Premalo za popolnoma nov stroj, jo ni nobene računice za stroj vreden preko pol milijona eurov......Ljubitelj napisal/-a:Jaz pa potiho ponižno sprašujem, ali se v Celju res pretovori le nekaj (pa čeprav samo polno naloženih, saj prazne se da tudi prekjladat, z manjšim pa ne) kontejnerjev na leto?Se "na glas" sprašujem, če SŽ na kontejnerski postaji Celje res potrebuje popolnoma nov Kalmar za par manipulaciji na leto, pa za vsak preklad vklapljat/izklapljat motor pa se to brez ogretega olja preloziti polno tonažo.
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Mogoče kdo ve, kako so določene cene vozovnic?
Za primer vzemimo vlak na relaciji LJ - Sežana. Razdalja znaša 113 km, vozovnica pa pride 7,70 eur. Od Ljubljane do Postojne je 67 km, cena vozovnice pa je 5,80 eur. Cena ni sorazmerna z razdaljo (saj bi potem morala biti cena 4,60 eur). Cena vozovnice do naslednje postaje (ne glede na to, kje vstopim in na kateri progi se peljem) pa je vedno 1,30 eur, ne glede na razdaljo. Kilometer nima fiksne postavke. Obstaja kakšna "formula", kako izračunaš ceno?
Za primer vzemimo vlak na relaciji LJ - Sežana. Razdalja znaša 113 km, vozovnica pa pride 7,70 eur. Od Ljubljane do Postojne je 67 km, cena vozovnice pa je 5,80 eur. Cena ni sorazmerna z razdaljo (saj bi potem morala biti cena 4,60 eur). Cena vozovnice do naslednje postaje (ne glede na to, kje vstopim in na kateri progi se peljem) pa je vedno 1,30 eur, ne glede na razdaljo. Kilometer nima fiksne postavke. Obstaja kakšna "formula", kako izračunaš ceno?
Re: Mala vprašanja
Cena je razdeljena na cone, če upoštevaš vlake, ki nimajo za plačilo dodatka. Ne vem, če je še tako aktualno, ampak sprememba cone je (bila) na 10 km. Pri potovalni razdalji 100 km in več, se pa (je) razdalja cone lahko spremeni(la) na 20 km. Tako se cena ustrezno viša, glede na oddaljenost tvoje začetne in končne postaje. V katero cono padeš, pa je odvisno od razdalje med postajama.Thomas napisal/-a:Mogoče kdo ve, kako so določene cene vozovnic?
Za primer vzemimo vlak na relaciji LJ - Sežana. Razdalja znaša 113 km, vozovnica pa pride 7,70 eur. Od Ljubljane do Postojne je 67 km, cena vozovnice pa je 5,80 eur. Cena ni sorazmerna z razdaljo (saj bi potem morala biti cena 4,60 eur). Cena vozovnice do naslednje postaje (ne glede na to, kje vstopim in na kateri progi se peljem) pa je vedno 1,30 eur, ne glede na razdaljo. Kilometer nima fiksne postavke. Obstaja kakšna "formula", kako izračunaš ceno?
Re: Mala vprašanja
Eno vprašanje, če je bilo že postavljeno oziroma se je o tem že pisalo tukaj na forumu, se pa opravičujem
Ko gledam na youtube, razne posnetke voženj t.i. cab ride , vidim, da je na veliko železniških postajah v Sloveniji, zloženih na cele kupe železniških pragov "švelerjev".
Ker sklepam, da gre to za odslužene pragove in posledično neuporabne, me zanima kam in kdaj jih odvažajo?
Je glede tega na SŽ sploh kakšen red?
Ko gledam na youtube, razne posnetke voženj t.i. cab ride , vidim, da je na veliko železniških postajah v Sloveniji, zloženih na cele kupe železniških pragov "švelerjev".
Ker sklepam, da gre to za odslužene pragove in posledično neuporabne, me zanima kam in kdaj jih odvažajo?
Je glede tega na SŽ sploh kakšen red?
Re: Mala vprašanja
Seveda da je!gorican napisal/-a:Eno vprašanje, če je bilo že postavljeno oziroma se je o tem že pisalo tukaj na forumu, se pa opravičujem
Ko gledam na youtube, razne posnetke voženj t.i. cab ride , vidim, da je na veliko železniških postajah v Sloveniji, zloženih na cele kupe železniških pragov "švelerjev".
Ker sklepam, da gre to za odslužene pragove in posledično neuporabne, me zanima kam in kdaj jih odvažajo?
Je glede tega na SŽ sploh kakšen red?
Nekateri pragi so novi in čakajo na vgradnjo, kot vzdrževanje, investicijo oz. nadgradnjo.
Pragi, ki so bili pobrani iz glavnih prog se običajno vgrajujejo na stranske tire ali regionalne proge.
Odslužene prage se preda zunanjim izvajalcem, ki jih odpeljejo na uničenje oz. mletje.
Re: Mala vprašanja
Ko že govorimo o pragovih ali švelerjih m zanima, ali lahko vzamemo za domov ali ne?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Mala vprašanja
vidkrt napisal/-a:Ko že govorimo o pragovih ali švelerjih m zanima, ali lahko vzamemo za domov ali ne?
Ne
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Mala vprašanja
Verjetno zato, ker so impregnirani z škodljivimi snovmi. Ko jih pa zmeljejo so pa primerni za kurjavo
Re: Mala vprašanja
je klasificiran kot nevaren odpadek (impregnacijsko sredstvo je karcenogeno) in gs zato nimas kaj doma kurit. industrijsko kurjenje pa glede trmperatur nima povezave z domačim kaminom. v grobem pa je pravilo pri skoraj vseh karcenogenih da ga he bolj varno skurit kot pa da pronica v podtalnico, saj tam potem v aktivni obliki ostaja in zaokrozi po ekosistemu.Cepi napisal/-a:Verjetno zato, ker so impregnirani z škodljivimi snovmi. Ko jih pa zmeljejo so pa primerni za kurjavo
Re: Mala vprašanja
Torej švelerjev, ki so neprimerni se ne da več kupiti ali kako? Ker opažam, da ima marsikdo doma švelerje, kjer si naredijo kakšno škarpo okrog hiše, vinogradih in podobno...
Glede pronicanja kancerogenih snovi: a od švelerjev ki so položeni na progah pa ne pronica? Ali od 40 let starega bolj pronica v podtalje kot od novega? Skratka skregano z logiko...
Glede pronicanja kancerogenih snovi: a od švelerjev ki so položeni na progah pa ne pronica? Ali od 40 let starega bolj pronica v podtalje kot od novega? Skratka skregano z logiko...
Re: Mala vprašanja
Bodisi so to stare "instalacije" (verjetno se je kakšnih 10-20 let nazaj stare švelerje še dalo uradno kupiti), še bolj verjetno pa gre za črni trg (VIP).anzovc napisal/-a:Ker opažam, da ima marsikdo doma švelerje, kjer si naredijo kakšno škarpo okrog hiše, vinogradih in podobno...
Tukaj gre bolj za lobiranje upravljavca JŽI. Uporaba lesenih neimpregniranih švelerjev bi bila čista katastrofa (menjava vsaki 2 leti, toliko kvalitetnega hrasta ni v tem delu Evrope, tudi čas zapore tirov ne bi bil zanemarljiv), vgradnja betonskih pa najbrž v tem trenutku predraga (če ne bi bilo tako, bi na stranskih progah vgrajevali nove švelerje). In če država sami sebi (kot lastnici JŽI) malo pogleda skozi prste, gotovo ne bo gledala skozi prste anonimnemu vinogradniku ali vrtičkarju. Pač v duhu starega rimskega pregovora "Quod licet Iovi, non licet bovi".anzovc napisal/-a:Glede pronicanja kancerogenih snovi: a od švelerjev ki so položeni na progah pa ne pronica?
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
Za vgradnjo betonskih pragov mora ustrezati tudi spodnji ustroj proge, kar pa na stranskih nikjer in bi bilo potrebno izvesti celovit remont. Kočevska proga pa...mkx napisal/-a: Vgradnja betonskih pa najbrž v tem trenutku predraga (če ne bi bilo tako, bi na stranskih progah vgrajevali nove švelerje).
Re: Mala vprašanja
Ne razumem ljudi, kako si lahko to svinarijo pripeljejo pred svoja vrata....?anzovc napisal/-a: Ker opažam, da ima marsikdo doma švelerje, kjer si naredijo kakšno škarpo okrog hiše, vinogradih in podobno....
In po možnosti z njih potem naredijo še kakšno gredico za solato ali paradajz....
Če bi že moral imeti doma švelerje, bi imel izključno betonske.
Re: Mala vprašanja
Na Kočevski je bilo 15 let nazaj rečeno, se pravi pred pričetkom remonta, da bo obnovljena s starorabnim materialom!!! No potem je nekoga srečala pamet in so vgrajevali nov material. V Kočevko bu lahko vgradili tudi betonske prage - pogoj za nih je ta, da imajo urejen tamponski sloj in še nekaj drugih malenkosti, kar pa se na kočevki je delalo.kitak napisal/-a:Za vgradnjo betonskih pragov mora ustrezati tudi spodnji ustroj proge, kar pa na stranskih nikjer in bi bilo potrebno izvesti celovit remont. Kočevska proga pa...
Re: Mala vprašanja
Ne vem kje naj vprašam, pa vseeno - ali je prvi tir - levi v smeri LJ končno zvarjen skupaj? Da ne bi ravno nove garniture "poskakovale" po ne zvarjenih tirih ...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.