Gorenjske blatne toplice !!
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Spodnji ustroj se stabilizira oziroma izvede zaporo med njim in zgornjim ustrojem glede na kvaliteto spodnjega ustroja. Če je spodnji ustroj dovolj kakovosten ni potrebe po zapori med njima.
Zadeve ni tako enostavno primerjati med seboj kot naprimer avstrijci delajo pa tako, zakaj pa mi ne. Kot bi primerjali temeljenje na skali in na barjanskih tleh.
P.S. Avstrijci tudi delajo "betonske" avtoceste z asfaltno prevleko, ki so ene najdražjih na svetu, pa so za moje pojme eno veliko sranje glede na vloženi denar.
Zadeve ni tako enostavno primerjati med seboj kot naprimer avstrijci delajo pa tako, zakaj pa mi ne. Kot bi primerjali temeljenje na skali in na barjanskih tleh.
P.S. Avstrijci tudi delajo "betonske" avtoceste z asfaltno prevleko, ki so ene najdražjih na svetu, pa so za moje pojme eno veliko sranje glede na vloženi denar.
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Tudi naši so že preizkusili betonski spodnji ustroj na avtocesti. Ampak vse kar so uspeli napravit, so ena velika rebra, ki te pošteno pretresejo..
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Tango, mi zaupaš, kje je bila narejena avtocesta z betonskim voziščem?Tudi naši so že preizkusili betonski spodnji ustroj na avtocesti. Ampak vse kar so uspeli napravit, so ena velika rebra, ki te pošteno pretresejo..
Kolikor sem spoznal avstrijskih avtocest in navadnih cest niso nikjer delali "betonskih" avtocest z asfaltno prevleko. Kvečjemu so po 25-30 letih nanesli na obrabljeno betonsko podlago asfaltni nanos, kar bi sicer morali v primeru asfaltne površine početi vsakih ~10 let, lep primer so naše avtoceste.P.S. Avstrijci tudi delajo "betonske" avtoceste z asfaltno prevleko, ki so ene najdražjih na svetu, pa so za moje pojme eno veliko sranje glede na vloženi denar.
Imajo pa počasni pasovi po rekonstrukciji nekakšno betonsko podlago (Vrhnika-Logatec npr.). Za natančnejšo razlago, bi pa moral povprašati hišnega gradbenika.
Asfaltiranje tamponske palsti na železnici pa sem prvič zasledil že pred cca 10 leti v Italiji, danes se to po svetu dela skorajda štandardno, še na postaji v Linzu (ali Salzburgu?) se položi pod tolčenec asfaltna plast. Sosedje že vedo, zakaj tako, zato pa tudi nimajo "blatnih toplic", pa še delajo neprimerno hitreje, sodobni vlaki za remont delajo cca 80 m/h, seveda pa zahtevajo dobro organizacijo dela in logistiko, kar je nekoč pri poskusu na SŽ (Pragersko-Rače) propadlo.
LPL
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Točno to. Mislil sem na odsek Vrhnika - Logatec, kjer je zaključni del klanca pred odcepom za Logatec na počasnem ter na voznem pasu postavljan nek čuden betonski ustroj. Kolikor sem imel prilike videti takrat, ko so to delali, so to nekakšne večje betonske plošče, ki so položene pod asfaltno prevleko. Karkoli so že cmarili (ne spoznam se kaj dosti na te stvari), so scmarili skoraj slabše, kot je možno videti na posameznih odsekih stare ceste Vrhnika - Logatec.
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Sicer pa so koristnost "šparanja" pri debelini asfalta na avtocestah spoznali že vsi razen razpisnih komisij ... ko so pred nekaj leti obnavljali AC odsek Višnja Gora - Grosuplje, so vozni in počasni pas najprej temeljito poravnali (so nastajale kolesnice in jame), potem pa na vse skupaj (s prehitevalnim pasom, ki se ga sicer skoraj niso dotikali) nasuli še dodatnih 5 cm (ali nekaj takega) asfalta.
LP, Metod
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Blatne toplice so samo posledica,ki jo vidimo na kraju samem.Vzrok je lahko tudi slaba predpriprava terena 100 in več metrov stran,nevzdrževanje drenaž,odvodnjavanj.... Asfalt je definitivno super stvar,ko imaš teren stabiliziran,urejen in je vse tako kot mora biti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Gorenjske blatne toplice !!
No čudezi se še dogajajo ni kej, po "obilnih vzdrževalnih delih" je gorenjska proga od danes ponovno sposobna za 100 km/h za tovorne vlake.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Gorenjske blatne toplice !!
Ljubljana - Kranj....Radovljica ( no, nekaj sto metrov višje ) - Žirovnica...Gorchi napisal/-a:Na katerem odseku pa sploh lahko tolk divjate ?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )