A tudi to se zgodi, pa ja ne menda zaradi žleda038 napisal/-a:... sedaj ko je bilo dosti snega so nekateri gledali da so čimanj obračali kretnice po nepotrebnem v izogib težavam, kdaj pa kdaj tudi kakšen dizel po postanku tudi ne spelje, ker enostavno crkne, pride do izrednosti na progi... glavni prevozni tir pa zaseden.
Ne glede na vrsto pogona (od pare pa do elektrike) zna zima povzročiti težave. Da sploh ne debatiram o infrastrukturi, včasih je bilo plina za ogrevanje kretnic vedno dovolj, tam kjer te sodobne tehnike ni bilo, pa je bila prav vedno na voljo alternativna človeška roka. Globalizacija pa povzroča tudi stranske učinke pri zmanševanju stroškov, zato pa padajo Žive dol iz glajzov.
Kje so dobri stari časi, ko je imela skorajda vsaka postaja tudi svojo desetino za vzdrževanje proge. Ti delavci so dobesedno dolžili vsak svoje postajališče, pri postajah pa je bila grupa. Ravno tako so ti delavci imeli "privilegij" in so pokosili vsak svoj del "pešunge" (beri nasip spodnjega ustroja). O kakšni zaraščenosti proge ni bilo ne duha ne sluha. Sedaj pa imamo višje cene vozovnic naspram tistim časom, seveda primerljivo s standardom/plačo. Temu posledično tudi manjše število potnikov na vlakih, saj si le ti lahko trenutno še privoščijo vožnjo na šiht z avtom (po možnosti vsak zase) in začarani krog je s tem zaključen. Temu primeren pa je seveda tudi servis infrastrukture.