 stopnij in ne tako kot nekateri politiki, ki pravijo da morajo zakusati pogled za 360 stopinj.