Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Ta vlak vozi že leta.. ne prenoči na Jesenicah,pripelje se prazen okoli 6ure. Nekaj potnikov proti Avstriji je včasih. Več o tem vlaku pa ne vem. Lp
Re: Mala vprašanja
Pred leti je ta vlak vozila CityShuttle garnitura. Bilo je tako, da so 3 garniture šle iz Villacha (mogoče celo iz Klagenfurta) do Rosenbacha. Tam so jih rezpeli. Ena garnitura se je vračala v Klagenfurt preko Villacha, druga v Klagenfurt skozi Rožno dolino, tretja pa kot prazna na Jesenice. Kasneje je ta vlak vozil tudi 5022, sedaj pa po večini talent.
Re: Mala vprašanja
Se spomnim ko so bile še CityShuttle garniture,nekaj časa so jih vlekli tudi Herculesi,verjetno so takrat vozili iz Podrožce proti Celovcu. Zdaj pa že kar dolgo vozijo Talenti. Glede prihoda na Jesenice pa vem ker hodim mimo postaje na šiht,ponavadi pripelje med 6.00 in 6.10 na postajo
Re: Mala vprašanja
Enkrat sem šel z njim v Beljak. Iz Jesenic nas je bilo malo, od Podrožce naprej se pa fajn napolni.jusko napisal/-a: ↑08.12.2021, 19:02 Se spomnim ko so bile še CityShuttle garniture,nekaj časa so jih vlekli tudi Herculesi,verjetno so takrat vozili iz Podrožce proti Celovcu. Zdaj pa že kar dolgo vozijo Talenti. Glede prihoda na Jesenice pa vem ker hodim mimo postaje na šiht,ponavadi pripelje med 6.00 in 6.10 na postajo
Re: Mala vprašanja
Hvala za odgovore.
Se mi zdi kar zanimivo, da OBB enkrat dnevno tako namensko pripelje garnituro na Jesenice.
Škoda, da ne podaljšajo vsakega drugega vlaka do Jesenic za dnevne migrante.
Se mi zdi kar zanimivo, da OBB enkrat dnevno tako namensko pripelje garnituro na Jesenice.
Škoda, da ne podaljšajo vsakega drugega vlaka do Jesenic za dnevne migrante.
Re: Mala vprašanja
Že nekaj časa me daje radovednost, kako znajo na SŽ napodevati zamude v naprej. Recimo danes zjutraj
Meni se močno dozdeva, da sta samo dvem možnosti
1) totalna lenoba pri osveževanju podatkov, ker to ni prvič da kaj takega zasledim
2) dopuščam pa še možnost, da so zaposleni jasnovidci, mogoče imajo celo povezave z nadzemskimi bitji, ki se časte v bližnji Marijini cerkvi.
Vlaka 2412 in 2414 bosta namreč odpeljala šele nekaj po 2 ali 3 uri popoldne, pa že predvidevajo zamudo v Lescah, šele sedaj sem opazil da 0 minut, običajno se za kak vlak vleče cel dan za nazaj!Zamude
Postaja Relacija Vrsta Čas
Laško Dobova m. - Šentilj m. EC 158 5 min V ODHODU
Kresnice Dobova m. - Jesenice m. EC 212 17 min V ODHODU
Brezovica Sežana m. - Ljubljana LPV 1801 5 min V PRIHODU
Lesce-Bled Ljubljana - Jesenice LPV 2412 PREDVIDENA ZAMUDA 0 min
Lesce-Bled Ljubljana - Jesenice LPV 2414 PREDVIDENA ZAMUDA 0 min
Meni se močno dozdeva, da sta samo dvem možnosti
1) totalna lenoba pri osveževanju podatkov, ker to ni prvič da kaj takega zasledim
2) dopuščam pa še možnost, da so zaposleni jasnovidci, mogoče imajo celo povezave z nadzemskimi bitji, ki se časte v bližnji Marijini cerkvi.
Re: Mala vprašanja
Katera bitja se tam časte??????
Kot kristjan sem užaljen!
Hvala!
Kot kristjan sem užaljen!
Hvala!
Re: Mala vprašanja
Dnevni migranti, kolikor jih je na delu na avstrijskem Koroškem, se običajno vračajo z EC Mimara.
Bodo pa poleti še 3 dodatni pari vlakov skozi predor.
Re: Mala vprašanja
Končno! A to samo med poletno sezono? Pa a bojo to lokalni vlaki, (predvidevam da kakšen Avstrijski Talent 1)?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Mala vprašanja
Verjetno CityShuttle,vsaj do zdaj je bilo tako z dodatnimi vlaki med poletno sezono
Re: Mala vprašanja
TGV Lyria napisal/-a: ↑01.01.2022, 15:28Seveda ne bo prvič. In obvozi zanjo so se vedno delali - prek Bohinjke!
Kakšna druga ideja za spalnike? Presedanje na avtobus sredi noči? Vožnja čez Ljubljano in podaljšanje voznega časa še za 2 uri v primerjavi z obvozom prek Bohinjke?
Ne pozabi, da so v poletnem času praktično razprodani.
In v čem je problem vožnje do sosednje Gorice? Tri od štirih vlakov po Italiji itak vozi Trenitalia, in ponavadi so jih prišli iskat z D345 v Novo Gorico. Samo beneški bi bil problem, ker dvomim da sme Hercules do Gorice, za Regana mi je jasno da ne sme.
In kdaj je bil nazadnje kakšen obvoz v času liberalizacije? Ne rečem, da ga ni mogoče uvesti, ampak Avstrijci imajo z obvozi izkušnje, znanje, ter niso togi v razmišljanju. Enostavno uvedeš obvoz Dunaj - Salzburg - Brenner - Benetke, manjko v notranjem prometu pa vedno uvedejo z izrednimi vlaki. Novi vozni red se pravočasno objavi. Med Beljakom in Benetkami se pa vlak odpove. Če Brenner zagusti, je pa obvoz čez Slovenijo tudi možen. Nenazadnje nočni vlaki so se že končali v Bologni in niso šli do Rima zaradi gradbenih del ali pa na obvoz čez Pyhrn.
V čem je problem z Gorico? Postaja Gorica ni mednarodna postaja, to je Nova Gorica, zato tam veljajo italijanska pravila. Verjetno tam ni niti premikalnega osebja (prvo je verjetno šele v Trevižu). Kdo bo pipe potem prijemal?. Tudi Hercules se ne sme spremikati iz postajnega dela! Tudi Italijani ne morejo pod nobenim pogojem voziti v Sežano, kaj šele da bi se od tam premaknili sami. Nenazadnje par dni pred novim letom so Italijani dvignili pritisk glavnemu v depo Modane s svojim manevrom, ker so zablokirali depo Francozov.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1950
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Mala vprašanja
Če Gorica (I) ni mednarodna postaja, potem kako mislijo uvesti reden potniški promet med obema Goricama. Med obema postajama poteka tudi reden mednarodni tovorni promet. In kdo in kako bo vozil vlake na relaciji Sežana - Gorica (I) če bo zgrajen nov obvozni lok pri Šempetru. Vprašanja se odpirajo in marsikatera uredba se bo morala v tem primeru spremeniti.
preglednik
Re: Mala vprašanja
Glede potniškega prometa tudi meni ni jasno, saj nimamo niti ene garniture, ki bi smela tja.preglednik napisal/-a: ↑02.01.2022, 12:03 Če Gorica (I) ni mednarodna postaja, potem kako mislijo uvesti reden potniški promet med obema Goricama. Med obema postajama poteka tudi reden mednarodni tovorni promet. In kdo in kako bo vozil vlake na relaciji Sežana - Gorica (I) če bo zgrajen nov obvozni lok pri Šempetru. Vprašanja se odpirajo in marsikatera uredba se bo morala v tem primeru spremeniti.
Po izgradnji loka se komplet tovorna postaja iz Nove Gorice prestavi na Vrtojbo, mašine bodo menjali tam. Italijani bodo menda potegnili tudi elektriko, saj nameravajo že zdaj narediti elektrifikacijo vse do SDAG-ovega terminala ob mejnem prehodu. Naprej do postaje Vrtojba je le nekaj sto metrov, ni hudič da ne bi naredili tudi do tja. Tako se bodo znebili tudi obeh zastarelih dizlark.
Re: Mala vprašanja
Na postaji v Gorici je dovolj prostora za tovorne vlake. V Vrtojbi si omejen s prostorom.