Koroška proga
Re: Koroška proga
Brez izvoznih signalov. Kje je potem smisel tega
Še tisto malo kar se dela, je neko polovičarstvo.
Še tisto malo kar se dela, je neko polovičarstvo.
Re: Koroška proga
Prevalje - Holmec - Pliberk
Opis: Nadomestni prevoz: Prevalje - Pliberk (Bleiburg) - Prevalje (2. do 29. marec)
Kakšna dela so predvidena, ob zapori proge
hvala
Opis: Nadomestni prevoz: Prevalje - Pliberk (Bleiburg) - Prevalje (2. do 29. marec)
Kakšna dela so predvidena, ob zapori proge
hvala
Re: Koroška proga
Najbrž pragovi kateri so pripravljeni ob progi.
Re: Koroška proga
Slovenski del odseka Prevalje - Pliberk038 napisal/-a:Najbrž pragovi kateri so pripravljeni ob progi.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Koroška proga
Tako je. Na Oebb infra je napisano, da je odsek na slovenski strani.
Re: Koroška proga
Tako je, na slovenski strani med Prevaljem in prvim tunelom.
Žal pa bo potem leto dni spet pocasna vožnja.
Potnikov pa tako ni morda eden, dva, trije so že gužva.
Žal pa bo potem leto dni spet pocasna vožnja.
Potnikov pa tako ni morda eden, dva, trije so že gužva.
Re: Koroška proga
Je kaj možnosti v bližnji prihodnosti, za kakšen tovorni vlak med Prevaljami in Pliberkom
Re: Koroška proga
Ker gre za varovarnje kretnice so to kritni signali ki krijejo kretnično območje , zato izvoznih ni.Urban91 napisal/-a:Brez izvoznih signalov. Kje je potem smisel tega
Še tisto malo kar se dela, je neko polovičarstvo.
Re: Koroška proga
Živjo. Kaj pa menite o elektrefikaciji te proge?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Koroška proga
Seveda. Čim prej, po možnosti pred progama Ljubljana-Kamnik in Grosuplje-Ljubljana.vidkrt napisal/-a:Živjo. Kaj pa menite o elektrefikaciji te proge?
LP, Metod
Re: Koroška proga
Zakaj bi elektreficirali progo Ljubljana - Kamnik?
Naj za ta denar raje elektreficirajo celotno koroško in dolenjsko progo.
Naj za ta denar raje elektreficirajo celotno koroško in dolenjsko progo.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Koroška proga
Nekako je proga Ljubljana - Kamnik po številu prepeljanih potnikov veliko bolj obremenjena kot Koroška!vidkrt napisal/-a:Zakaj bi elektreficirali progo Ljubljana - Kamnik?
Naj za ta denar raje elektreficirajo celotno koroško in dolenjsko progo.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Koroška proga
Kamnik in Grosuplje sta nekako ljubljanski "S-Bahn". Zato bi bila elektrifikacija logična.vidkrt napisal/-a:Zakaj bi elektreficirali progo Ljubljana - Kamnik?
Naj za ta denar raje elektreficirajo celotno koroško in dolenjsko progo.
Re: Koroška proga
Vid, očitno tudi matematika ni tvoja močnejša stran.vidkrt napisal/-a:Zakaj bi elektreficirali progo Ljubljana - Kamnik?
Naj za ta denar raje elektreficirajo celotno koroško in dolenjsko progo.
V kolikor se zanemari število prepeljanih potnikov, obremenjenost in še kaj kar vpliva na takšno odločitev, nenazadnje tudi politika, je tvoj predlog skregan z matematiko. Preveri koliko je dolga kamniška proga, potem preveri koliko je dolenjska, bolje da ne računaš kompletno do Metlike, ampak samo do Novega mesta (pa nimam nič proti da bi štrom prišel v Metliko. Isto naredi še s koroško progo, vse skupaj seštej in potem deli z kilometri kamniške proge in dobil boš faktor koliko si ga ustrelil v prazno z zgoraj citiranim. O zahtevnosti terena je itak brezpredmetno razpravljati s tabo, zavedaj pa se, da je kamniška najmanj zahtevna za tak poseg in kot taka tudi cenovno manj stane po km.
Kot so ti že nekateri predlagali, guglaj predno streljaš takšne kozle, lahko tudi po tem forumu in veliko se boš naučil, ne pa samo trolat, obujat stare teme v slogu nabijanja posta brez vsebine. Zavedaj se, da boš s takim početjem prestopil rubikon pri marsikaterem uporabniku tega foruma (če ga nisi že pri nekaterih).
Tine
- Kolopavlak
- Poznavalec
- Prispevkov: 12
- Pridružen: 12.05.2021, 13:27
Re: Koroška proga
Predlagam modernizacijo Koroške proge s tunelom, glede na to da še nekaj časa ne bo prišla na vrsto bi bilo dobro takrat ko bo - kompletno prenoviti progo:
Elektrifikacija bi se za progo ki poteka ob več elektrarnah spodobila že zdavnaj;
nujno bi bilo posodobiti odseke s supernizko hitrostjo, kjer bi bil verjetno cilj prenove utrditev podlage, za kar se odstrani progo in potem na novo položi tire;
za piko na i posodobitve proge pa predlagam dobra dva kilometra in pol dolg tunel med Falo in Ožbaltom:
Tak tunel bi izravnal največji ovinek na progi, hkrati bi skrajšal progo za približno 5km in z ravnino omogočal višje hitrosti,
morda se ne sliši veliko, ampak bi bila zelo znatna pridobitev v potovalnih časih med dravskim zaledjem in Mariborom ter mariborskim predmestjem.
Sicer bi pomenil ukinitev postaje Ruta oziroma možnost preureditve v tovorno postajo, postajališče Fala bi se lahko premaknilo med obstoječi in predlagani tunel,
idealna bi bila kot večtirna postaja, a verjetno ni dovolj prostora, kar bi zahtevalo nadgradnjo postajališča Ožbalt za pretočno križanje vlakov na tem območju.
Vse to bi bilo še bolj smiselno skupaj z nadgradnjami lokalne infrastrukture, npr.: kolesarska/peš pot med postajo Ožbalt in naseljem Ožbalt ter naseljem Ruto,
kolesarski/peš most med Falo na zahodnem bregu in Falo na vzhodnem bregu Drave v bližini hipotetičnega novega postajališča Fala,
največja pridobitev pa bi lahko bila primo predaja stare trase dravski rt za Dravsko kolesarsko pot, ki doslej na tem odseku ni mogla najti trase ob reki.
Ob napredovanju tehnologije in staranju tirov bo takrat izgradnja novega tunela morda celo cenejša kot prenavljanje obstoječe proge na odročnem terenu.
Elektrifikacija bi se za progo ki poteka ob več elektrarnah spodobila že zdavnaj;
nujno bi bilo posodobiti odseke s supernizko hitrostjo, kjer bi bil verjetno cilj prenove utrditev podlage, za kar se odstrani progo in potem na novo položi tire;
za piko na i posodobitve proge pa predlagam dobra dva kilometra in pol dolg tunel med Falo in Ožbaltom:
Tak tunel bi izravnal največji ovinek na progi, hkrati bi skrajšal progo za približno 5km in z ravnino omogočal višje hitrosti,
morda se ne sliši veliko, ampak bi bila zelo znatna pridobitev v potovalnih časih med dravskim zaledjem in Mariborom ter mariborskim predmestjem.
Sicer bi pomenil ukinitev postaje Ruta oziroma možnost preureditve v tovorno postajo, postajališče Fala bi se lahko premaknilo med obstoječi in predlagani tunel,
idealna bi bila kot večtirna postaja, a verjetno ni dovolj prostora, kar bi zahtevalo nadgradnjo postajališča Ožbalt za pretočno križanje vlakov na tem območju.
Vse to bi bilo še bolj smiselno skupaj z nadgradnjami lokalne infrastrukture, npr.: kolesarska/peš pot med postajo Ožbalt in naseljem Ožbalt ter naseljem Ruto,
kolesarski/peš most med Falo na zahodnem bregu in Falo na vzhodnem bregu Drave v bližini hipotetičnega novega postajališča Fala,
največja pridobitev pa bi lahko bila primo predaja stare trase dravski rt za Dravsko kolesarsko pot, ki doslej na tem odseku ni mogla najti trase ob reki.
Ob napredovanju tehnologije in staranju tirov bo takrat izgradnja novega tunela morda celo cenejša kot prenavljanje obstoječe proge na odročnem terenu.