Gorenjske blatne toplice !!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Remont se je začel, nekej slik kaj so uspel nardit do 11h danes
Do nadvoza oz. uvoznega signala pobirajo pragove
Buldožer dela dostopno mesto
Pod podvozom pa že čaka spodbijalka, plug in sejalka na delu
še iz kontra strani
Do nadvoza oz. uvoznega signala pobirajo pragove
Buldožer dela dostopno mesto
Pod podvozom pa že čaka spodbijalka, plug in sejalka na delu
še iz kontra strani
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Evo še vozni red RCA po bohinjki za čas obvoza:
45481 JES -> KP
Jesenice: 0.25
Podbrdo: 1.03
Nova Gorica: 2.03
Sežana: 2.53 - 4:26
Kozina: 5.01 - 5.28
Koper: 6:20
45480 KP ->JES
Koper: 0.43
Kozina: 1.28 - 1.43
Sežana: 2.04 - 3.39
Nova Gorica: 4.22 - 6.00
Podbrdo: 7.29
Jesenice:8.10
45482 KP ->JES
Koper: 2.39
Kozina: 3.14 - 3.25
Sežana: 3.46 - 5.12
Nova Gorica: 5.55 - 6.30
Podbrdo: 8.16 - 9.14
Jesenice: 9.55
Zdej pa fotoaparate na plano
45481 JES -> KP
Jesenice: 0.25
Podbrdo: 1.03
Nova Gorica: 2.03
Sežana: 2.53 - 4:26
Kozina: 5.01 - 5.28
Koper: 6:20
45480 KP ->JES
Koper: 0.43
Kozina: 1.28 - 1.43
Sežana: 2.04 - 3.39
Nova Gorica: 4.22 - 6.00
Podbrdo: 7.29
Jesenice:8.10
45482 KP ->JES
Koper: 2.39
Kozina: 3.14 - 3.25
Sežana: 3.46 - 5.12
Nova Gorica: 5.55 - 6.30
Podbrdo: 8.16 - 9.14
Jesenice: 9.55
Zdej pa fotoaparate na plano
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Pozdravljeni!
Tudi mene je zanimalo, kako dela potekajo.
Takole je izgledalo malo po drugi uri popoldan. Pragovi odstranjeni! Proga, samo še na zemljevidu.
Tolčenec so odstranjevali z veliko vnemo.
Pragove so očistili in servisirali. Odslužen tolčenec pa uporabili za utrditev dovozne poti.
Vse pa zaradi takik odsekov.
Razlog! Vsaj za zgoraj nastalo, je močvirju podoben teren oziroma, to kar je z leti zraslo in se nabralo v jarkih.
Zdravlo.
Jernej
P.S. Še šest jih sledi.
Tudi mene je zanimalo, kako dela potekajo.
Takole je izgledalo malo po drugi uri popoldan. Pragovi odstranjeni! Proga, samo še na zemljevidu.
Tolčenec so odstranjevali z veliko vnemo.
Pragove so očistili in servisirali. Odslužen tolčenec pa uporabili za utrditev dovozne poti.
Vse pa zaradi takik odsekov.
Razlog! Vsaj za zgoraj nastalo, je močvirju podoben teren oziroma, to kar je z leti zraslo in se nabralo v jarkih.
Zdravlo.
Jernej
P.S. Še šest jih sledi.
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Dvigni, spodkoplji odstrani preberi...
Neuporabno zavrzi, prebrano vrni!
Zavržen tolčenec so uporabili pri urejanju drenažnih jarkov in okolice proge.
Poravnaj
Takole so na grobo urejali profil proge.
Prva groba postavitev profila. (trasiranje)
Do tu sem spremljal delo, nato pa odšel ...
Jernej
Neuporabno zavrzi, prebrano vrni!
Zavržen tolčenec so uporabili pri urejanju drenažnih jarkov in okolice proge.
Poravnaj
Takole so na grobo urejali profil proge.
Prva groba postavitev profila. (trasiranje)
Do tu sem spremljal delo, nato pa odšel ...
Jernej
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Super, Jernej. Super!
Spet si nam v svojem značilnem in dovršenem slogu približal, kako potekajo dela, pri saniranju proge. Zagotovo, za marsikoga zelo nazorno, zanimivo in poučno.
Spet si nam v svojem značilnem in dovršenem slogu približal, kako potekajo dela, pri saniranju proge. Zagotovo, za marsikoga zelo nazorno, zanimivo in poučno.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Ampak gledam tele slikice od barta, pa nikjer ne vidim granitnega tolčenca. Sem pa v četrtek na postaji Lesce-Bled videl nekakšen kup zelenkastega tolčenca (?). Kam pa ga vgrajujejo, saj je menda več remontov oktobra na jeseniški progi in ne samo na "blatnih toplicah"?M_S:
Evo 2. oktobra se začne remont, kaže da se bodo govorice o granitnem tovčevcu tudi uresničile. RCA bo pa za čas obvoza z Herkulesi vozil po bohinjki
LPL
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Gorenjske blatne toplice !!
'Remont' je samo en med Lescami in Žirovnico, pa še to je balkansko krpanje lukenj.
Granitni tolčenec je pa vgrajen na cca 200 metrih dolžine na odseku med US B in uvozno kretnico postaje Lesce Bled.
Približno na tem mest k je na tej sliki
Granitni tolčenec je pa vgrajen na cca 200 metrih dolžine na odseku med US B in uvozno kretnico postaje Lesce Bled.
Približno na tem mest k je na tej sliki
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Tekstilne podloge, da ne bo spet prihajalo do zablatenja pa ne bodo nič položili? Ali samo fotografije niso tega ovekovečile?
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Kot je videti iz slik, gre le za sanacijo zgornjega ustroja proge, torej same grede. Filc se vstavlja v spodnji del, izpod samega tampona.
Vse skupaj bo en blažev žegen, oz. le za krajši čas. Naše proge pač ne zdržijo 22 t/os pa če stisnejo nevem kakšno štampiljko na certifikat. To se jasno vidi povsod tam, kjer vozijo Helge 541.
Vse skupaj bo en blažev žegen, oz. le za krajši čas. Naše proge pač ne zdržijo 22 t/os pa če stisnejo nevem kakšno štampiljko na certifikat. To se jasno vidi povsod tam, kjer vozijo Helge 541.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Jaz pa vem za rešitev tega problema Prodat vse Helge...Dolfe napisal/-a:Vse skupaj bo en blažev žegen, oz. le za krajši čas. Naše proge pač ne zdržijo 22 t/os pa če stisnejo nevem kakšno štampiljko na certifikat. To se jasno vidi povsod tam, kjer vozijo Helge 541.
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Ne vidiš jih, zato ne veš. Veš koliko je vsako dnevno avstrijskih pri nas?mmatja napisal/-a: Jaz pa vem za rešitev tega problema Prodat vse Helge...
Resno. Nekdo bo pač moral resno razmisliti o boljših, oz., višjih standardih pri gradnji in obnovi prog.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Vse skupaj je na žalost flikanje blatnih gnezd, v upanju, da bo proga zdržala do prave rekonstrukcije.Dolfe napisal/-a: Vse skupaj bo en blažev žegen, oz. le za krajši čas. Naše proge pač ne zdržijo 22 t/os pa če stisnejo nevem kakšno štampiljko na certifikat. To se jasno vidi povsod tam, kjer vozijo Helge 541.
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Lažje je malho pristavljat in polnit žepe, če je večkrat slabo obnavljano..Pa tudi bolj jih napolniš, kot pa če 1x narediš in takrat tako, kot se šika. Če bi bilo kvalitetno narejeno marsikdo ne bi več dodatno služil naslednjih nekaj let. To pa pri nas ne gre. Dejstvo je, da je SŽ firma, kjer se to počne..Tako kot na vseh državnih firmah.
Re: Gorenjske blatne toplice !!
V tem primeru se motiš. Dejsvo je, da je za vsako to vrstno vzdrževanje namenjeno kronično premalo denarja. In če ni denarja, potem se flika po dolgem in počez. Flika na fliko, potem pa veš kako lahko to izgleda.Primusm napisal/-a:Lažje je malho pristavljat in polnit žepe, če je večkrat slabo obnavljano........
Kar pa se stanja gorenjske proge tiče pa je sledeče. Proga (tir) je zelo obremenjena, saj se neprestano vozi po njej v obe smeri. Poleg tega pa več kot očitno spodnji ustroj ne prenese stalne obremenitve 22,5t/os.
Do pred pet leti je šlo dnevno po tej progi le nekaj posameznih vagonov s polno obremenitvijo. Danes si prometa brez serije 541 in njenih tandemov ne moremo več predstavljat.
MMG, Avstrijci že nekaj časa polagajo asfaltno prevleko pod zgornji ustroj. Zagotovo ne zato, ker ga imajo preveč.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Videti je, da na tem remontu deloma poberejo pragove in tire dol ter nato nalagajo blaten tolčenec, deloma pa s sejalko presejejo tolčenec. Zakaj dva različna postopka? So se morda odločili, da na zelo zablatenih mestih raje pragove in tire odstranijo ter ves tolčenec in tampon odstranijo in potem na novo nasujejo svež material? Tam kjer pa mogoče ni bilo tako blatno videti vse skupaj pa samo presejejo (kar gre po mojem precej hitreje). To je samo moje predvidevanje
Lahko to kdo malo obrazloži?
Lahko to kdo malo obrazloži?