V Gorici (I) je tirov dovolj. Idealna varianta po izgradnji veznega loka bi bila, da tovorni vlaki vozijo iz Sežane direktno v Gorico (I). V Novi Gorici pa upam, da bodo imeli toliko razumevanja, da bosta obstoječa tira 3 in 4 ostala z enako koristno dolžino (700 m +).V Gorici bo po novem menda samo še 6.tirov...drugo gre ven
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Tir 4 se poslavlja, tam naj bi bil drugi peron. Torej tir 1 s peronom, znova odprti tir 2 brez perona, tir 3 ter nov peron na drugi strani z novim tirom 4 ter še dva tira zadaj brez peronov (menda za garažiranje garnitur).
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Mala vprašanja
Kaj pa Vrtojba, ima zadostno število dovolj dolgih tirov za tovorne vlake in menjavo lokomotiv. Ali bo depo za lokomotive ostal v Solkanu?
preglednik
Re: Mala vprašanja
Zdravo,
Kakšne so kapacitete industrijskega tira TEŠ? Recimo, da se sedaj plin zelo podraži in začne TEŠ6 in TEŠ5 delovati na polno.
Hvala za odgovore
Kakšne so kapacitete industrijskega tira TEŠ? Recimo, da se sedaj plin zelo podraži in začne TEŠ6 in TEŠ5 delovati na polno.
Hvala za odgovore
Re: Mala vprašanja
Delovanje elektrarne na polni moči nima ničesar skupnega z dolžino industrijskega tira v elektrarni. Premog se dobavlja iz deponije premoga v bunkerje obeh blokov preko transpornih trakov. Če namiguješ na kakšno dodatno dobavo, je pa pri klasirnici (slika narejena ravno na njej) na postaji Pesje par sto metrov prostih tirov. Pa še postaja Velenje ima nekaj prostih tirov.
slika prostih tirov pri klasirnici
slika prostih tirov pri klasirnici
Re: Mala vprašanja
Hvala za odgovor.
Od gradnji TEŠ6 naj bi načrtovali tudi izgradnjo novega jaška v rudniku za zagotavljanje večjih rudarskih kapacitet. Kasneje so se tej investiciji odpovedali. Vprašanje izhaja iz tega, če bi morda, zaradi dragega plina, postal premog, za neko obdobje, edina ugodna možnost za proizvodnjo elektrike in v obstoječem jašku ne bi morali dobiti dovolj premoga.
Od gradnji TEŠ6 naj bi načrtovali tudi izgradnjo novega jaška v rudniku za zagotavljanje večjih rudarskih kapacitet. Kasneje so se tej investiciji odpovedali. Vprašanje izhaja iz tega, če bi morda, zaradi dragega plina, postal premog, za neko obdobje, edina ugodna možnost za proizvodnjo elektrike in v obstoječem jašku ne bi morali dobiti dovolj premoga.
Re: Mala vprašanja
Pozabljaš na emisijske kupone. Pri nas imamo slab sistem, napram kakšni Poljski, zato ne bo nič ceneje, če želiš menjati plin za premog in s tem sprožiš še večje povpraševanje po kuponih, kar bo dvignilo njihovo ceno. Možno sicer je začasna ukinitev, ampak bodo verjetno prej voditelji finančno stisnili Rusijo v kot.
Re: Mala vprašanja
MMG, Pesje nima vgrajenih izvoznih signalov s tirov 2 in 3 v smeri Ve.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Mala vprašanja
Zanima me, kako se tehtajo vagoni na elektronskih tirnih tehtnicah in kje se odčitava stehtana masa
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Mala vprašanja
Pozdravljeni! Zanima me kako je z vlaki zdaj v času Planice,namreč kakor sem uspel izvedeti s strani SŽ letos vozijo vlaki do Jesenic in z busom naprej do Planice.. še pred koronskimi časi so vlaki potnike za Planico peljali do konca industrijskega tira proti Hrušici(bivša Planiška proga)in od tam na platoju je bil prestop na buse. Očitno je vseeno kje se vrši prestop na tej razdalji,pač je vožnja z busom nekaj minut daljša. Ali pa mora SŽ PP plačati tudi traso po ind.tiru da je zato prestop že na Jesenicah? Lp
Re: Mala vprašanja
Sem še enkrat prebral na SŽ strani pa sem skapiral avtobusni prevozi so vezani na "okrepljene" redne vlake,se pa spomnim da so včasih vozili tudi posebni vlaki za ta dogodek,3 ali pa 4 kanarčki skupaj nabiti s potniki Lp
Re: Mala vprašanja
Včasih so imele SŽ manj kapacitet, vozili so Desiroji (ki jih je bilo itak premalo), zato so organizirali še izredne vlake s Kanarčki in jih zapeljali do Hrušice, kjer ni štroma. Povsem nabiti s potniki so bili le leta 2016, ko je Peter Prevc dobil VKG in je bil obisk več kot rekorden. Če bi kaj takega tudi letos viselo v zraku, bi zagotovo znova posegli po izrednih vlakih.
Letos so enostavno organizirali tako, da gre 4290 kot dvojnik Kissov, kar je povsem zadostna kapaciteta. Eden od njiju je zjutraj pripeljal kot RG 605 iz Maribora, tako da so Štajerci imeli kvazi direktni vlak do Jesenic. Naprej do NG nadomešča Fiat. Ker na Hrušici ni elektrike, pač ne more do tja. Izredni vlak pelje popoldne iz Ljubljane proti Dolenjski.
Re: Mala vprašanja
Dvojnik/trojnik Flirtov, upam?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Mala vprašanja
Zanima me čigava dolžnost je da objavlja zamude potniških vlakov ali je to dispečer ali prometnik na postaji, vidim da je dostikrat objavljeno na spletu na postajah kjer ni prometnika.na monitorju pa je tudi prikazana zamuda.