Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Razsvetljava v sili na evakuacijski poti je lahko ugasnjena, vendar se ob izrednih razmerah mora vklopiti. Bodisi ročno v samem predoru ali pa jo upravljavec po klicu v sili vklopi daljinsko. Oba načina moreta biti hkrati na voljo. Sedaj pa vprašanje, zakaj na avstrijski strani ne sveti? Verjetno stvar dogovora, opreme in pravilnikov upravljavcev.
Re: Mala vprašanja
Hvala za odgovor
Re: Mala vprašanja
Ali pa splošne nesposobnosti zagotovitve sistema vklopa s strani upravljalca infrastrukture JŽI in je pač lažje tako da je prižgana ves čas.....Re 4/4 napisal/-a: ↑12.10.2022, 17:47 Razsvetljava v sili na evakuacijski poti je lahko ugasnjena, vendar se ob izrednih razmerah mora vklopiti. Bodisi ročno v samem predoru ali pa jo upravljavec po klicu v sili vklopi daljinsko. Oba načina moreta biti hkrati na voljo. Sedaj pa vprašanje, zakaj na avstrijski strani ne sveti? Verjetno stvar dogovora, opreme in pravilnikov upravljavcev.
Pa da poudarim to ne leti na operativce zaposlene pri vodenju prometa, ampak na splošen odnos odgovornih za vzdrževanje in nadgrajevanje infrastrukture v Sloveniji.
V max 50 km/h pa ali se dela ali ne dela, tudi če je proga že nadgrajena se do določenega datuma, po katerem se ne spremeni absoltuno nič razen knjige z belo rumenimi stranmi cjazi 50, ob polnoči pa je ta ista infrastruktura magično sposobna za 100 % višjo hitrost.... če tudi je ta še kar 60 km/h nižja od projektirane in normalne hitrosti na popolnoma ravni progi.....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Hočeš reči, da na koncu ne bo nič iz obljubljenih 160 km/h med Ljubljano in Brezovico? Razlog?desiro napisal/-a: ↑12.10.2022, 19:46 V max 50 km/h pa ali se dela ali ne dela, tudi če je proga že nadgrajena se do določenega datuma, po katerem se ne spremeni absoltuno nič razen knjige z belo rumenimi stranmi cjazi 50, ob polnoči pa je ta ista infrastruktura magično sposobna za 100 % višjo hitrost.... če tudi je ta še kar 60 km/h nižja od projektirane in normalne hitrosti na popolnoma ravni progi.....
Re: Mala vprašanja
Za emkrat ne....TGV Lyria napisal/-a: ↑12.10.2022, 21:39Hočeš reči, da na koncu ne bo nič iz obljubljenih 160 km/h med Ljubljano in Brezovico? Razlog?desiro napisal/-a: ↑12.10.2022, 19:46 V max 50 km/h pa ali se dela ali ne dela, tudi če je proga že nadgrajena se do določenega datuma, po katerem se ne spremeni absoltuno nič razen knjige z belo rumenimi stranmi cjazi 50, ob polnoči pa je ta ista infrastruktura magično sposobna za 100 % višjo hitrost.... če tudi je ta še kar 60 km/h nižja od projektirane in normalne hitrosti na popolnoma ravni progi.....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Kaj pa je obrazložitev, da ne omogočijo polne projektirane hitrosti?desiro napisal/-a: ↑13.10.2022, 1:13Za emkrat ne....TGV Lyria napisal/-a: ↑12.10.2022, 21:39Hočeš reči, da na koncu ne bo nič iz obljubljenih 160 km/h med Ljubljano in Brezovico? Razlog?desiro napisal/-a: ↑12.10.2022, 19:46 V max 50 km/h pa ali se dela ali ne dela, tudi če je proga že nadgrajena se do določenega datuma, po katerem se ne spremeni absoltuno nič razen knjige z belo rumenimi stranmi cjazi 50, ob polnoči pa je ta ista infrastruktura magično sposobna za 100 % višjo hitrost.... če tudi je ta še kar 60 km/h nižja od projektirane in normalne hitrosti na popolnoma ravni progi.....
Re: Mala vprašanja
Obratovapno dovolenje je potrebno pridobit, enako kot pri nadgradnji proge ZM-Celje, je bila kar nekaj časa stara hitrost, nato so jo dvignili.
Re: Mala vprašanja
@ sraka napiši vprašanje na pristojno ministrstvo...pa le objavi odgovor.
@ kitkat
In kdo bo odgovarjal da le to še ni izdano?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Zakaj pa bi ista hiša kjer domuje investitor bil tudi ocenjevalni organ? A ni obratovalno dovoljenje v pristojnosti AŽP? Še posebej zato, ker se nadgrajujejo podsistemi oziorma deli podsistemov na progi.
Re: Mala vprašanja
No saj da se pri projektu nacionalnega pomena ne zmiga organ kot je AŽP je tudi malo mimo. Za takšne stvari bi pač lahko pohiteli, če pa kaj ni vredu pa bi napake čim hitreje začeli odpravljat.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Ali smo čisto prepričani, da je AŽP edini, ki "zavlačuje"? Kaj se zgodi, ko AŽP izda novo obratovalno dovoljenje? Predstavljam si, da mora SŽ-Infra spacati skupaj popravek programa omrežja in ga distribuirati vsem uporabnikom JŽI. Takrat enkrat bi se morale zamenjati tudi table ob progi.
Po drugi strani pa ... če AŽP ob preverjanju ugotovi kakšne napake ali pomanjkljivosti, jih mora investitor remonta potem odpraviti (seveda investitor le-to prevali na izvajalca remonta). Kar spet zna trajati. In potem pride nov krog preverjanja s strani AŽP. Seveda pa bi se spodobilo, da AŽP vse pripombe poda že po prvem pregledu, sramota (tako za AŽP kot za investitorja kot za izvajalca) bi bila, če bi se morali krogi preverjanje-popravek ponavljati večkrat zaradi šlamparije kateregakoli vpletenega.
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
No saj to da se voznoredna hitrost med remontom znižuje namesto da bi se vpeljalo počasno vožnjo je tudi mimo, pa tudi 50 km/h ko ni nikogar nikjer je nesmiselno, glede na to da imajo vlaki v Avstriji ob remontu načeloma počasno vožnjo 80 km/h.
Med remontom bi se lahko že menjalo tudi table za progovne hitrosti, to vpoštevalo takoj v programu omrežja ki bi bil izdan pred koncem remonta, tudi če bi vlaki še vozili z nižjo hitrostjo, počasne vožnje.
Ampak ne bodimo birokratski in imejomo pravilnike z 1975, oz. naredimo nove ampak vse nesmisle prepišimo.
Med remontom bi se lahko že menjalo tudi table za progovne hitrosti, to vpoštevalo takoj v programu omrežja ki bi bil izdan pred koncem remonta, tudi če bi vlaki še vozili z nižjo hitrostjo, počasne vožnje.
Ampak ne bodimo birokratski in imejomo pravilnike z 1975, oz. naredimo nove ampak vse nesmisle prepišimo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Mala vprašanja
Hmm . . ., večkrat sem opazoval prevoze tovornih vlakov po tiru 2 (gl. prevozni tir) in se mi je zdelo, da je bila hitrost precej višja od 50 km/h. Pa tudi "rumene table" kažejo višjo Vmax.
Je pa še vedno uvedena počasna vožnja 50 km/h čez most. In to traja že nekaj let.
Zakaj raje ne postavijo "rumenih tabl" z Vmax 50/50/50 km/h
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Mala vprašanja
Oni se že zmigajo, ko dobijo dokumentacijo za podsisteme. Verjetno bo bolj problem v tem, da po "končanem" remontu, ta sploh še ni končan. Eno je da ti končaš samo progo, kar vsi navijajo da se čimprej, drugo pa, da se izpolnijo še ostali pogoji. Hitrost se menda dvigne, ko gradbinec poda pisno izjavo o dokončanju zgornjega ustroja, končni regulaciji tira in s tem opravljeni uradni meritvi dovoljenega odstopanja.
Tu je pa malo bolj zapleteno. Delo na gradbiščih ob potekajočem prometu, se po naši zakonodaji smatra kot nevarno delo. Zato da se zaščiti vse udeležence, se uvede znižana voznoredna hitrost (po tistem členu) operativno pa se uvede na odsekih tudi počasna vožnja. Druga stvar zakaj znižana voznoredna hitrost pa je, da se pri podelitvi tras, v teoriji vsi čimbolj držijo voznega reda. V teoriji! Ker je gradišče dinamična stvar, se s tem znižuje stroške odškodninskih zahtevkov, zaradi zamud, ki jih dobijo prevozniki, ker morajo čakati na prosto, jim to lepo vračunaš v vozni red. Ja sej vemo, tovorni promet in točnost sta dve stvari, ampak odškodnina za tisto zamudo je potem druga stvar. Vsaj potniškim vlakom poskušaš držati točnost... Počasne vožnje se v trase ne računajo, ker niso nikoli na enaki dolžini. Vprašanje pa je, koliko kilometrov hkrati Avstrijci delajo remont in kakšen je remont? Ja ne takšen, ko polet v Kresnicah.desiro napisal/-a: ↑14.10.2022, 0:08 No saj to da se voznoredna hitrost med remontom znižuje namesto da bi se vpeljalo počasno vožnjo je tudi mimo, pa tudi 50 km/h ko ni nikogar nikjer je nesmiselno, glede na to da imajo vlaki v Avstriji ob remontu načeloma počasno vožnjo 80 km/h.
Med remontom bi se lahko že menjalo tudi table za progovne hitrosti, to vpoštevalo takoj v programu omrežja ki bi bil izdan pred koncem remonta, tudi če bi vlaki še vozili z nižjo hitrostjo, počasne vožnje.
Ampak ne bodimo birokratski in imejomo pravilnike z 1975, oz. naredimo nove ampak vse nesmisle prepišimo.