Železnica Divača-Koper
-
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 11.10.2009, 16:59
Železnica Divača-Koper
Lep pozdrav vsem, prek kratkim se dobil nalogo za krajšo 5 stransko predstavitev te proge. Po iskanju po virih sem dobil nek osnutek. Rad bi vas prosil za kakšne podatke ali pa zanimivosti karkoli uporabnega kakšne osnove stvari, skratka karkoli. Zanima me pa tudi kaj se zdaj dogaja tam? Kako je s povezavo s 5. koridorjem kje bo tekla proga Trst-Divača, če sploh bo, in kako napredujejo dela na progi, kaj so začrtani cilji za prihodnost...
hvala...
hvala...
-
- Začetnik
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 11.10.2009, 16:59
Re: Železnica Divača-Koper
hvala, to sm pa že vse prebral in očitno se dogaja isto kot pred letom dve. nič takega.
Re: Železnica Divača-Koper
Mogoče pa se motišweasel4fun napisal/-a:hvala, to sm pa že vse prebral in očitno se dogaja isto kot pred letom dve. nič takega.
Na tvojem mestu bi se obrnil na Direkcijo, kjer lahko najdeš več podatkov.
Mislim, da tukaj ni nobenega, ki bi bil kompetenten govoriti o tej zadevi, dogaja pa se marsikaj ....
+
Re: Železnica Divača-Koper
Neverjetno se mi zdi, da kdo za (resno?!) predstavitev izbere kar ljubiteljski forum kot vir informacij...weasel4fun napisal/-a:Lep pozdrav vsem, prek kratkim se dobil nalogo za krajšo 5 stransko predstavitev te proge. Po iskanju po virih sem dobil nek osnutek. Rad bi vas prosil za kakšne podatke ali pa zanimivosti karkoli uporabnega kakšne osnove stvari, skratka karkoli. Zanima me pa tudi kaj se zdaj dogaja tam? Kako je s povezavo s 5. koridorjem kje bo tekla proga Trst-Divača, če sploh bo, in kako napredujejo dela na progi, kaj so začrtani cilji za prihodnost...
hvala...
Avtorski prispevek je potem le še premetavanje in oblikovanje copy/paste vsebin. In to je postala kar redna praksa, kot je opaziti...
Res je, da nam gre slabo, še slabše pa se nam piše
LPB
Re: Železnica Divača-Koper
Bojan,
sicer se strinjam z napisanim ampak saj veš kako je z ljudmi - iščemo poti, kjer pridemo do informacij najlaže. Če gre za nalogo v srednji šoli, potem ljudje iščejo podatke tudi na forumih, saj do pravih, resnično točnih informacij stežka prideš. In železnice so en tak kompleks, kjer dobiš le delček informacij, če sploh. Verjetno pa da do njih prideš rabiš še koga višje stoječega poznati. Zato je logična izbira pisanje po forumih, tu pa hitro začneš hoditi po majavih tleh. Žal, tako je
Je pa res, da dokler gre za kako seminarsko nalogo v SŠ še ni tak problem, hudič nastane pri novinarjih, kateri so že tako vsepovsod osovraženi in oni imajo še toliko večji problem. In ker bolj ali manj niso ožje specializirani za nekatere dejavnosti, se velikokrat zapišejo v občilih neresnice. Da o težnji urednikov po senzacionalnosti in aktualnostih ne govorim, takrat šele začnejo premetavati gnoj...
sicer se strinjam z napisanim ampak saj veš kako je z ljudmi - iščemo poti, kjer pridemo do informacij najlaže. Če gre za nalogo v srednji šoli, potem ljudje iščejo podatke tudi na forumih, saj do pravih, resnično točnih informacij stežka prideš. In železnice so en tak kompleks, kjer dobiš le delček informacij, če sploh. Verjetno pa da do njih prideš rabiš še koga višje stoječega poznati. Zato je logična izbira pisanje po forumih, tu pa hitro začneš hoditi po majavih tleh. Žal, tako je
Je pa res, da dokler gre za kako seminarsko nalogo v SŠ še ni tak problem, hudič nastane pri novinarjih, kateri so že tako vsepovsod osovraženi in oni imajo še toliko večji problem. In ker bolj ali manj niso ožje specializirani za nekatere dejavnosti, se velikokrat zapišejo v občilih neresnice. Da o težnji urednikov po senzacionalnosti in aktualnostih ne govorim, takrat šele začnejo premetavati gnoj...
Goran
Re: Železnica Divača-Koper
Ampak imate Službo za organizacijsko komuniciranje s Tanjo Rotovnik na čelu, ki bi morala ob izrednih dogodkih javnost dovolj dobro obveščati, ne pa da to počno senzacionalistično nastrojeni novinarji, ki ne ločijo strojevodje od vlakovodje in še česa.Gorchi napisal/-a: ...
Je pa res, da dokler gre za kako seminarsko nalogo v SŠ še ni tak problem, hudič nastane pri novinarjih, kateri so že tako vsepovsod osovraženi in oni imajo še toliko večji problem. In ker bolj ali manj niso ožje specializirani za nekatere dejavnosti, se velikokrat zapišejo v občilih neresnice. Da o težnji urednikov po senzacionalnosti in aktualnostih ne govorim, takrat šele začnejo premetavati gnoj...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Železnica Divača-Koper
Signal, ne mene pripisovati k SŽ - z njimi nimam nič Drugače je pa res, kar pravišSignal napisal/-a:Ampak imate Službo za organizacijsko komuniciranje s Tanjo Rotovnik na čelu, ki bi morala ob izrednih dogodkih javnost dovolj dobro obveščati, ne pa da to počno senzacionalistično nastrojeni novinarji, ki ne ločijo strojevodje od vlakovodje in še česa.
Goran
Re: Železnica Divača-Koper
Dela na projektiranju potekajo s polno paro. Iz geomehanskih krogov sem izvedel, da se ubadajo tudi z tako zahtevnimi in nesmiselnimi problemi, kot je kopanje (ne vrtanje) 3 km tunela 2,5m pod površino Kraške zemlje zaščitene z Naturo 2000. Bi rekli davkoplačevalci naj si Naturo 2000 (cca 35% Slovenije) vtaknejo v r.t in delajo po odkopni metodi, če že hočejo imeti tunel na vsak način.
LPL
LPL
Re: Železnica Divača-Koper
Sem za zaščito našega naravnega okolja, ampak tole kar je navedel @Ljubitelj, pa je čisti nesmisel, da pa ne bo pomote, izvedba del in ne njegovo pisanje.
Tine
Re: Železnica Divača-Koper
Kaj so tam nad tunelom kakšne ogrožene rastline ali kaj da nebi mogli preprosto naredit pokrti vkop?
...
Re: Železnica Divača-Koper
Nasilno bi razdelili kače in kuščarje v dve neodvisni lokaciji in jim s tem onemogočili medsebojno druženje in parjenje. pressDino S napisal/-a:Kaj so tam nad tunelom kakšne ogrožene rastline ali kaj da nebi mogli preprosto naredit pokrti vkop?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!